۲۴۹۶۲۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نادی: تنها کواچ مقصر نیست

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران با اظهار آمادگی برای کمک به تیم ملی والیبال در ارزیابی از شرایط تیم ملی گفت: در موفقیت و یا شکست هر تیم ورزشی عوامل متعددی دخیل هستند و تنها کواچ مقصر نیست.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا نادی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران، اظهار کرد: فکر نمی کنم زمان مناسبی برای تغییر و تحول در کادر فنی تیم ملی داشته باشیم. نمی دانم گزینه‌های مورد نظر فدراسیون چه کسانی هستند، اما تا جایی که می دانم الان همه مربی های بزرگ جهان شاغل هستند و فرصت زیادی وجود ندارد تا تحول مثبتی را در تیم ملی ایران رقم بزنند. باید عملکرد تیم ملی از زاویه مربی و کادر فنی نیز بررسی شود اما نباید همه تقصیر ها را گردن یک نفر بیاندازیم. نتایجی که در جام جهانی آوردیم، فقط تقصیر کواچ نبود.

وی افزود: تیم ملی تنها یک نفر نیست. همه اعضا از تدارکات، سرپرست، مربی و بازیکنان در پیروزی ها و شکست ها دخیل هستند. درست است که در جام جهانی نتیجه خوبی نگرفتیم اما نباید یکطرفه به قاضی برویم بلکه بهتر است حرف های سرمربی تیم را هم گوش دهیم.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال درباره پدیده بازیکن سالاری نیز گفت: من نمی دانم. اگر چنین جریان هایی واقعا در تیم ملی وجود داشته باشد، خیلی جای تامل دارد. سال ها برای تیم ملی والیبال زحمت کشیده شده و این تیم ملی امانتی دست بازیکنان و مربی فعلی است. جای تاسف دارد که خبری از اختلاف در تیم ملی منتشر شود. وقتی که رفته رفته انسجام تیمی از دست می رود، هر بازیکنی براحتی می تواند در مورد سرمربی اش اظهار نظر کند و این خوب نیست.

نادی خاطرنشان کرد: باید همه تابع یک سرمربی و سیستم باشند. بزرگترین بازیکنان جهان هم همین طور هستند. همه در خدمت تیم هستند. بازیکنان بزرگ جهان در تیم های ایتالیا، لهستان و روسیه هرگز خارج از فضای حرفه ای رفتار نمی کنند. بازیکنان ما هم واقعا زحمت می کشند. فکر می‌کنم وقتی در لیگ جهانی تیم نصف و نیمه روسیه را بردیم، مغرور شدیم. مردم ایران از بردها خوشحال می شوند اما واقعیت والیبال ایران چیز دیگری است. در جام جهانی به روسیه باختیم و این طبیعی بود. در این مسابقات نباید به آرژانتین، استرالیا و کانادا می باختیم. این باخت ها جای انتقاد دارد.

عضو کارگروه بررسی عملکرد تیم ملی تاکید کرد: در ارزیابی از شرایط والیبال ایران باید واقع بین باشم. قبلا هم چنین اتفاق‌هایی افتاده است. شوک خوب است اما باید دید چه کسی جایگزین می شود. باید دید واقعا چه گزینه هایی روی میز تیم ملی والیبال وجود دارند که بتوانند تیم را جمع کنند.

علیرضا نادی با تاکید بر اینکه باید بازیکنان با انگیزه بیشتری در تیم ملی کار کنند، گفت: ما بهترین بازیکن رده سنی جوانان و نوجوانان شدیم اما بعد از مدت ها به تیم ملی راه پیدا کردیم. در گذشته براحتی پیراهن تیم ملی را تن نمی کردیم اما الان بازیکن براحتی به تیم ملی می رسد و گاهی موقعیت خود را نمی‌داند. اگر برای رسیدن به تیم ملی واقعا زحمت بکشد، براحتی این لباس را از دست نمی دهد. من شخصا هر زمان اگر لازم باشد در خدمت تیم ملی هستم و هر کمکی از دستم بر بیاید انجام خواهم داد. سال ها برای امثال من هزینه شده و فدراسیون و تیم ملی می توانند از همه توان و انگیزه ما برای کمک به تیم ملی بهره ببرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج