۲۴۸۹۶۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

نودل و سبزيجات؛ ابداعات ذهن آشپز من!

ذائقه آدم ها ممکنه تغییر کنه؛ مثلا همین خود من یه زمانی عاشق رب گوجه فرنگی و ماکارونی بودم. اما نمی دونم چه اتفاقی افتاد که دیگه میلی به خوردن ماکارونی و حتی مشتقاتش مثه فتوچینی پاستا هم ندارم.

مجله آشپزی مثبت - آذر ماهی صفت: ذائقه آدم ها ممکنه تغییر کنه؛ مثلا همین خود من یه زمانی عاشق رب گوجه فرنگی و ماکارونی بودم. اما نمی دونم چه اتفاقی افتاد که دیگه میلی به خوردن ماکارونی و حتی مشتقاتش مثه فتوچینی پاستا هم ندارم .

نودل و سبزيجات؛ ابداعات ذهن آشپز من!

تا مدت ها علتش رو نمی دونستم برای همین دست از تلاش نکشیدم و راه های زیادی برای طبخشون امتحان کردم. با رب ، بدون رب ، با گوشت ، بدون گوشت ، با سس های مختلف... خلاصه دردسرت ندم تا اینکه یه روز به این طریق درست کردم. عالی شد؛ بعد از سالیان دراز تونستم از خانواده‌ ماکارونی چیزی درست کنم که با میل و رغبت بخورم.

طرز تهیه‌ش وقتی نمیبره . تو می تونی هر سبزیجاتی رو که تو خونه داری ازش استفاده کنی. پس اول هویج و لوبیا سبز و نخودفرنگی رو به اندازهای دلخواه خرد کن خوب بشور و بذار بخار پز بشن. بعد کلم بروکلی و گل کلم رو اضافه کن. از هر کدوم یه فنجون کافیه عزیزم. بعد پنجاه گرم کره تو ماهیتابه بریز. قارچ ها رو خوب بشور و خرد کن بریز تو ماهیتابه و کمی تفت بده و یه قاشق آب لیمو بهش بزن تا سياه نشن. بعد چند تا دونه گوجه گیلاسی و مابقی سبزیجات رو بریز.

همشون که مخلوط شدن به اندازه‌ دلخواهت نمک و فلفل بزن و بازم در صورت تمایل پودر سیر و کمی آویشن و آب لیمو و خوب همه رو با هم مخلوط کن و بذار حسابی مزه داربشن. بعد یه بسته نودل رو بریز تو آبجوش و چند دقیقه‌ای صبر کن ؛ حسابی نرم که شد بریز تو آبکش. کمی که خنک شد با محتویات ماهیتابه مخلوط کن. بعدشم بریز تو یه ظرف مناسب و سروش کن. البته اینم بگم می تونی به جای نودل از انواع ماکارونی‌های فرمی و پاستا هم استفاده کنی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج