۲۵۰۸۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عابدزاده: دوست ندارم نيمكت‌ نشين باشم

امير عابدزاده با بيان اينكه تا كنون شخصا با هيچ باشگاه ليگ برتري مذاكره نكرده است، اعلام كرد كه دوست دارد گلر شماره يك باشد و دوست ندارد نيمكت‌نشين شود.

خبرگزاری ایسنا: امير عابدزاده با بيان اينكه تا كنون شخصا با هيچ باشگاه ليگ برتري مذاكره نكرده است، اعلام كرد كه دوست دارد گلر شماره يك باشد و دوست ندارد نيمكت‌نشين شود.

اخيرا خبرهايي در برخي رسانه‌ها منتشر شده كه از حضور امير عابدزاده در يك تيم ليگ برتري حكايت مي‌كند. بر اساس اين گزارش‌ها، احمدرضا عابدزاده پدر امير عابدزاده در روزهاي آينده با يك تيم ليگ برتري كه نامش فاش نشده است، مذاكره خواهد كرد تا مقدمات انتقال فرزندش از باشگاه لس انجلس بلوز آمريكا به اين باشگاه ايراني را فراهم كند.

عابدزاده: دوست ندارم نيمكت‌ نشين باشم

با اين حال، امير عابدزاده اعلام كرد كه تاكنون با هيچ باشگاهي از ايران صحبت نكرده و از مذاكره اين باشگاه با پدرش بي‌اطلاع است.

عابدزاده گفت: هيچ يك از باشگاه‌هاي ايراني شخصا با من تماس نگرفته‌اند و من هيچ مذاكره‌اي با آنها نداشته‌ام اما اگر پدرم با باشگاهي مذاكره كرده، من بي‌اطلاع هستم و بايد درباره اين موضوع از ايشان بپرسم.

وي درباره پيشنهاد خود از يك باشگاه اسپانيايي گفت: ظرف امروز يا فردا با نماينده اين باشگاه ديدار خواهم كرد و پيشنهاد آن‌ها جدي است اما خود من ترديد دارم كه آيا حضور در اين باشگاه به نفع من خواهد بود يا خير. هدف اصلي من اين است كه به صورت ثابت بازي كنم و دوست ندارم تبديل به يك بازيكن نيمكت‌نشين شوم.

عابدزاده ادامه داد: اگر به اين باشگاه اسپانيايي بروم ممكن است به دليل رزومه و سن كمم نتوانم در ابتدا تبديل به دروازه‌بان ثابت شوم و اين موضوع به فوتبالم ضربه مي‌زند زيرا دوست دارم حالا كه جوان هستم به صورت ثابت بازي كنم.

مهم نيست كه در چه تيمي حضور دارم، آنچه براي من اهميت دارد اين است كه گلر شماره يك باشم. اگر از ايران هم پيشنهاد داشته باشم، تنها در صورتي قبول مي‌كنم كه گلر شماره يك باشم.

دروازه‌بان باشگاه لس آنجلس بلوز آمريكا درباره وضعيت خود در اين باشگاه گفت: شرايط خيلي خوبي دارم و در همه بازي‌هاي تيم به صورت ثابت بازي مي‌كنم. ليگ آمريكا بسيار فشرده است و حضور من در اين باشگاه باعث بالا رفتن تجربه‌ام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج