۲۵۱۶۰۳
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

حقایقی از آیفون ۶s که نمی دانید

از ۲۵ سپتامبر اپل فروش آیفون ۶S را در ۱۲ کشور که اپل استور های رسمی وجود دارد آغاز کرد و اکثر افرادی که در صف تحویل آیفون های جدید بودند تلفن خود را تحویل گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان: از ۲۵ سپتامبر اپل فروش آیفون ۶S را در ۱۲ کشور که اپل استور های رسمی وجود دارد آغاز کرد و اکثر افرادی که در صف تحویل آیفون های جدید بودند تلفن خود را تحویل گرفتند.

معمولا همه افرادی که در صف دریافت آیفون ها در اپل استور ها می ایستند افراد عادی نیستند. بسیاری از این افراد دلالان، عاشقان فناوری، متخصصان و کارشناسان هستند که برای امور مختلف اقدام به دریافت تلفن های جدید اپل می کنند، پس از چند ساعت که کاربران تلفن های جدید اپل را دریافت کردند اکنون به دست کارشناسان برای کالبد شکافی رسیده است پس از آنکه آیفون ۶S تحویل گرفته شده توسط کارشناسان بازدید شد حقایق پنهان جدیدی از این تلفن فاش گردیده شده است.

اصولا اپل در کنفرانس های خود چیزی از مشخصات به کار گرفته شده در گجت هایش بیان نمی کند و همیشه بر پایه حدس و گمان، اطلاعاتی از آن منتشر می شود تا زمانی که این تلفن ها توسط متخصصان کالبد شکافی نشود به گفته ها نمی توان اعتماد کرد، بالاخره آیفون ۶S هم کالبد شکافی شده و از این کالبد شکافی مشخص شد که اپل در این تلفن حافظه رم ۲ گیگابایتی قرار داده است؛ همچنین میزان باتری در این تلفن نسبت به نسل گذشته از ۱۸۱۰ به ۱۷۱۵ میلی آمپر کاهش یافته و وزن آن نیز به دلیل استفاده از موتور تپینگ استفاده شده در فورس تاچ افزایش کمی داشته است با این وجود این کاهش ناچیز باتری در مقابل کاهش انرژی پردازنده و سایر قطعات سخت افزاری و همینطور کم مصرف شدن سیستم عامل زیاد به حساب نمی آید و کارایی کلی تلفن را کاهش نمی دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک کمی هم در مورد حقایق نوکیا 1100 بگید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج