۲۵۱۶۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

در پی اقدام سودجویانه در تشییع پیکر هادی نوروزی؛

بلیط پارکینگ بازی پرسپولیس مجانی شد

هرچند به نظر می رسد که مدیر مجموعه آزادی به خاطر بلیط فروشی برای پارکینگ در مراسم مرحوم نوروزی ، وظیفه داشته عذرخواهی ،جبران خسارت و با مسببان برخورد کند اما این وظیفه ای است که در مدیریت ورزشی و غیر ورزشی ایران به آن اهمیتی داده نمی شود.

عصرایران : هرچند به نظر می رسد که مدیر مجموعه آزادی به خاطر بلیط فروشی برای پارکینگ در مراسم مرحوم نوروزی ، وظیفه داشته عذرخواهی ،جبران خسارت و با مسببان برخورد کند اما این وظیفه ای است که در مدیریت ورزشی و غیر ورزشی ایران به آن اهمیتی داده نمی شود.

بلیط فروشی برای پارکینگ استادیوم آزادی یکی از حاشیه های مراسم روز جمعه بود. مراسمی که برای تشییع پیکر هادی نوروزی انجام می شد و برای ورود عزاداران به استادیوم آزادی از آنها پول پارکینگ دریافت شد.

این اتفاق که با تیتر «اقدام سودجویانه» توسط رسانه ها پوشش داده شد و بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. امروز اما استادیوم آزادی بابت اتفاق رخ داده عذرخواهی کرد. این همان اتفاقی است که به طور معمول در مدیریت ایران به آن عادت نداریم .

شب گذشته مدیر مجموعه آزادی روی خط تلفن ۹۰ آمد ، هیچ چیز را تکذیب نکرد و گفت که با همه کسانی که قانون شکنی کرده اند برخورد می کنند.

هرچند به نظر می رسد که مدیر مجموعه آزادی به خاطر بلیط فروشی برای پارکینگ در مراسم مرحوم نوروزی ، وظیفه داشته عذرخواهی ،جبران خسارت و با مسببان برخورد کند اما این وظیفه ای است که در مدیریت ورزشی و غیر ورزشی ایران به آن اهمیتی داده نمی شود.

او در وهله اول پذیرفت که چنین اتفاقی رخ داده و بلیط فروشی ای که انجام شده خیلی هم ناهماهنگ نبوده در وهله دوم عذرخواهی کرد و بعد هم گفت که تعدادی از بلیط ها به قیمتی اضافه تر فروخته شده است.

در ادامه صحبت های مدیر مجموعه آزادی مشخص شد که خسارت مردم پرداخت می شود ، بازی بعدی پرسپولیس با بلیط فروشی مجانی برای پارکینگ انجام می شود و عواید بلیط فروشی پارکینگ به موسسه محک می رسد. ضمن اینکه مدیرمجموعه اعلام کرد کسانی که پول بیشتر گرفته اند اخراج شده اند.

می شود به قسمتی از این گفته با دیده شک نگاه کرد. می شود گفت اگر رسانه ها فشار نمی آوردند مدیرمجموعه عذرخواهی نمی کرد و اگر پیگیری شان نبود خسارت مردم پرداخت نمی شد می شود فکر کرد که هیچ کسی اخراج نشده ، می شود ادعا کرد که چون خسارت قابل جبران و هزینه اش کم بوده این عذرخواهی انجام شده و ... اما هر چه که باشد اتفاقی که در برنامه نود رخ داد می تواند برای ورزش ایران و حتی خارج از ورزش ایران یک الگو باشد . الگویی برای مسولیت پذیری مسوولان . چون به هرحال پیش از این هم بارها اتفاقات ناگوارکوچک و بزرگ در فضاهای ورزشی و غیر ورزشی رخ داده که نه تنها کسی جبران خسارت نکرده و با مسوولان اش برخوردی نشده که حتی مسوولان قبول نکرده اند که چنین ماجرای اتفاق افتاده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج