جاباما
۲۵۱۴۱۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بی عدالتی در مسابقه خندوانه

بار دیگر جوان در خندوانه همدردی خود را با بازماندگان حادثه منا اعلام کرد و بعد همان طور که وعده داده شده بود مسابقه کتابخوانی بخون و ببر برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: بار دیگر جوان در خندوانه همدردی خود را با بازماندگان حادثه منا اعلام کرد و بعد همان طور که وعده داده شده بود مسابقه کتابخوانی بخون و ببر برگزار شد.

رامبد جوان علت برپایی چنین مسابقه‌ای را اینگونه مطرح کرد: کسی که کتاب نمی‌خواند به نوعی به خودش خیانت می‌کند و کسی که شاد نیست هم همینطور است، ما هم در راستای همین موضوع دست به چنین کاری زدیم، چرا که معتقدیم همه باید کتاب بخوانند و اصلا دست همه باید کتاب باشد، برای همین شادی این برنامه را نیز به همه اهالی این دنیا و شرکت‌کنندگان در مسابقه بخون و ببر تقدیم می‌کنیم.

پس از پخش آیتمی مرحله نهایی مسابقه کتاب خوانی با حضور سه داور در این عرصه‌، یعنی جواد محقق، اسماعیل امینی و داود امیریان به گونه‌ای آغاز شد که به صورت شانسی اسم شرکت‌کنندگان فینال از بین کارت‌هایی که رامبد در دست داشت انتخاب می‌شد و بعد از خواندن صفحه‌ای از یکی از دو کتاب مسابقه، به سوالی در مورد آن جواب می‌داد.

جناب خان هم در این بین به امید برنده شدن در مسابقه حاضر شد و بعد از روخوانی شرکت‌کننده کتاب یک عاشقانه آرام، با تعجب گفت‌: چرا صفحه‌ای که این خانوم خوند کلا با من تفاوت داشت؟ و بعد که جوان گفت دو تا کتاب برای این قضیه معرفی شده با تعجب اعلام بی‌خبری کرد.

در قسمتی از این برنامه‌، اسماعیل امینی اظهار کرد که این مسابقه۱۰۰ درصد علمی و عادلانه نیست‌، چرا که انتخاب شرکت‌کنندگان به صورت قرعه‌کشی با توجه به تلاشی که همه آن‌ها داشتند به شانس برمی‌گردد و در مورد علمی بودن آن هم باید گفت که هر صفحه یک کتاب با دیگری متفاوت است پس شاید برای یکی آسانتر و دیگری سخت‌تر باشد،‌ وی به همین جهت از حاضران خواست تا از دست این نوع برنامه‌ریزی ناراحت دلگیر نشوند.

بعد از او، جواد محقق بیان کرد‌: طبق آمار و بررس‌های انجام شده قدرت خواندن بچه‌های ما نسبت به بچه‌های کشور‌های دیگر بسیار ضعیف است و به طور کلی باید بیشتر به آن پرداخته شود.

همچنین داود امیریان هم گفت: خیلی‌ها دوست داشتند جای شما باشند مثل برادر زاده من و باید دانست که به طور کلی این اتفاق یک نهضت ملی است که امیدواریم ادامه پیدا کند.

جناب خان هم در راستای کتا‌ب جام جهانی در جوادیه از قهرمانان گروه فوتسال بانوان هم یاد کرد و با حسرتی خاص از امیریان نویسنده این کتا ب پرسید که آیا بالاخره سیاوش به هانیه می رسد یا نه؟

او که در بین صحبت‌های هر شرکت کننده‌ای که کتاب نادر ابراهیمی را می‌خواند با تعجب از جوان همان سوال که چرا متن این که در دست دارد با آن که می‌خوانند متفاوت است را می‌پرسید، خودش در قسمتی به صورت تندخوانی تمام یک صفحه را خواند و به طور کلی از دور مسابقات حذف شد.

در انتها هم به سه نفر اول جوایزی از ۲۰ ملیون تومان برای اولین نفر، ۱۵ برای نفر بعد و ۱۰ ملیون تومان هم به نفر سوم اعطا شد و به حاضران و شرکت کنندگان هم مبلغی ارائه گردید.

جوان در دعای پایانیش از ادامه دار بودن این جریان (کتابخوانی‌) ابراز امیدواری کرد و گفت: باید شرایط طوری شود که به خاطر مطالعه مجبور نباشیم جایزه بدهیم و هر کسی خودش به فکر کتاب باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • golbahar

      به نظر منم جایزه میلیونی برای یه همچین مسابقه ای در این سطح معمولی خیلی زیاد بود و واقعا هیچ کدومشون روخونیشونم خوب نبود ولی خب مبارکشون باشه همه برنده ها هم خانوم بودن:)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج