۲۴۸۶۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرشته کریمی:

نشان دادیم با حجاب هم می‌توان قهرمان شد

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان گفت: از اینکه ما توانستیم با حفظ شئونات اسلامی عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم، خوشحالیم و افتخار می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان گفت: از اینکه ما توانستیم با حفظ شئونات اسلامی عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم، خوشحالیم و افتخار می‌کنیم.

فرشته کریمی در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در رقابت‌های جام ملت های آسیا اظهار داشت: با وجود کشورهای قدرتمندی چون تایلند و ژاپن توانستیم قهرمانی را از آن خود کنیم. شما می‌دانید که ژاپن بین آقایان و بانوان تفاوتی نمی‌گذارد در حالی که در کشور ما این تفاوت وجود دارد.

وی ادامه داد: ما با حجاب اسلامی و حفظ شئونات توانستیم قهرمانی را از آن خود کنیم که این موضوع بسیار ارزشمند است. واقعا افتخار می‌کنیم توانستیم با این شرایط قهرمانی را به دست آوریم.

وی در مورد انتخابش به عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات گفت: قلبا می‌گویم که از قهرمانی‌مان بیشتر خوشحال شدم. اینکه من توانستم در یک قسمت انفرادی عنوانی را کسب کنم نشان می‌دهد که تک تک بازیکنان ایران این توانایی را دارند که عنوان بهترین را از آن خود کنند.

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان در مورد عدم استقبال مسئولان یادآور شد: ما توقع نداشتیم که مسئولان به فرودگاه بیایند انتظار این مسئله را هم نمی‌کشیدیم. برای ما مهم این است که دل مردم را خوشحال کنیم و اینکه خانواده ما پشت ما هستند از همه چیز مهمتر است و باز هم خدا را شکر که این موضوع وجود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج