۲۴۸۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کی‌روش: آمده‌ایم بجنگیم و پیروز شویم

ما وارد مرحله سخت و حساسی شده ایم و به تاشکند آمده ایم تا بجنگیم و در اولین بازی سه امتیاز را کسب کنیم.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با ابراز رضایت از وضعیت ملی پوشان ایران برای دیدار روز یکشنبه برابر ازبکستان گفت: ما وارد مرحله سخت و حساسی شده ایم و به تاشکند آمده ایم تا بجنگیم و در اولین بازی سه امتیاز را کسب کنیم.

کارلوس کی روش که صبح امروز شنبه در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه جار تاشکند با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: علت حضورم اینجا به خاطر مرحله آخر جام جهانی است. این مرحله بسیار سخت و سنگینی است. این مرحله برای تمام تیم ها، بازیکنان و مربیان بسیار سخت است. مرحله خاصی هست که از اهمیت بسیار بالایی هم برخوردار است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: این مسابقات در زمانی کوتاه برگزار می شود. هشت بازی در زمانی اندک که برای همه از اهمیت بالایی برخوردار است. بازی ما صدرصد بازی خواهد بود چرا که هر دو تیم خواهان پیروزی در آن هستند.

مخصوصا تیم ازبکستان که در خانه این بازی را انجام می دهد. بنا بر نتایجی که ازبکستان در بازیهای اخیر کسب کرده تیم ازبکستان تیمی هست که در این بازی شانس بیشتری دارد.

کارلوس کی روش افزود: ما می دانیم که ازبکستان تیم خوبی دارد و نتایج خوبی نیز به دست آورده است. قطعا ایران با بهترین واقعیت ها و بازیکنان در این دیدار به میدان خواهد رفت تا از بهترین هایش در این بازی استفاده کند. این بازی سختی خواهد بود برای دو تیم. با در نظر گرفتن تمام قابلیت های ازبکستان ما به اینجا آمده ایم که بجنگیم و بتوانیم بهترین بازی مان را انجام دهیم.

"ما می دانیم که شما در بهترین باشگاه های دنیا کار کردید و این اولین تجربه شما در یک تیم آسیایی است، نظر شما در این مورد چه هست؟ و نظر دوم شما در مورد غیبت پنج بازیکن اصلی ازبکستان چیست؟"

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش خبرنگار ازبکستانی گفت: البته این تجربه سوم من است در آسیا. قبلا در امارات و ژاپن مربیگری کردم و تجربه کار کردن در آسیا را دارم. قطعا تفاوت های زیادی بین آسیا و اروپا هست که بیشتر در قسمت حرفه ای گری است. این در همه جای دنیا وجود دارد. همه خواهان پیروزی در مسابقات هستند. این وجه اشتراک همه است تا نتایج لازمه را از این مسابقات کسب کنند.

کارلوس کی روش ادامه داد: مسئله محرومیت پنج بازیکن ازبکستان را زیاد دنبال نمی کنیم و خیلی به آن اهمیت نمی دهیم. چرا که از این تعداد تنها دو بازیکن در ترکیب اصلی بودند و نبودن این پنج بازیکن در این دیدار تاثیر چندانی در این بازی نخواهد داشت. دوست و همکار من در تیم ازبکستان الان مطمئنم که یک سردرگمی دارد چرا که بدون این بازیکنان ژاپن را در خانه اش شکست داد.

خبرنگار ازبکستانی از کارلوس کی روش پرسید؟ " ازبکستان پنج بازیکن را ندارد، آیا تیم ایران بازیکن محروم و یا مصدوم یا مشکلی در اردوی تیمش دارد؟. سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در این مورد گفت: محرومیت این پنج بازیکن از اهمیت زیادی برخوردار نیست چرا که این تیم رفت و ژاپن را یک بر صفر شکست داد.

وی افزود: همانطور که قبلا هم گفته ام این مسابقه بین دو تیم برگزار می شود و ما خیلی به نفرات فکر نمی کنیم . چیزی که اینجا در مورد ایران می توانم بگویم این است ایران کاملا آماده هست. اردوی خوبی داشتیم و بازیکنان ما هماهنگی کاملی دارند و آماده برگزاری این مسابقه هستند.

خبرنگاری پرسید: ما شنیدیم که عصبانی شدید از این مسئله که مسئولان ازبکستان نام بازیکنان ایران را به صورت مطبوعاتی اعلام کردند؟ کی روش در این مورد گفت: من ۳۳ سال تجربه فوتبال دارم و می خواهم یکی از این تجربیاتم را با شما در میان بگذارم. مسائلی که شما در مطبوعات می خوانید همه را باور نکنید.

مسئله دوم این است که بعد از این سالها یاد گرفته ام که در فوتبال نباید ناراحت شد. به خاطر اینکه در قرارداد من چیزی برای ناراحتی وجود ندارد. در نهایت می خواستم بگویم که خوشحالم هستم که اینجا هستم و برابر ازبکستان بازی خواهیم کرد.

دیدار تیم های ملی فوتبال ازبکستان و ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ساعت ۱۸:۳۰ روز یکشنبه در ورزشگاه جار تاشکند برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج