۲۴۹۰۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محمد بنا: سکوت کرده بودم تا خدا حرف بزند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: زمانی که رفتم گفتم سکوت می‌کنم تا خدا حرف بزند. این همه علیه من نوشتند، اما هیچ واکنشی نشان ندادم.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: برای بازسازی و آماده‌سازی تیم ملی فقط به من فرصت بدهید بعد ببینید چه تیمی تحویل مردم خواهم داد.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران درباره بازگشتش به تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در این مدت باقیمانده حساس همه باید کمک کنند تا کشتی فرنگی موفق باشد. محمد بنا کسی نیست و کشتی را باید کمک کنند.

وی ادامه داد: زمانی که رفتم گفتم سکوت می‌کنم تا خدا حرف بزند. این همه علیه من نوشتند، اما هیچ واکنشی نشان ندادم. من عاشق کشتی هستم و هیچ کسی را دشمن خودم نمی‌بینم. به همین خاطر در این زمان حساس با وجود تمام مشکلات و اختلاف سلیقه‌ها باید برای موفقیت کشتی تلاش کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره برنامه‌هایش برای سنگین وزن و اینکه به نظر می‌رسد این وزن در حال حاضر شرایط خوبی ندارد، گفت: فقط به من ۲ ماه فرصت بدهید و ببینید چه کار می‌کنم و چه تیمی تحویل مردم می‌دهم. من با یک کلمه حرف، کشتی‌گیرانم را به آمادگی می‌رسانم. باباجان‌زاده در آن زمان هم همواره در این شرایط بوده است، اما با توجه به راه‌هایی که بلد بودم طوری عمل می‌کردم که او را نگه می‌داشتم.

بنا تصریح کرد: در حال حاضر هم ۴ سنگین وزن خوب داریم و حتی کشتی‌گیران جوانی داریم که می‌توانیم به آنها میدان بدهیم، اما چون امسال فقط باید به فکر نتیجه باشیم تمرکز خود را روی باتجربه‌ها می‌گذاریم.

وی درباره اینکه آیا او نیز اعتقاد به استفاده از علیاری در سنگین وزن دارد،‌ گفت: او یک سال است که با من صحبت می‌کند و من به او می‌گویم نه؛ برخی کشتی‌گیران قد و قامت بلندی دارند، اما بدن‌شان به ۱۳۰ کیلو نمی‌خورد. هفت وزن کشتی آزاد یک طرف و سنگین وزن طرف دیگر. یک بار هم علیاری به خاطر برادرانش در سنگین وزن کشتی گرفت که همان دور اول اوت شد و به همین خاطر جریمه‌اش کردم و ۲ ماه به اردو دعوتش نکردم.

محمد بنا ادامه داد: متأسفانه نتوانستند مهدی‌زاده و باباجان‌زاده را حفظ کنند و آنها را فراری دادند. در حال حاضر گزینه‌های اصلی ما برای سنگین وزن باباجان‌زاده، مهدی‌زاده، نوری و قاسمی منجزی هستند که باید روی آنها تمرکز کنیم. از طرفی هر کاری یک راهی دارد که باید آن را بدانیم و همینطور نمی‌توان یک کشتی‌گیری را به وزن پایین‌تر و یا بالاتر برد.

وی درباره شرایط طالب نعمت‌پور، گفت: با توجه به اینکه هنوز محرومیت او تمام نشده است نمی‌توانیم به طور رسمی از او دعوت کنیم، اما قرار است با هماهنگی‌های لازم از حضور او در اردوها در کنار بچه‌ها استفاده کنیم تا حداقل بتوانیم او را برای المپیک حفظ کنیم.

محمد بنا درباره شرایط روحی‌اش و اینکه آیا شرایط حضور در اردوهای تیم ملی را دارد یا نه گفت: در این ماه‌های آخر بیماری مادرم به گونه‌ای بود که تمام وقت مرا گرفته بود، اما انگار خودش می‌دانست که باید چه زمانی ما را ترک کند و در آستانه المپیک به سوی خدا رفت. حالا هم که به سر مزارش می‌روم به او می‌گویم که به کشتی برگشته‌ام چون همواره آرزویش این بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج