۲۵۰۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

پیشنهادهایی برای داشتن بچه‌هایی خوش تیپ

وقتی روز‌ها گرم است و شب‌ها سرد

بهار دارد تمام می‌شود و هوا کم‌کم رو به گرمی می‌رود. وقت آن است لباس‌های زمستانی بچه‌ها را تا کنید و کنار بگذارید.

وقتی روز‌ها گرم است و شب‌ها سرد

بهار دارد تمام می‌شود و هوا کم‌کم رو به گرمی می‌رود. وقت آن است لباس‌های زمستانی بچه‌ها را تا کنید و کنار بگذارید. اگر فرزند شما به سنی رسیده که لباس‌هایش برای سال بعد مناسب نيست، می‌توانید آن‌ها را کنار لباس‌های زمستانی خودتان در کمد بگذارید. در هر صورت باید برای بچه‌ها به فکر لباس‌های خنک‌تر باشید. یادتان باشد در این فصل هنوز شب‌ها کمی سرد می‌شود. نباید تمام لباس‌های آستین بلند را کنار بگذارید، اما برای روز‌ها بهتر است از لباس‌های آستین کوتاه و حتی بدون آستین استفاده کنید. کلاه را هم فراموش نکنید، چون صورت کوچولوهای شما را از آفتاب حفظ می‌کند. به جای کفش هم می‌توانید از صندل استفاده کنید. اگر آماده خرید هستید، پیشنهادهای ما را ببینید. در انتخاب لباس به شما کمک می‌کند.


وقتی روز‌ها گرم است و شب‌ها سرد

نوزادهای مامانی

سرهمی بهترین لباس برای نوزاد‌ان است. هم باعث می‌شود شما راحت‌تر بتوانید کوچولوی‌تان را بغل کنید و هم با دست و پا زدن مداوم کوچولو، بلوز از شلوار بیرون نمی‌آید. این مدل لباس باعث می‌شود لباس فرزند شما همیشه مرتب و تمیز تنش بماند و علاوه‌براین هیچ‌وقت هیچ جای بدنش لخت نماند و سرما نخورد. سرهمی راه‌راه به درد وقتی می‌خورد که بچه را در جای گرم نگه‌داشته‌اید. اگر هوای محیط کمی سرد است، بهتر است سرهمی پوشیده‌تر را تنش کنید یا همراه سرهمی راه‌راه، یک شلوار به نوزاد بپوشانید. بلوز آستین بلند و پاپوش‌ها باعث می‌شود نوزاد به هیچ‌وجه سردش نشود. بلوز این سِت هم جدا می‌شود و شما می‌توانید از آن به تنهایی هم استفاده کنید. با این سرهمی پاپوش‌دار نمی‌توانید کفش پای بچه کنید.


وقتی روز‌ها گرم است و شب‌ها سرد

انتخاب کوچولوها

همه مامان‌ها اگر کمی به زمان کودکی‌شان فکر کنند، به یاد می‌آورند چقدر به لباس‌هایی که پارچه‌ آن‌ها طرح‌های شاد داشت و مدل لباس چین‌دار بود، علاقه ‌داشتند. دختر بچه‌های امروز هم همین‌طور هستند. تمام آن‌ها از چین و گل در لباس خوش‌شان می‌آید. پس اگر می‌خواهید لباسی برای دختر کوچولوی‌تان بخرید که خودش هم از پوشیدن آن لذت ببرد، باید چنین چیزی را برایش انتخاب کنید. این لباس کاملا راحت است و برای همه مناسبت‌ها خوب به نظر می‌رسد. برای روزهای گرم انتهای بهار می‌توانید کلاهی مانند این، سر بچه کنید تا کمی از آفتاب محفوظ بماند. ویژگی این کفش‌های نسبتا ساده سفید‌رنگ، این است که به راحتی با هر لباسی که داشته باشد، هماهنگ می‌شود.


وقتی روز‌ها گرم است و شب‌ها سرد

برای مهربان‌تر‌ها

صورتی، رنگ مورد علاقه دختر کوچولو‌هاست. ملایمت آن با آرامشش جور درمی‌آید. شما با این سه تکه لباس صورتی، می‌توانید دو سِت کاملا متفاوت داشته باشید. کمر این دامن، کمی بلند است. به همین دليل شما می‌توانید آن را شبیه یک لباس پیش سینه‌دار هم تن کودک کنید. اگر آن را همراه یک تاپ به دخترتان پوشاندید، می‌توانید این کت کوتاه را با آن همراه کنید. هم بسیار زیباست و هم باعث می‌شود دخترتان سردش نشود. اگر می‌خواهید دامن را درست به همین شکل تن بچه کنید، به یک بلوز مثل این نیاز دارید. این بلوز علاوه ‌بر سادگی و راحتی، بسیار شیک و زیباست. این کفش‌ها با جوراب‌شلواری و دامن کاملا هماهنگ می‌شوند. علاوه ‌بر این، برای همراهی با جین هم مناسب‌اند.


وقتی روز‌ها گرم است و شب‌ها سرد

وقتی بابا کوچک بود

معمولا بايد بین راحتی و شیکی یکی را انتخاب کنید. لباس‌های مردانه معمولا برای کوچولو‌ها خیلی راحت نیست. اما نمی‌توانید منکر ظاهر زیبایی که این لباس‌ها برای آقا پسر شما درست می‌کنند، بشويد. یک شلوار جین سنگ‌شوي و مدل‌دار برای مهمانی بردن پسر کوچولو‌ها کاملا مناسب است. اگر مراسم رسمی است، بهتر است این پیراهن مردانه چهارخانه قرمز را با شلوار همراه کنید. اما اگر قرار است دورهمی بروید یا قرار است پسر شما در جایی مثل پارک بازی‌کند، این تی‌شرت آستین بلند مناسب‌تر به نظر می‌رسد. مخصوصا اگر قرار است شب، بیرون خانه باشید. چون در انتهای بهار هنوز در شب هوا کمی سرد می‌شود. کفش را هم باید متناسب با لباس کودک انتخاب کنید. برای بازی کفش ورزشی و برای مهمانی از کفشی کمی‌رسمی‌تر استفاده کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج