۲۴۸۸۲۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

طنز؛ بیچاره آقای احمدی‌ نژاد...

پوريا عالمي در روزنامه شرق نوشت:

یک جوک قدیمی ضدزن ضدفمینیستی ضدانسانی ضدحقوق شهروندی (دارم جلو اعتراض فمینیست‌ها را می‌گیرم که فردا دوباره لباس ما را بادبان نکنند و نگویند عالمی ضدزن است) بود که می‌گفت: دوتا خانوم نشسته بودند و سبزی پاک می‌کردند و درددل می‌کردند. یکیشون ازدواج کرده بود، یکیشون ازدواج نکرده بود. اولی گفت: واقعا چی بگم سوسن‌جان. این شوهر من هر شب خدا که میاد خونه، با کمربند من را سیاه و کبود می‌کنه و اصلا انگار زن گرفته که دست‌بزن داشته باشد.

دومی گفت: اووووه. تو هم ناشکری‌ها. باز برو خدارو شکر کن که یکی هست که بیاد کتکت بزند. من چی؟

حالا این دقیقا وضعیت ماست. یعنی ما همین که یکی باشد ما را بزند و فحاشی کند راضی هستیم. مثلا ما تا دیروز می‌گفتیم دولت مهرورزی بالا می‌رود، پایین می‌آید به مردم توهین می‌کند. دولت بنفش که آمد گفتیم فضا ارغوانی می‌شود و نازک‌تر از گل دیگر به کسی نمی‌گوید. همان اول کار بادیگارد یک وزیری دوتا حرکت نیش مار و دندان گربه روی دوتا عکاس اجرا کرد که هنوز جاش درد می‌کند، کسی چیزی نگفت. بعد که وزیر آمد و گفت هر کی می‌گوید ماشین مونتاژ ایرانی کجه، چشم ندارد قضیه را ببیند و خائن است و پاشنه پاش سوراخ‌سوراخ شه ایشالا. باز هم کسی چیزی نگفت. حالا هم داماد یک وزیر دیگر، پنجه‌بوکس، قفل‌فرمان و آجر که دید کسی چیزی نمی‌گوید گفت بگذار من یک چیزی بگویم و در نتیجه چشم‌ها را بسته و دهان را باز کرده و خبرنگار بخت‌برگشته را فحش‌کاری کرده. باز هم کسی چیزی نگفت. مثلا به خبرنگار گفت: «تو غلط‌ کردی همچین چیزی میگی». معاون وزیر ارشاد دولت قبل همین حرف را زد، سه‌نفر خودشان را به نشانه اعتراض در افق گم کردند. بعد به خبرنگار گفته: «این‌قدر چرت‌وپرت ننویس و اصلا به تو چه؟» و بعد گفته «برو گم‌شو بابا». همه اینها هم سند صوتی‌‌اش موجود است.

خلاصه ما باز چیزی نمی‌گوییم. مسئله ما انگار فقط مسئله کاپشن بود. اگر کسی کت و شلوار تنش باشد و همان حرف‌ها را بزند اوکی هستیم.

بیچاره آقای احمدی‌نژاد و تیم‌ملی‌اش. اگر می‌دانستند کاپشن را دربیاورند و کت بپوشند دیگر کسی چیزی نمی‌گوید، حتما الان به‌عنوان قهرمان ملی مطرح می‌شدند و مردم ازش تشکر می‌کردند و آب هم از آب تکان نخورده بود. جا دارد همه برویم در افق گم شویم و خلاص.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصن جالب نبود

    • user

      چرت بود.

    • تهرانی

      به نظرم دقیق بود اخه شما بیچارها چی میدونید یارانه رو کمتر کردن حالا کم کم حذفش میکنن شما چی فکر میکنید که این دولت چه میکنه تمام امتیازات هسته ای مارو مثل اب خوردن بااون مذاکرات مسخرشون اعطا کردن دودستی تقدیم کردن شما چه میدونید واین چیزارو میگید ایا ما نفت نداریم گاز نداریم برق نداریم هسته نداریم چرا اینقدر بدبخت زیاده در این مملکت وعربستا با وجود فقط نفت به این راحتی ماهانه 3 میلیون به هرنفر یارانه میده ومردمش بدون تورم با تروم 0 دارن زندگی میکنن کجای این دولت یا قبلیا که اجازه هیچ کاری بهشون نمیدادن به نفع ماست همش دورغ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج