جاباما
۲۴۹۶۵۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طاهری: مذاکره‌ای با علی دایی نداشتیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: با علی دایی مذاکره نکردیم و نباید پاسخ شایعاتی را بدهم که در خیابان ها مطرح می‌شود!

خبرگزاری فارس: علی‌اکبر طاهری بعد از امضای قرارداد با شرکت امین سیمای کیش به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس ضمن درخواست از حاضران در نشست برای قرائت فاتحه به خاطر درگذشتگان حاجیان در حادثه منا، گفت: چند وقتی است که درگیر مسائل باشگاه هستیم. خیلی از حاضران در این نشست بارها در تماس با من پیگیر مسائل باشگاه بودند. باید هزینه‌های باشگاه از طریق اسپانسر پوشش داده شود از خبرنگاران به خاطر اینکه گاهی نتوانستم پاسخشان را بدهند عذرخواهی می‌کنم. به همه قول دادم وقتی اسپانسر مشخص شد در خدمت‌ خبرنگاران حاضر می‌شوم.

وی افزود: گفته بودم پرداختن به هر موضوعی در باشگاه باید از قبل برنامه ریزی شود به همین خاطر مسئله اسپانسر کمی به تعویق افتاد هیأت مدیره جدید به این مسئله پرداخت و نیاز به زمان داشت. با شرکت‌های مختلف مذاکره کردیم و حتی با برخی پیش نویس هم نوشتیم اما در نهایت بعد از مذاکرات به همکاری نرسیدیم. باید بتوانیم از پتانسیل باشگاه برای درآمدزایی استفاده کنیم. بستر تبلیغاتی در روی لباس و فضای مجازی داریم تا بتوانیم با هواداران در ارتباط باشیم می‌توانیم سرویس هایی به هواداران بدهیم. در ابتدا و اولین گام توانستیم همراه اول را در اولین قدم به عنوان اسپانسر استفاده کنیم این مسیر برای سایر شرکت‌ها مهیا است. شرکت‌ها می‌توانند روی پیراهن، در مراسم‌ها و در محل تمرین از پرسپولیس برای ارائه تبلیغات خود استفاده کنند. انشاالله در آینده بتوانیم این کارها را توسعه دهیم. در نهایت با این تعامل باشگاه از داشته‌های خود در آمدزایی می‌کند و تیم را می‌توانیم در این شرایط به شکل خوبی اداره کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: سرویس اخبار، سرویس حواشی، سرویس مربیان زمان برگزاری بازی، مدارس فوتبال، سرویس اخبار منتخب لیگ و .. در این پروسه قرار می‌گیرند حتی می‌توان در باشگاه تالار گفت‌وگو به وجود آورد از فضای مجازی و سایر خدمات مثل آموزش بدنسازی و ... هم برای در آمدزایی استفاده کرد. از فضای تبلیغاتی و محیطی و برند باشگاه می‌توان استفاده کرد.

وی در مورد اینکه میزان همکاری باشگاه با اسپانسر جدید به چه مدت است، تصریح کرد: نمی‌خواهیم به بحث اسپانسر ورود کنیم. همیشه اینطور به نظر می‌ رسد که یک نفر می‌آید پول می‌دهد و اسپانسر می‌شود. ما می‌خواهیم فضایی شود که همکاری ما هم شکل بگیرد و برای درآمدزایی شکل بگیرد. این همکاری برای ۲ سال است که در صورت شکل گرفتن تعهدات ۲ سال تمدید می‌شود شرکت همراه اول در این شرایط یکی از شرکت‌هایی است که با ما همکاری می‌کند و فضای پیامکی را هم به وجود آورده است.

طاهری در مورد اینکه همراه اول چه مقدار از هزینه‌ها را تامین می‌کند، گفت: همراه اول یکی از شرکت‌هایی است که با ما همکاری دارد. شرکت‌های دیگر هم می‌توانند با ما همکاری کنند. ما سهم خود را از این مورد می‌گیریم. این یک همکاری مشترک است. برخی فکر می‌کنند همراه اول یا شرکت ایکس اسپانسر ما است. شرکت‌های دیگر هم می‌توانند با ما همکاری کنند.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس هواداران بیشماری دارد که آنها خواهان کسب نتایج خوب هستند و اینکه آیا او از کادرفنی و بازیکنان راضی است، گفت: رضایت من رضایت هواداران است. هر چه در جدول بالا برویم شرایط ما بهتر است. نتایج تیم تا به اینجا خوب نبوده است که عواملی در این مورد دخیل بودند امیدوارم وضعیت بهتر شود در جام حذفی ۲ مرحله بالا رفتیم و امیدوارم بازهم بهتر شود. هیچ اولتیماتومی به کادرفنی ندادیم.

وی در مورد مورد اینکه آیا هزینه‌ها به صورت یکجا به تیم پرداخت می‌شود،گفت: همراه اول با توجه به سرویسی که ارائه می‌کنیم به ما پول می‌دهد. سایر شرکت‌ها هم می‌توانند ورود کنند. پورت‌ها و کارهای هوادارای که انجام شده را اعلام می‌کنیم. سامانه ۳۰۹۰ مربوط به ما است و مورد تائید باشگاه است. ۶۰۹۰، ۲۰۵۰ و ... مورد تائید ما نیست.

ما در مورد داوری اعتراض کردیم. در مورد مطالبات تیم و معوقات بازیکنان مدیریت کردیم و طی چند روز آینده این مبالغ را پرداخت می‌کنیم.

وی در مورد بدهکاری بازیکنان خارجی سابق پرسپولیس، تصریح کرد: معوقات ما بخشی مربوط به موارد قانونی و برخی مربوط به بدهکاری بازیکنان و مربیان است. بسیار از این موارد طرح دعوا شده، برخی در مرحله بررسی و برخی هنوز شکایت نکردند متاسفانه خیلی شکایت شده و باید این مسائل را مدیریت کرد تا به مشکل نخوریم.

سرپرست باشگاه در مورد اینکه هواداران به شماره حساب اعلامی برای کمک به پرسپولیس چقدر کمک کردند، گفت: این یک بحث دیگر بود. مثالی زدم و گفتم کانون هواداران خودجوش چیزی اعلام کردند. رقم واریزی این کمک‌ها را به طور دقیق ندارم. باشگاه از آنها بابت این حرکت تشکر کرد. این مبلغ را ضمن تشکر از هواداران برای خودشان هزینه می‌کنیم این پول برای هواداران است و برای آنها هزینه می‌شود.

وی در مورد مذاکره با علی دایی عنوان کرد: خیر مذاکره نکردیم. شاید فردی در خیابان چیزی بگوید آیا من باید این را پاسخ بدهم؟ بازپرس نیستم که اگر کسی حرفی زد از او بپرسم کجا این مسئله را شنیدید.

طاهری در مورد اینکه آیا مصاحبه‌های خیالی را دنبال می‌کند، گفت: این مسئله در اختیار روابط عمومی باشگاه است.

وی در مورد پایان ۳ ماهه اول سرپرستی اش در باشگاه ، گفت: این قانون را از کجا می‌آورید؟ اینکه سرپرستی ۳ ماه شده و باید تمدید شود آیا قانون است؟ فکر می‌کنم این مطلب شاید درست برداشت نشده است. بحث تمدید کردن نیست. سرپرستی طبق قانون زمان ندارد. شاید برخی مسائل برای ما مهم نباشد. هیأت مدیره کارش را انجام می‌دهد. در قانون چیزی به عنوان ۳ماه بودن سرپرستی نداریم. قانون تجارت را نگاه کنید برای شرکت‌ها سرپرست زمان ندارد. این مسئله که سرپرستی ۶ ماهه است برای فدراسیون‌ها است.

وی در مورد اینکه آیا هیأت مدیره با انتخاب اسپانسر تغییر می‌کند، گفت: خیر این اتفاق نمی‌افتد. مگر مدرکی رو شد که بخواهیم در مورد آن حرف بزنیم برخی مسائل وجود ندارد که بخواهیم در مورد آن حرف بزنیم قراردادی بسته نشد این حرف‌ها خوب نیست. خیلی‌ها بودند که صحبت کردند. حتی از کشورهای خلیج فارس هم برای انجام این همکاری آمدند می‌خواستند همکاری کنند اما این اتفاق نیفتاد. قراردادی که با این شرکت بستیم اگر اجرایی نشود شرایطی دارد. اگر اقدامات و تعهدات انجام نشود قرارداد اجرایی نمی‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا باشگاه به فردی که قرار بود اسپانسر شود حکم فعالیت به عنوان معاونت اقتصادی را داده بود، گفت: این مسئله درست است. این حکم را دادیم تا قرداد اسپانسر امضا شود اما این اتفاق نیفتاد و آن حکم هم منتفی است.

وی در مورد اینکه آیا قراردادی که بسته شده پول را به باشگاه می‌رساند، گفت: شاید فردا یک فضای تبلیغاتی جدید داشته باشیم. شرکت‌های مختلف می‌توانند جلو بیایند با شرکت امین سیمای کیش قرارداد بستیم. این قرارداد همکاری بستری را برای حضور شرکت‌ها فراهم می‌کند.

طاهری در مورد اینکه این طرح زمان بر است، تصریح کرد: پیش‌بینی‌هایی کردیم قرار است به ما کمک شود تمهیداتی اندیشیدیم که بر اساس آن مشکلی برای هزینه‌ها نباشد.

وی در مورد اینکه کد هواداری اعلام شده اما برخی اپراتورهای دیگر خودشان این کار را می‌کنند، اظهار داشت: هیچ کدی به غیر از کد ما اعتبار ندارد. از طریق روابط عمومی اعلام کردیم که هیچ سامانه‌ای تائید نمی‌شود کد ما ۳۰۹۰ است اگر قرار است اتفاق جدیدی بیفتد اعلام می‌کنیم. اقداماتی در این رابطه انجام دادیم که کسی از برند ما استفاده نکند.

طاهری در مورد اینکه بهرام افشارزاده در وزارت ورزش است و به نظر می‌رسد به استقلال بیشتر کمک مالی می‌شود، اظهار داشت:‌ چیزی که اخیرا دولت محترم اعلام کرد این است که همه چیز بر اساس موارد قانونی است دولت برایش استقلال و پرسپولیس یکی هستند و بودجه یکسان است.

وی در مورد اینکه با محبت بیشتری به استقلال نگاه می‌شود و افشارزاده از حضور در وزارت ورزش استفاده می‌کند، گفت: اینطور نیست. بنده در خدمت پرسپولیس، هواداران و وزارت ورزش هستم برای خدمت آمدیم بحث حکم و مقام نیست. برخی مسائل در دامنه سازمان لیگ است. مثل بحث برگزاری مسابقات. فکر نمی‌کنم سازمان لیگ نگاهی خاص به تیمی داشته باشد. این حرف‌ها بی احترامی است. نمی‌خواهم علیه فدراسیون و سازمان لیگ بحثی مطرح شود تا به اینجا چنین چیزی ندیدیم و اگر بحثی بود اعلام می‌کردیم البته بگویم جلساتی برای حل مشکل پرسپولیس گذاشتند که شاید بیشتر از سایر تیم‌ها بوده است. کارشناسان باید در این مورد باید صحبت کنند. بنده مدیرم و در این مورد حرف نمی‌زنم. کادرفنی بر اساس فاکتورهای مدنظر خود اقدام به جذب بازیکن می‌کند بازیکنان کار خود را می‌کنند و کادرفنی از آنها راضی است. این بازیکنان پول خود را به موقع می‌گیرند.

طاهری درمورد اینکه باشگاه ۶ ماه است به برانکو پول نداده، گفت: پرداختی‌هایی داشتیم اما باشگاه معوقات او را پرداخت خواهد کرد..

وی در مورد اینکه آیا بحث حق پخش را دنبال می‌کند، اظهار داشت: فدراسیون و سازمان لیگ در این بین بررسی های لازم را می‌کنند این خواسته تمام باشگاه‌ها است تا این مسئله حل شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه حیدریه با تیم ملی امید به هلند رفت و مصدومیت او بدتر شد، گفت: شما سندی بیاورید که او به عنوان توریست به هلند رفته است. آیا به ما نامه دادند که او قرار است به عنوان توریست به هلند برود؟ اگر به عنوان توریست رفته باید به ما نامه‌ای بدهند تا این مسئله را قبول کنیم این موارد چیزی است که وجود ندارد و در مورد چیزی که وجود ندارد صحبت نمی‌کنیم او بازیکن تیم ملی امید است و اینکه آیا باید به اردو می‌رفته یا نه چیزی است که کادرفنی تیم ملی امید در مورد آن باید صحبت کند.

طاهری در مورداینکه آیا باشگاه از سامانه ۶۰۹۰ در‌آمد داشته است، گفت: باید این مسئله به طور دقیق مشخص شود و در آمدها از گذشته مشخص شود. چیزی که ما قرارداد می‌بندیم و همه چیز مشخص است از دید باشگاه رسمیت دارد. به همین خاطر گفتیم فقط کد خودمان را قبول داریم تا هواداران از طریق این کد با ما ارتباط برقرار کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج