۲۴۹۹۶۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

وعده بازگشت آوارگان سوری به کشورشان

دونالد ترامپ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت در صورتی که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود تمام آوارگان سوری را به کشورشان باز می گرداند.

خبرگزاری مهر: دونالد ترامپ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت در صورتی که در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود تمام آوارگان سوری را به کشورشان باز می گرداند.

خبرگزاری رویترز نوشت: وی با اعلام این خبر گفت: بعد از اینکه باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا، از شمار نظامیان این کشور در عراق کم کرد، حملات شورشیان تشدید شد.

دونالد ترامپ یکی از نامزدهای جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکاست. شهرت وی تا پیش از این به خاطر حضور دریک برنامۀ تلویزیونی بود. ثروت هنگفت ترامپ که مالک صدها موسسۀ تجاری و آسمان خراش به ویژه در شهر نیویورک است نیز یکی دیگر از دلایل شهرت وی است.

از زمان اعلام نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز بر شهرت این عضو جمهوریخواه افزوده شده است. این شهرت به دلیل محبوبیت وی نیست بلکه ناشی از اظهارات جنجال برانگیزیست که طی روزهای اخیر از زبان وی یا اعضای تیم تبلیغاتی این نامزد جمهوریخواهان مطرح می شود.

عجیب ترین اظهارات ترامپ که واکنش های زیادی هم در آمریکا به دنبال داشت، در مورد مهاجران مکزیکی مطرح شده است. وی در یک سخنرانی با خطاب قرار دادن جامعه مکزیکی آمریکا به طور اخص آنها را متجاوز و عامل توزیع مواد مخدر و جنایت در آمریکا دانست. پس از این سخنان بود که شبکۀ تلویزیونی ان بی سی به همکاری خود با وی خاتمه داد.

گفتنی است این اظهارات ترامپ تنها باعث مخالفت مهاجران مکزیکی یا دموکرات ها با وی نشده است، بلکه بسیاری از چهره های سیاسی جمهوریخواه از جمله مخالفان ترامپ هستند که در رأس آنها می توان به جان مک کین نامزد جمهوریخواهان برای انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۰۸ اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج