۲۵۱۷۸۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

۱۳ قانون طلایی ورزش در بارداری

اگر شما از آن دسته زنان بارداری هستید که پیش از حاملگی به طور مرتب ورزش می‌کردید و یا از آن دسته زنانی هستید که در این دوران به فکر ورزش کردن افتاده‌اید، توجه به این ۱۳ نکته را ضروری دانسته تا سلامت عمومی بدن خود را در بالاترین سطح ممکن نگاه دارید.

وب سایت نی نی بان: اگر شما از آن دسته زنان بارداری هستید که پیش از حاملگی به طور مرتب ورزش می‌کردید و یا از آن دسته زنانی هستید که در این دوران به فکر ورزش کردن افتاده‌اید، توجه به این ۱۳ نکته را ضروری دانسته تا سلامت عمومی بدن خود را در بالاترین سطح ممکن نگاه دارید.

۱۳ قانون طلایی ورزش در بارداری

۱۳ قانون طلایی ورزش در بارداری

بنابه توصیه پزشکان زنان و زایمان، ورزش در دوران حاملگی آنچنان تأثیر مثبتی بر سلامت مادر و جنین دارد که اثرات آن تا سال‌ها پس از زایمان نیز در هر دو مشاهده می‌شود. ورزش کردن بدن زن باردار را برای تجربه یک زایمان راحت به خوبی ورزیده و آماده می‌کند اما در کنار همه این مزایا باید به برخی نکات نیز توجه شود تا ورزش کردن خود به عاملی خطرناک در دوران بارداری تبدیل نشود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

نوزاد از چند ماهگی می تواند بایستد؟

۱۳ قانون طلایی ورزش در بارداری

نخستین تلاش نوزاد برای ایستادن بر روی پاها لحظه‌ای تاریخی در فرآیند رشد و تکامل فیزیکی او به شمار می‌آید و این می‌تواند برای پدر و مادر بسیار دلنشین و خاطره‌انگیز باشد. اینکه بتوان نوزاد را ترغیب کرد تا هر چه سریع‌تر بر روی پاهایش ایستاده و راه رفتن را تجربه کند مستلزم توجه به برخی نکات کلیدی است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

بازی‌ های آموزشی نوزادان

۱۳ قانون طلایی ورزش در بارداری

در این مطلب از راهنمای بازیهای آموزشی برای کودکان اشاره شده که یکی از بزرگ‌ترین‌ شگفتی‌های طبیعت این است که خلاقیت در آن نامحدود است. از سنین بسیار پایین، نوزادان به رنگ، صدا و حرکت پاسخ می‌دهند. بلوک‌های ساختنی، اسباب بازی‌های آموزشی و تشک‌های بازی با رنگ و بافت روشن و صداهای بامزه در راستای تحریک حس کنجکاوی طبیعی نوزاد تهیه می‌شوند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

بازی‌ های آموزشی کودکان نوپا

۱۳ قانون طلایی ورزش در بارداری

در این مطلب از راهنمای بازیهای آموزشی برای کودکان بازیهای مناسب برای کوکان نوپا مطرح شده است. سن رشد بسیار هیجان انگیز است! کودکان نوپا زمانی که مرزهای شناختی و خلاقانه را کشف میکنند بسیار هیجان‌زده می‌شوند. همه چیز برای نوپا یک تجربه جدید و فوق العاده است و همه چیزی که شما باید بدانید این است که این ابزار را برای رشد خلاق آنها برایشان فراهم کنید. ابزار پیشنهادی برای کودک نوپا کاغذ و مداد رنگی، آبرنگ، گچ و تخته سیاه، بلوک، خاک رس، اسباب بازی‌های ساخت و سازی است که فرصت آرایش خلاق را به آنها می‌دهد. کودکان نوپا از پریدن، دویدن و بالا رفتن لذت می‌برند و نیازی به اسباب بازی‌هایی دارند که به این نیازشان پاسخ دهد. آنها همچنین علاقه‌مند به انجام کارهایی با ماهیچه‌های کوچک دستان‌شان هستند. با این حال اسباب بازی‌های این گروه سنی باید ساده باشد و نیاز به هماهنگی کمی داشته باشد. در طی این مدت کودکان علاقه‌مند به بازی با دیگران می‌شوند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید

بازی های آموزشی کودکان پیش دبستانی

۱۳ قانون طلایی ورزش در بارداری

در این مطلب از راهنمای بازیهای آموزشی برای کودکان به گروه سنی پیش دبستانی اشاره شده است. در سنین پیش دبستانی کودکان گلوله انرژی هستند این را از زیاد حرف زدنشان و تمایلشان به کشف چیزهای بیشتر می‌توانید ببینید. برخی اجراها و بازی‌ها مانند ساز و آواز یا حتی کتاب خواندن می‌تواند خوشحال‌شان کند. او انرژی خلاقی دارد که باید راه بیفتد. اسباب بازی‌های آموزشی کودکان پیش دبستانی موجب پرورش تفکر، تخیل، سرگرمی، لذت و مهمتر از همه یادگیری در کودک می‌شود و او را با مفاهیم و دنیای اطرافش آشنا می‌کند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج