۲۴۹۹۲۶
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

آیت الله شبیری زنجانی:

خدمت به مردم از طواف بالاتر است

آیت الله سید موسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید با تاکید براینکه خدمت به مردم از طواف کعبه بالاتر است، گفت:رفع نیازهای مردم از عبادات درجه نخست اسلام محسوب می شود.

خبرگزاری ایرنا: آیت الله سید موسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید با تاکید براینکه خدمت به مردم از طواف کعبه بالاتر است، گفت:رفع نیازهای مردم از عبادات درجه نخست اسلام محسوب می شود.

وی چهارشنبه شب در دیدار اعضای هیات امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهارداشت: ارائه خدمت در راستای رفع مشکلات و نیازهای مردم بسیار مهم است چرا که گاهی براثر برخی مشکلات، کانون خانواده از بین می رود.

وی همچنین به این موضوع تاکید کرد که در ارائه خدمات باید آبروی اشخاص و مومن رعایت شود.

آیت الله شبیری زنجانی، خدمت به مستضعفان را عبادت بزرگی در اسلام دانست و افزود: اساس تشکیل کمیته امداد امام خمینی که در راستای ارائه خدمت به مردم است، عبادت محسوب می شود.

وی ادامه داد: نقل شده است که مرحوم حاج شیخ عبدالله مازندرانی دست افراد را می بوسید و کمک می کرد.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجبار در کمک به نیازمندان جلوه کند، گفت: کیفیت پرداخت خیلی مهم است؛ نباید بر کسانی که به نیازمندان کمک می کنند، احساس سنگینی بوجود آید.

این مرجع تقلید، دعا برای رفع مشکلات مردم را یک وظیفه دانست و از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) به نیازمندان قدردانی کرد

**آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید نیز در دیدار اعضای هیات امنای کمیته امداد امام خمینی ، خواستار پیشگیری از گسترش معضلات امروز جامعه اسلامی از جمله اعتیاد و بیکاری شد.

وی درادامه گفت: تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پس از انقلاب اسلامی از ابتدای کار خود با عنایت و توجهات عموم جامعه همراه بوده و این همراهی و همیاری تا به امروز به واسطه خدمت رسانی صادقانه این نهاد انقلابی جاری بوده است.

وی با بیان اینکه اقدامات و تلاش های خدمتگزاران مردم در کمیته امداد امام خمینی(ره) قابل توجه و شایسته تقدیر می باشد، افزود: آنچه مسلم است با توجه به اوضاع اقتصادی و بروز مشکلات اجتماعی در بدنه جامعه بسیاری از خانواده ها را با مشکلاتی مواجه کرده است که این رسالت و وظیفه این کمیته را چندان می کند و نیاز است همین تلاش ها و خدمت رسانی ها در گستره بیشتری رقم بخورد.

آیت الله صافی گلپایگانی ادامه داد: مطمئن باشید تلاش ها و عنایت شما در کمیته امداد و مسوولیت شما در قبال مستضعفین جامعه در ظل توجهات حضرت بقیه الله اعظم(عج) قرار دارد، بنابراین برای جلب رضایت بیشتر حضرت بیش از پیش تلاش کنید.

پرویز فتاح، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز دردیدار با مراجع عظام گزارشی از فعالیت های نیمه نخست سال جاری ارائه داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود به به اون شرفت...

    • ترسو

      آقاي جنتي گفتن اينگونه صحبتها انحرافي و در جهت مقاصد بيگانگانست!!!!!!!!!!!!!!!!! رفتن حج حكم خدا و قرانست !! بالاخره كدوم درسته ؟!؟!؟!؟؟!؟؟!؟؟!!؟!!

    • بدون نام

      ترسو جان ,اون حرفی که عقلت میگه درسته!شک نکن!پیامر فرمودند:جامعه مثل یه کشتی هست ,اگر یه نادون کشتیو سوراخ کنه همه غرق میشن!!تو جامعه که فقر باشه ایمان هم از بین میره,اگه یه درصد هم فقر باشه و اون چند نفر هم به فساد کشیدهشن شک نکن که ما هم آسیب میبینیم! که متاسفانه نتایجشو الان به وفور میبینیم!!فقرو کفر گویی!!پس لازمه که همه مردم لااقل هموطنمون گرسنه شب سرشو به بالین نذاره!! ولی افسوس....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج