جاباما
۲۵۱۹۲۹
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

سوال و جواب آرایشی و زیبایی

برای پوشاندن جای جوش چه کرمی استفاده کنیم؟

هر روزه محصولات زیادی وارد بازار می‌شوند اما بهترین‌شان كرم‌های ضدآفتابی هستند كه تیرگی آنها یك درجه از پوست شما بیشتر است.

برای پوشاندن جای جوش چه کرمی استفاده کنیم؟
مجله زندگی ایده آل :

برای پوشاندن جای جوش چه کرمی استفاده کنیم؟

هر روزه محصولات زیادی وارد بازار می‌شوند اما بهترین‌شان كرم‌های ضدآفتابی هستند كه تیرگی آنها یك درجه از پوست شما بیشتر است. بهترین محصول در این زمینه كرم‌های ضدآفتاب «بیو درما بتیس» است كه هم پوست شما را به راحتی پوشش می‌دهد و هم از آن محافظت می‌كند.

برای پوشاندن جای جوش چه کرمی استفاده کنیم؟

موهایم قرمز بوده كه قهوه‌ای كرده‌ام ولی بعد از چند بار شست‌وشو قرمزی موهایم بر می‌گردد؛ چه كنم؟

قرمزی رنگ موها با هیچ رنگی از بین نمی‌رود؛ برای اینكه بخواهید رنگ مو‌های خود را به رنگ‌هایی با تم طلایی یا دودی تغییر دهید، باید به یكی از ۴ روش زیر عمل كنید:

- دكوپاژ

- خنثی‌كننده‌ها

- سه صفر

- دكو كرم

- برای دكوپاژ، پودر دكلره و اكسیدان متوسط را ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی قسمت قرمزی مو گذاشته و با آب ولرم و ماسك مو شست‌وشو دهید. این روش باعث از بین رفتن قرمزی مو می‌شود.

- استفاده از خنثی‌كننده‌های مو باتوجه به تم رنگی مو باعث از بین رفتن رنگ می‌شود، مثلا برای مو‌های قرمز از خنثی‌كننده دودی، سبز یا طلایی استفاده كنید كه باعث بی‌رنگی مو می‌شود.

- استفاده از رنگ موی سه‌صفر و اكسیدان قوی به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه، باعث از بین رفتن قرمزی می‌شود و حتما ماسك مو برای شست‌وشو لازم است.

- از دكو كرم می‌توان برای بی‌رنگی مو استفاده كرد. توصیه می‌شود برای موهای دكلره شده از ماسك‌های مو استفاده شود. به دلیل حساسیت این كارها و جلوگیری از آسیب رساندن به مو، پیشنهاد می‌كنیم این كارها را در آرایشگاه انجام دهید.

آرایشی كه در خانه می‌كنم بی‌دوام است، چه راه حلی دارد؟

قبل از آرایش صورت حتما پوست خود را به خوبی تمیز كنید؛ كرم پودری مناسب خود براساس رنگ و نوع پوست انتخاب كنید. مثلا برای پوست‌های چرب از كرم پودر‌های خشك و برعكس استفاده كنید. اگر می‌خواهید آرایشی بادوام داشته باشید ابتدا كرم پودر را به تمام نقاط پوست ازجمله پشت و زیر چشم و روی لب‌ها بمالید. سایه زیرساز آكوآ را روی پلك بزنید سپس سایه اصلی را باتوجه به رنگ پوست، چشم و حتی رنگ لباسی كه می‌خواهید در ‌مهمانی بپوشید انتخاب كنید.

برای كشیدن ابرو نیز از روشی استفاده كنید كه ماندگاری بهتری داشته باشد، مثلا با مداد ابرو، خط ابرو را باتوجه به فاصله چشم بكشید و با ریمل ابرو به آن رنگ دهید. قسمت گونه را رژگونه تیره بزنید و بعد رژگونه مورد نظر كه با پوست شما هارمونی دارد را مجددا روی همان رژگونه بزنید. اگر می‌خواهید رژ لب‌تان روی لب‌های‌تان بیشتر بماند، با همان مدادی كه خط لب می‌كشید، داخل لب‌تان را هم رنگ كنید. در آخر كار با یك فیکس‌کننده آرایش، آرایش خود را ثابت كنید. به این ترتیب آرایش شما ماندگاری بالاتری خواهد داشت.

كشیدن خط چشم در مدل‌های مختلف را چگونه باید یاد گرفت؟ چه مداد یا خط چشمی مناسب است؟

كشیدن خط چشم در مدل‌های مختلف نیازمند داشتن دانشی درباره هنر خودآرایی است. اگر می‌بینید در این امر مهارت‌های لازم را ندارید، حتما به كلاس‌های خودآرایی بروید. در ضمن برای كشیدن خط چشم از مداد یا خط چشمی استفاده كنید كه ضد حساسیت باشد و ترجیحا برای اینكه زیبایی بهتری به چشم‌های شما بدهد و در مدت زمان بیشتری روی چشم‌های‌تان بماند، چرب نباشد.

برای پوشاندن جای جوش چه کرمی استفاده کنیم؟

آیا این حرف كه تیغ زدن ابرو باعث پرپشت شدن آن می‌شود، درست است و توصیه می‌كنید؟

این كار پیشنهاد نمی‌شود چون تیغ هیچ گونه تاثیری روی پرپشت یا كم پشت شدن ابرو ندارد؛ تنها باعث ضخیم‌تر شدن تار‌های ابرو می‌شود و خواب موهای ابرو‌های شما را عوض می‌كند. این كار در رویش بعدی مو‌ها تاثیر منفی می‌گذارد، به مرور زمان رشد مو‌ها به سمت پایین می‌شود و مو‌های زیر پوستی را نیز بیشتر می‌كند. در نتیجه تیغ زدن ابرو‌ها فقط می‌تواند آنها را ضخیم‌تر و بدحالت‌تر كند. اگر می‌خواهید در ابرو برداشتن سرعت بیشتری پیدا كنید، می‌توانید از این روش استفاده كنید ولی تیغ زدن ابرو را به شما پیشنهاد نمی‌كنیم.

استفاده از رنگ مو‌های ایرانی را توصیه می‌كنید؟

رنگ موی ایرانی نسبت به رنگ مو‌های خارجی تفاوت بسیاری دارد كه اگر بخواهیم از لحاظ قیمتی آنها را قیاس كنیم، رنگ موی ایرانی به صرفه‌تر است اما می‌توان گفت رنگ موی خارجی دو مزیت مشخص بر رنگ مو‌های ایرانی دارد:

- ماندگاری بالای رنگ

- آسیب‌رسانی كمتر به مو‌های شما

بنابر این اگر سلامت موهای‌تان برای شما مهم است، از رنگ مو‌های خارجی استفاده كنید و اگر قیمت رنگ مو اهمیت بیشتری دارد، سراغ رنگ‌ موهای ایرانی بروید.

برای روی موی شرابی چه هایلایتی مناسب است؟

باید بدانید که رنگ‌های گرمی مانند شرابی، مسی، شاه بلوطی، تنباكویی و كلا رنگ‌هایی كه تناژ قرمزی دارند بیشتر برای فصل‌های سرد سال مورد استفاده قرارمی‌گیرند. اگر می‌خواهید هایلایتی زیبا روی این رنگ گرم داشته باشید از هایلایت‌های صورتی، مسی و بادنجانی بنا به رنگ زمینه شرابی استفاده كنید.

آیا كراتین برای موهای مجعد و وز هم موثر است و باعث لختی مو می‌شود؟

سه مدل كراتین در بازار موجود است كه شما باید باتوجه به نوع موی‌تان یکی را انتخاب كنید.

برای پوشاندن جای جوش چه کرمی استفاده کنیم؟

- نوع اول، كراتینی كه به سلامت و احیای مو‌های آسیب‌دیده كمك می‌كند و تا حدی آب درون مو را تامین می‌كند. این نوع كراتین در مواردی كه مو در اثر رنگ و عملیات شیمیایی مختلف آسیب دیده یا به دلیل مصرف شامپو‌های نامناسب، كلر آب و استفاده مكرر از سشوار و اتو مو دچار آسیب‌دیدگی شدید شده، استفاده می‌شود.

- نوع دوم، كراتینی كه در آن مواد صافی وجود دارد و باعث صاف شدن موهای مجعد می‌شود. این كراتین مناسب مو‌های خرد مجعد است.

- نوع سوم، كراتینی است كه هر دو ساختار فوق را شامل می‌شود؛ یعنی هم عمل صافی و لخت كردن موها و هم احیا و سلامت آنها را انجام می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج