جاباما
۲۵۱۵۰۵
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

بخور نخورهای دوران بارداری

بهترین کار این است که دم نوش را جایگزین چای و قهوه کنید اما به یاد داشته باشید که برخی انواع دم نوش میتوانند باعث سقط جنین شوند.

وب سایت نی نی بان: بهترین کار این است که دم نوش را جایگزین چای و قهوه کنید اما به یاد داشته باشید که برخی انواع دم نوش میتوانند باعث سقط جنین شوند.

بخور نخورهای دوران بارداری

بخور نخورهای دوران بارداری

زمانی که خبر خوش باردار شدنتان را میشنوید، ممکن است این فکر به سراغتان بیاید که حالا حسابی باید بخورید تا مواد غذایی لازم به جنین داخل شکمتان برسد. اما این فکر اشتباه است. درست است که حالا نیاز بدن شما فرق کرده اما نه آنقدر که هرچه دستتان برسد بخورید. با هم برخی از نکاتی که در رژیم غذایی دوران بارداریتان باید رعایت کنید، مرور میکنیم.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

اگر کودک چاق دارید بخوانید

بخور نخورهای دوران بارداری

کم تحرکی و دریافت مواد غذایی کم ارزش و پرانرژی و عادات نامناسب غذایی در زندگی کودکان آنها را به سمت اضافه وزن و چاقی سوق می‌دهد. اضافه وزن و چاقی کودکان، احتمال ابتلای آنها به بیماری‌های مزمن را در سنین بزرگسالی افزایش می‌دهد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

جدول زمان بندی واکسیناسیون نوزاد

بخور نخورهای دوران بارداری

اولین واکسن های ضروری بعد از تولد و قبل از مرخص شدن نوزاد از بیمارستان انجام می شود و برای سایر واکسن ها زمان های معینی طبق جدول زیر صورت می گیرد. فراورده های میکروبی یا ویروس های ضعیف شده مولد بیماری یا میکروب ضعیف شده را واکسن می نامند. بعد از تزریق واکسن، بدن ماده ای به نام پادتن می سازد که کودک را در برابر آن بیماری مصون می سازد. وظیفه هر پدر و مادری است که فرزند خود را در برابر بیماری هایی که واکسن آن ها ساخته شده است واکسینه نماید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

چرا زیر چشم ها سیاه می شود؟

بخور نخورهای دوران بارداری

این دایره های تیره زیر چشم که با شما به همه جا می آیند می توانند واقعا عذاب دهنده باشند. بیشتر مواقع با مالیدن کرم روی این ناحیه آن را پنهان می کنیم، اما آیا نمی خواهید یک روز بدن آرایش بگذرانید؟ تیرگی زیر چشم ها هیچ زیبایی ندارد و بیشتر شبیه کسی می شوید که مدت زیادیست نخوابیده.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

لطفا پدر و مادرها درباره شخصیت کودک بخوانند

بخور نخورهای دوران بارداری

با فرزندتان درباره افکار، رویا، احساسات و دنیای درونش صحبت کنید تا به آن چه در ذهنش می‌گذرد توجه کند این گونه رشد روانی فرزندتان مانند توانایی کنترل خود، تکمیل و تقویت می‌شود.

رشد آدمی با گذر از دوران کودکی به پایان نمی‌رسد بلکه فرآیندی است مدام با گستره‌ای از تولد تا بزرگسالی و پیری. تغییرات بدنی در سراسر زندگی به وقوع می‌پیوندد و بر نگرش‌ها، فرآیندهای شناختی و رفتار فرد اثر می‌گذارد. نوع مسائلی که افراد باید با آن‌ها کنار بیایند در دوره‌های مختلف زندگی متفاوت است و صرفاً رشد روانی دیدن خود نیست بلکه مسئولیت پذیری فرد بالغ در درک نیازهای خود، دیگران و دنیا می‌باشد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج