جاباما
۲۵۱۴۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نوری: هادی کاپیتان جاودانه پرسپولیس است

محمد نوری یکی از قدیمی‌ترین همبازیان هادی نوروزی، همچنان در شوک از دست دادن هم‌تیمی سابقش در پرسپولیس به سر می‌برد.

ورزش سه: محمد نوری بازیکن لژیونر فوتبال ایران در لیگ ستارگان قطر در سوگ هادی نوروزی به سر می‌‌برد. او درباره این اتفاق تلخ گفت: مجددا تسلیت می‌‌گویم به خانواده هادی نوروزی، درگذشت واقعا باورنکردنی هادی را به همسرش، به دو تا بچه‌اش، خصوصا به هانی عزیز. امیدوارم باقی عمرش برای بچه‌ها باشد و به اهالی فوتبال به جامعه ورزش، به باشگاه پرسپولیس، به هواداران به همه از طرف خودم تسلیت می‌گویم. مجددا امیدوارم که به خانواده‌اش صبر بدهد.

وی در ادامه افزود: باور نمی‌شود، هنوز هم باور نمی‌کنم که هادی از بین ما رفته، وقتی خبر را شنیدم دقیقا زمانی بود که از خواب بیدار شده بودم و شوکه شدم و قبل از بازی‌مان در لیگ قطر بود و ۲ روز از شدت ناراحتی نتوانستم بخوابم. نمی‌توانستم باور کنیم یکی از بهترین دوستان در چند سال اخیر در پرسپولیس به رحمت خدا بپیوندد و واقعا من شوکه شدم، هم خودم و هم خانواده‌ام شوکه شدیم.

محمد نوری در ادامه در رابطه با رابطه نزدیکش با خانواده نوروزی گفت: فرزندانمان در یک مدرسه درس می‌خواندند. سپهر و هانی در یک مدرسه بودند و همیشه با هادی ماهی یک بار در مدرسه حاضر می‌شدیم. واقعا سخت است چون من و هادی خیلی به هم نزدیک بودیم و همسرانمان نیز رابطه نزدیکی با همدیگر داشتند. هادی را مثل برادر کوچکتر خودم می‌دانستم و همیشه با هم درباره همه مسائل با هم صحبت می‌ کردیم.

کاپیتان سابق پرسپولیس در رابطه با فشاری که روی هادی نوروزی بعد از سپردن بازوبند وارد شده بود نیز گفت: هفته پیش راجع به پرسپولیس و یکسری مسائلی که هادی داشت راجع به آنها صحبت می‌ کرد و به عنوان کاپیتان واقعا فشار زیادی روی هادی بود. ۳ سال در پرسپولیس کاپیتان بودم و کاملا به این فشار واقف هستم. تمام فشارها روی کاپیتان تیم هست و همه از او انتظار دارند تیم را جمع کند و کمک کند و شرایط را خوب کند. هادی سنگ تمام برای تیم گذاشت و از جان برای پرسپولیس مایه گذاشت.

وی با درخواستی از مسوولان تیم ادامه داد: از مسوولان تیم می‌ خواهم تمام حق و حقوق هادی را چه از پارسال که هنوز پرداخت نشده و چه امسال به خانواده‌اش بدهند و امیدوارم که باشگاه پرسپولیس بتواند دست هانی را بگیرد چون هانی همیشه در تمرین‌های پرسپولیس حاضر می‌شد و حقوق کلی هادی را هر چه سریع‌تر به خانواده‌اش پرداخت کنند. مطمئنا این درخواست خود هادی هم هست و مسوولان پرسپولیس قولی که دادند را عملی کنند. امیدوارم اسم هادی همانطور که جاودانه مانده و همین طور جاودانه بماند. باورم نمی‌ شود که هادی از بین ما رفته باشد. امیدوارم خدا به خانواده‌اش صبر بدهد.

محمد نوری درباره شخصیت کاپیتان فقید پرسپولیس نیز گفت: هادی از قدیمی‌ترین بازیکنان پرسپولیس بود که تمام عشقش این پیراهن بود. علیرغم پیشنهادات باشگاه‌های دیگر با مبالغ بالاتر همیشه اولویتش پرسپولیس بود و به هیچ عنوان نمی‌توان زحمات هادی را جبران کرد. او جوانی و عمرش را برای این تیم گذاشت. امیدوارم فقط حق و حسابش به طور کامل پرداخت شود. مطمئنا هادی یک کاپیتان جاودانه در پرسپولیس خواهد ماند و اگر پیراهنش بایگانی بشود که واقعا کار بزرگی باشگاه پرسپولیس انجام داده و «کاپیتان نوروزی» همیشه در یاد و خاطره‌اش زنده خواهد ماند.

وی ادامه داد: با شناختی که از بچه‌ها دارم آنها تمام تلاششان را خواهند کرد تا جام قهرمانی را بگیرند و مطمئنا جام را به هانی نوروزی می‌ دهند تا او روی دستانش و به نیابت از کاپیتان نوروزی جام را بالای سر ببرد. کاری که باشگاه می‌ تواند انجام بدهد اما این است که حق و حقوق او را کامل بپردازد و پیراهن ۲۴ را بایگانی کند تا یاد هادی همیشه جاودانه و زنده بماند.

نوری درباره خاطراتش از هادی نوروزی نیز اینطور گفت: در ۵ سالی که در پرسپولیس بودم او به عنوان بازیکن باتجربه و باسابقه تیم همیشه با هم بودیم و رفقای قدیمی محسوب می‌شدیم. وقتی علی کریمی تعویض می‌شد، بازوبند را به من می‌ داد. یک روز علی کریمی نبود، مهدوی‌کیا هم نبود و رفتم بازوبند را به او دادم و گفتم هادی تو ۳ سال از من قدیمی‌تری و درست نیست بازوبند را من ببندم و یادم است گفت محمد من بازوبند را نمی‌ بنددم و درست است که من قدیمی‌تر هستم و ۳، ۴ سال بیشتر از تو در تیم بودم اما تو ببند. هیچ وقت منش و مردانگی‌ و معرفتش را فراموش نمی‌کنم. یاد و خاطره هادی همیشه در ذهن من به عنوان یک کاپیتان و یک دوست و به عنوان یک بازیکن باتعصب که از جان مایه می‌ گذاشت، با مصدومیت بازی می‌ کرد، با شرایط سختی که پرسپولیس داشت می‌ ساخت و پیشنهادات را رد می‌کرد و به عشق پیراهن پرسپولیس می‌ماند و افتخار می‌کنم که هم‌تیمی او در پرسپولیس بودم.

محمد نوری که خودش سابقه ۳ سال کاپیتانی در پرسپولیس را دارد در مورد استرسی که بازوبند به بازیکن وارد می‌کند گفت: بحث استرس که واقعا پرسپولیس متعلق به مردم و ۴۰ میلیون هوادار دارد و کسی که پاسخگوی این هواداران است فقط و فقط کاپیتان تیم است. فشار زیادی روی کاپیتان است و وقتی که بعد از علی کریمی کاپیتان تیم شدم واقعا فشار زیادی روی من بود و شب‌های زیادی از فشار و استرس خوابم نمی‌برد. خیلی سخت است و وقتی مسوولیت قبول می‌ کنی، مسوولیت یک تیم نیست و مسوولیت ۴۰ میلیون هوادار را روی دوش‌ات احساس می‌کنی. خیلی فشار سنگینی است و همه چیز تاثیرگذار است. یادم می‌آید که خیلی از شب‌ها از شدت فشار و استرس خوابم نمی‌برد و مطمئنا هم هادی هم با توجه به اینکه فردی مسوولیت‌پذیر و بانظم بود این فشار را تحمل می‌کرد و این فشار روی دوش هادی هم وجود داشت. امیدوارم باشگاه پرسپولیس قدر این مسوولیت‌پذیری هادی را بداند و مطمئن باشد هادی نیز خیلی از شب‌ها نخوابیده و به فکر راه چاره‌ای برای ساختن پرسپولیس بوده است و اکنون همه خصوصا مسوولان باشگاه باید دست یاری‌مان را سمت هانی کنیم و حق و حقوق پدرش را کامل بپردازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج