۲۴۹۷۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گوشی هوشمندی برای جاسوس‌ ها

هر تماسی که از طریق بلک‌فون ۲ انجام می‌شود از طریق شبکه ابری Silent Circle رمزگذاری می‌شود و اطلاعات ذخیره‌شده بر روی گوشی نیز از کدگذاری ویژه‌ای بهره می‌برند.

عصر ایران: هر تماسی که از طریق بلک‌فون ۲ انجام می‌شود از طریق شبکه ابری Silent Circle رمزگذاری می‌شود و اطلاعات ذخیره‌شده بر روی گوشی نیز از کدگذاری ویژه‌ای بهره می‌برند.

گوشی هوشمند BlackPhone ۲ با قیمت ۷۹۹ دلار، تولیدشده توسط Silent Circle از قابلیت‌های ویژه امنیتی بهره می‌برد. این دستگاه هوشمند با همکاری Phil Zimmerman (مبدع روش رمزگذاری PGP)، کارمند سابق قسمت رمزگذاری داده‌ها در شرکت اپل و Mike Janke تکاور سابق نیروی دریایی طراحی شده است.

گوشی هوشمندی برای جاسوس‌ ها

این دستگاه هوشمند اندرویدی به سادگی لقب امن‌ترین گوشی هوشمند جهان و البته شخصی‌ترین گوشی را از آن خود کرده است. هر تماسی که از طریق بلک‌فون ۲ انجام می‌شود از طریق شبکه ابری Silent Circle رمزگذاری می‌شود و اطلاعات ذخیره‌شده بر روی گوشی نیز از کدگذاری ویژه‌ای بهره می‌برند.

گوشی هوشمندی برای جاسوس‌ ها

همچنین امکان ایجاد چهار حساب کاربری جداگانه وجود دارد تا هریک اطلاعات و برنامه‌های خاصی را در دل خود جای دهند. از سوی دیگر امکان پاک‌کردن از راه دور اطلاعات نیز وجود دارد. برنامه‌های ویژه مانند مرورگر شخصی، گاوصندوق دیجیتال و برنامه‌هایی برای مدیریت پست‌های فیس‌بوک (به‌طور امن) نیز در این گوشی، از پیش نصب شده‌اند. از سوی دیگر با توجه به اینکه هیچ‌گونه کدی بر روی گوشی شما ذخیره نمی‌شود و کدهای ایجاد شده در طول برقراری تماس یا ارسال و دریافت پیامک‌ها، منحصر به‌فرد هستند هیچ ترسی از افشای اطلاعات باقی نخواهد ماند. این تکنولوژی، پروتکل زیمرمن در قالب انتقال بدون‌وقفه اطلاعات یا به‌طور مخفف ZRTP نامیده می‌شود.

گوشی هوشمندی برای جاسوس‌ ها

در گذشته دولت‌ها سعی می‌کردند به سرورها دسترسی پیدا کنند تا با رمزگشایی کدهای ذخیره‌شده بتوانند به تماس‌ها و پیامک‌های شخصی دسترسی داشته باشند اما این‌بار با بهره‌گیری از بلک‌فون ۲ این امر نیز غیرممکن شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج