۲۴۸۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مشكلات سفر را برطرف كنيد

مطالعات نشان می‌دهد افراد مسن، باردار يا افرادي كه از داروهاي خاصي مانند داروهاي ضد بارداري استفاده مي‌كنند، به ازاي هر ۵/۱ تا ۲ ساعت نشستن در وسايل نقليه طي سفر، بايد ۷ تا ۱۰ دقيقه قدم بزنند تا احتمال لخته شدن خون در رگ‌هاي‌شان به حداقل برسد.

مشكلات سفر را برطرف كنيد

مطالعات نشان می‌دهد افراد مسن، باردار يا افرادي كه از داروهاي خاصي مانند داروهاي ضد بارداري استفاده مي‌كنند، به ازاي هر 5/1 تا 2 ساعت نشستن در وسايل نقليه طي سفر، بايد 7 تا 10 دقيقه قدم بزنند تا احتمال لخته شدن خون در رگ‌هاي‌شان به حداقل برسد. اين افراد حتي در هواپيما نيز مي‌توانند با هماهنگي با مهماندار اين مدت را قدم بزنند. اسهال مسافرتي نيز بيماري نسبتا شايعي است و30 تا 70 درصد مسافران در مسافرت‌هاي بين‌المللي طي يك هفته، دست‌كم يك بار اسهال مسافرتي را تجربه مي‌كنند. بنابراين توصيه مي‌شود از آب آشاميدني بهداشتي و مواد غذايي سالم استفاده كنيد. علاوه بر این، در رستوران‌هاي بين راهي نامطمئن غذا نخورید. شستن دست‌ها پيش و پس از مصرف غذا نيز به شدت توصيه مي‌شود. زنان باردار در 3 ماهه دوم بارداري خود مي‌توانند با خيال راحت سفر كنند، اما بهتر است تا حد امكان در 3 ماهه اول و آخر بارداري از اين كار خودداري كنند و در صورتي كه ناگزير به مسافرت هستند با يك مركز پزشكي يا يك پزشك متخصص زنان در مقصد هماهنگ كنند تا در صورت بروز مشكل بتوانند به سرعت مراجعه كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج