جاباما
۲۵۱۶۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یک نماینده مجلس مطرح کرد:

گودرزی ضعیف ترین مدیر ورزشی است

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش با اشاره به اینکه محمود گودرزی ضعیف‌ترین مدیر ورزشی پس از پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: رئیس جمهور کابینه‌اش را جراحی کند تا کار به استیضاح وزیر ورزش نکشد.

خانه ملت: عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش با اشاره به اینکه محمود گودرزی ضعیف‌ترین مدیر ورزشی پس از پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: رئیس جمهور کابینه‌اش را جراحی کند تا کار به استیضاح وزیر ورزش نکشد.

سیدهادی حسینی با یادآوری استیضاح وزیر ورزش و جوانان و ذکز این مطلب که با امضای ۵۰ نماینده در نوبت است، ضمن بیان مطلب فوق اظهارکرد: تلاش نمایندگان بر اجرای استیضاح است، البته چند سوال از وزیر ورزش در نوبت طرح بوده اما سؤال ویژه از سوی فراکسیون ورزش مطرح خواهد شد.

پنج موضوع در سؤال ویژه‌ فراکسیون ورزش از وزیر

وی ادامه داد: فراکسیون ورزش سؤال ویژه‌ای طراحی کرده که در آن به ۵ موضوع پرداخته شده که مداخله وزارت در فدراسیون‌های ورزش، موضوع انتخاب مدیران غیر ورزشی و عدم استفاده از مدیران ورزشی٬ عدم واگذاری باشگاه‌های دولتی به بخش خصوصی و چالش‌هایی که در این باره وجود دارد، عدم توجه به جوانان و نیز موضوع ساخت‌وسازها و نیمه تمام ماندن پروژه‌های ورزشی، از جمله موضوعات جدی این سؤال ویژه است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید براینکه استیضاح بر عدم ارتباط مطلوب وزارت ورزش با مجلس تاکید دارد، یادآور شد: بعد از علی سعیدلو که در دستگاه ورزش ارتباط کمی با مجلس داشت، محمود گودرزی را باید ضعیف‌ترین مدیر ورزشی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد زیرا کمترین رابطه را با نمایندگان و حل دغدغه‌های آنها در حوزه ورزش دارد.

وی در ادامه اضافه کرد: توصیه من به دولت این است که نگذارد کار وزارت ورزش به مجلس کشیده شود. رئیس جمهور گروهی را مأمور کند تا به عملکرد وزارت ورزش و جوانان رسیدگی کنند و اگر ایرادات مورد تاکید مجلس، صحیح بود و دولت به این نتیجه رسید که وزارتخانه نیاز به جراحی و اصلاح دارد این اقدام از سوی ریاست جمهوری و دولت انجام شود.

دولت در جراحی وزارت ورزش دست به کار شود

حسینی افزود: بهتر است که دولت به نظر نمایندگان احترام بگذارد و اگر احساس می‌کند جایی از بدنه خود نیاز به جراحی دارد، دست به کار شود؛ این کار عاقلانه‌ای است که دولت می‌تواند انجام دهد و در کارنامه دولت اثر مثبتی ثبت خواهد داشت.

وی در خصوص اعتراض وزیر مبنی بر اینکه موقعیت نفوذ در همه فدراسیون‌ها را ندارد، خاطرنشان کرد: وزارت در یکی دو فدراسیون امکان مداخله ندارد و توسط فدراسیون‌های جهانی منع شده، اما تلاش می‌کند این مداخله را ایجاد کند، در صورتی که در دنیا اصل براین است که مدیریت‌ها واگذار شده و دخالت دولت کم شود و به حداقل برسد و از آن طرف نظارت‌ها و تعامل بیشتر شود.

بدنه وزارت ورزش چشم‌اندازی برای آینده ندارد

نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه درخصوص حضور افراد غیرکارشناس در بدنه وزارت ورزش اینگونه اظهارنظر کرد: متاسفانه وقتی نحوه برخورد با موضوعی غیرمدیریتی باشد و تجربه لازم برای این کار در مجموعه مدیریت‌ها نباشد، مشکلات این چنینی پیش می‌آید.

وی همچنین اضافه کرد: بدنه وزارت ورزش چشم‌اندازی برای آینده ندارد و نیروهای باتجربه موجود در وزارتخانه کنار گذاشته شده و افراد کم تجربه روی کار آمده‌اند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس با تاکید بر اینکه افراد بی‌تجربه با رفتن وزیر خواهند رفت و اگر تجربه‌ای هم کسب کنند با خود خواهند برد، که این امر مطلوب نیست، گفت: باید از ظرفیت‌ها و منابع انسانی داخل مجموعه استفاده شود تا برای کار کردن خوب انگیزه پیدا کنند و اگر سطح تحصیلات آن‌ها هم پائین است، به این انگیزه که از آن‌ها استفاده می‌شود تلاش کنند، تلاش خود را بالا ببرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج