جاباما
۲۵۰۹۷۰
۱۲ نظر
۵۰۹۸
۱۲ نظر
۵۰۹۸
پ

ستاره هایی که ممنوع الورود شده اند!

ستاره هایی که نام آنها را در اینجا برایتان آورده ایم، به دلایلی از سفر به برخی کشورها محروم اند.

ستاره هایی که ممنوع الورود شده اند!



برترین ها: حتما فکر می کنید که افراد مشهور و نامی برای مسافرت به شهرها و کشورهای مختلف هیچ مشکلی ندارند، بله درست است مگر این که کاری خلاف قانون انجام داده باشند. ستاره هایی که نام آنها را در اینجا برایتان آورده ایم، به دلایلی از سفر به برخی کشورها محروم اند.

1.کریس براون

ستاره هایی که ممنوع الورود شده اند!

پس از این که کریس براون در سال ۲۰۰۹ به نامزدش ریحانا حمله کرد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد، از ورود به بریتانیا محروم شد.

۲. مایلی سایرس

ستاره هایی که ممنوع الورود شده اند!

مایلی سایرس نیز پس از انتشار عکس های نژاد پرستی خود در وب سایت اش در سال ۲۰۰۹ از ورود به کشور چین محروم شد. وزیر امور خارجه چین گفت: «این طور به نظر می رسد که مایلی سایرس تمایلی به چین و کشورهای آسیای شرقی ندارد. ما هم نمی خواهیم کودکان مان با نادانی او آلوده شوند.»

۳. برد پیت

ستاره هایی که ممنوع الورود شده اند!

شاید تعجب کنید که کدام کشور این بازیگر جذاب را نمی خواهد اما باید بگوییم که او از رفتن به چین محروم است. چرا؟ فیلم «هفت سال در تبت» با بازی برد پیت مدت ها دچار حواشی زیادی بود. چینی ها که با دیدن این فیلم به شدت عصبانی شده بودند برد پیت را ممنوع الورود به کشورشان کردند. از افراد دیگری نیز که از آزادی تبت حمایت کردند و از ورود به این کشور منع شدند می توان به نوئل گلگر، بیورک، مارتین اسکورسیزی و غیره اشاره کرد.

۴. آنجلینا جولی

ستاره هایی که ممنوع الورود شده اند!

آنجلینا جولی به دلیل کارگردانی فیلم «در سرزمین خون و عسل» در سال ۲۰۱۰ از ورود به بوسینی محروم شد. تصویری که این کارگردان از جنگ این کشور با صربستان به تصویر کشید، مورد پسند دولت این منطقه واقع نشد، به همین دلیل او را ممنوع الورود کردند، البته این ممنوعیت چند روز بعد، پس از ابلاغ نامه ای جدید توسط مقامات لغو شد.

۵. پاریس هیلتون

ستاره هایی که ممنوع الورود شده اند!

پس از مصرف کوکائین و دستگیری در لاس وگاس در سال ۲۰۱۰، پاریس هیلتون از ورود به ژاپن منع شد. او در یک سفر کاری به ژاپن فهمید که ممنوع الورود شده است. گویا ژاپن از ورود خارجی هایی که در دوران محکومیت خود به سر می برند، جلوگیری می کند، حتی اگر زندگی ساده و بی دردسری داشته باشند.

۶. اسنوپ داگ

ستاره هایی که ممنوع الورود شده اند!

باور کنید یا نه، اسنوپ داگ حق ورود به کشور هلند را ندارد. او به دلیل مصرف ماری جوآنا و شرارت هایی که در سابقه خود داشته، در سال ۲۰۱۰ از ورود به هلند منع شد.

۷. راسل برند

ستاره هایی که ممنوع الورود شده اند!

راسل برند بازیگر و کمدین انگلیسی است که به دلیل اعتیاد به مواد مخدر به طوری که معتاد بودن را به مشهور بودن ترجیح می دهد، از ورود به کشور ژاپن منع شد. او در همان سال و به همان دلیل اجازه ورود به کانادا سپس افریقای جنوبی را نداشت.

۸. مایک تایسون

ستاره هایی که ممنوع الورود شده اند!

مایک تایسون مشت‌زن بازنشسته آمریکایی و جوان‌ترین قهرمان بوکس حرفه‌ای سنگین‌وزن و یکی از مشهورترین شخصیت‌های ورزشی دنیا است که به دلیل جرائمی که در پرونده خود داشته، از ورود به انگلستان برای همیشه محروم شده است. سیاست های مهاجرتی در انگلستان هر که را بیش از ۴ سال از زندگی خود را پشت میله های زندان گذرانده باشد، از ورود به کشورش منع می کند. جرائم مایک تایسون شامل تجاوز، حمل کوکائین و رانندگی در حال مستی بود. نیوزلند نیز کشور دیگری است که او را ممنوع الورود کرده است. شاید از تتویی که بر صورت اش دارد، بتوان به سابقه بد او پی برد.

۹. اسپنسر پرت

ستاره هایی که ممنوع الورود شده اند!

اسپنسر پرت در سال ۲۰۱۰ در کاستاریکا به دلیل حمل غیر قانونی سلاح گرم دستگیر شد. او ادعا کرد که اشتباهی به جای تفنگ شکاری خود آن را به فرودگاه آورده اما در نهایت حرف او پذیرفته نشد و او از ورود به این منطقه محروم شد.

۱۰. ایکان

ستاره هایی که ممنوع الورود شده اند!

خواننده، آهنگساز و تهیه‌کننده هیپ هاپ و آر اند بی سنگالی-آمریکایی است که به دلیل انتشار موزیک ویدیویی غیر اخلاقی خود از سفر به سریلانکا محروم شد. افرادی که در موزیک ویدیوی او حضور داشتند، در مقابل مجسمه بودا حرکات ناشایستی از خود نشان دادند که مورد خشم دولت سریلانکا واقع شد. اگرچه ایکان معذرت خواهی و اظهار کرد که از آن مجمسه در موزیک ویدیو اش با خبر نبود اما حرف او فرقی به حال حکمی که برای او صادر شده بود، نکرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن نقش جهان

      و همه ی اونها از سفر به ایران محرومند :))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم همینو میخواسم بگم..نه تنها اینا که بقیه ام که تو لیست جا نشدن هم محرومن :))))

    • بدون نام

      از روی خالکوبی مایک تایسون چجوری میشه فهمید ادم بدیه ؟؟؟/

      یعنی خالکوبی نشون میده

    • Xatar

      چه جالب
      اسم ایران نبود
      اسم ایران که تو این چیزا همیشه اول بود
      آخه چرا

    • بدون نام

      توروخداببین یه فیلم خوشاینده کشوری نباشه بازیگرش ممنوع الورودمیشه به اون کسور ایران بیخیال هربلایی سرش میارن نه فقط بازیگرای خارجی تازه باهاشون دست دوستیم میدیم.

    • نازنین

      هیچ کدومشون به مایلی سیروس نمیرسن

    • یلدا

      ای من بدم می اد از این کریس براون خقش بود.

    • علیرضا

      غیر از برد پیت و آنجلینا جولی بقیه واقعا به خاطر حماقت هاشون ممنوع الورود شدن.

    • آرامش

      بازم خیلیا رو جا انداختین

    • آرامش

      بازم خیلیا رو جا انداختین

    • آرامش

      بازم خیلیا رو جا انداختین

    • آرامش

      بازم خیلیا رو جا انداختین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج