۲۴۹۳۶۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

۱۳ ترفند برای آشتی با مهدکودک

برخی از والدین زمانی که گریه و التماس کودک خود را می بینند و یا زمانی که با حالات ناخوشایند او مواجه می شوند، از روی محبت و دلسوزی کودک را به منزل باز می گردانند.

وب سایت نی نی بان: برخی از والدین زمانی که گریه و التماس کودک خود را می بینند و یا زمانی که با حالات ناخوشایند او مواجه می شوند، از روی محبت و دلسوزی کودک را به منزل باز می گردانند.

۱۳ ترفند برای آشتی با مهدکودک

13 ترفند برای آشتی با مهدکودک

آیا تا به حال مجبور شده اید به خاطر گریه و قشرق های بیش از حد کودکتان، مخفیانه مهدکودک را ترک کنید؟ یا با کلی ترفند و وعده و وعید کودکتان را وادار کنید تا راجع به مهدکودک حرف نزند و گریه نکند؟ رفته به مهدکودک برای بعضی از کودکان به خصوص کودکان کم سن و سال تر ناراحت کننده و تلخ است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

تغذیه همراه با پیشگیری از بارداری

13 ترفند برای آشتی با مهدکودک

در این مطلب از راهنمای پیشگیری از بارداری گفته شده داروهایی که برای پیشگیری از بارداری استفاده می‌شود می‌تواند جذب و استفاده از مواد مغذی بدن را تحت تاثیر قرار دهد. اگر شما از قرص‌های ضد بارداری یا HRT استفاده می‌کنید باید مطمئن شوید که به اندازه کافی مواد مغذی دریافت می‌کنید. مهم است که عوارض جانبی بالقوه این داروها را بدانید و با تغذیه سالم این عوارض را به حداقل برسانید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

برای کاهش وزن سریع روز خود را چگونه سپری کنیم؟

13 ترفند برای آشتی با مهدکودک

برای کاهش وزن سریع روز خود را چگونه سپری کنیم؟ اگر شما هم به دنبال روش هایی برای کاهش وزن خود هستید، حتما این برنامه را در طی روز اجرا کنید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

رشد مغزی کودک با رنگ انگشتی!

13 ترفند برای آشتی با مهدکودک

هر فعالیتی که به رشد سریع مغزی و یادگیری هرچه بهتر کودکان منجر شود از سوی کارشناسان امور تربیتی به عنوان یک اقدام مثبت و رو به جلو در فرآیند رشد کودک نظر گرفته می‌شود. در واقع کودکانی که در سن پیش‌دبستانی قرار دارند با درگیرشدن در مجموعه‌ای از فعالیت‌ها خود را به بهترین نحو ممکن جهت ورود به محیط آموزشی آماده می‌کنند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

شیردهی و پیشگیری از بارداری

13 ترفند برای آشتی با مهدکودک

در این مطلب از راهنمای پیشگیری از بارداری توضیح داده شده که به عنوان یک تازه مادر باید تصمیم‌های مهمی را بگیرید. اگر تا قبل خیلی راحت از روش‌های پیشگیری از بارداری استفاده می‌کردید حالا انتخاب روش‌های کنترل بارداری در شرایطی که نوزادتان شیر مادر می‌خورد، کار سختی است. برای پاسخ در مورد کنترل بارداری بعد از تولد نوزاد از جمله این که از چه زمانی و با چه گزینه‌هایی باید این کار را شروع کرد بهتر است مطلب زیر را بخوانید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج