۲۵۱۹۳۷
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

رامبد جوان مغرور شده؟!

رامبد جوان مجری و تهیه کننده برنامه «خندوانه» در یک پست اینستاگرامی با انتشار یک عکس از آمار رای دهندگان امیر مهدی ژوله و علی مسعودی، موفقیت این دو نویسنده را مدیون حضور آنها در برنامه «خندوانه» دانست و نوشت که مسعودی و ژوله را او معرفی کرده است.

آی سینما: رامبد جوان مجری و تهیه کننده برنامه «خندوانه» در یک پست اینستاگرامی با انتشار یک عکس از آمار رای دهندگان امیر مهدی ژوله و علی مسعودی، موفقیت این دو نویسنده را مدیون حضور آنها در برنامه «خندوانه» دانست و نوشت که مسعودی و ژوله را او معرفی کرده است. واکنش کاربران به این پست باعث شد جوان بلافاصله در پستی دیگر توضیحی در این زمینه ارائه کند.

بعد از پایان رای‌گیری برنامه «خندوانه» و فینالیست شدن امیر مهدی ژوله در مسابقه «خنداننده برتر» برخی از کاربران اینستاگرام با هجوم به صفحه رامبد جوان، برنده شدن ژوله را نتیجه تقلب در رای گیری برنامه «خندوانه» عنوان کردند. اما رامبد جوان که می خواست به اینگونه حواشی پایان دهد با انتشار عکسی از آمار رای دهندگان این برنامه در اینستاگرام خود نوشت: « سلام رفقا،سیستم سامانه خودکاره و راس ۴۸ ساعتی که بهش داده شده بسته شد.

رامبد جوان مغرور شده؟!

یادتون نره هم ژوله و هم مسعودی رو من در خندوانه معرفی کردم و جفتشون پدیده هایین که موفقیتشون رو مدیون حضورشون در خندوانه هستن و من به این موضوع افتخار می کنم و دم همشون هم گرم. یکی نیست تو دهن دوستان بی ادب فلفل بریزد؟؟! (با خنده) »

اما همین اظهارات از سوی جوان کافی بود که این بار دنبال کنندگان صفحه او، انتقاداتی را این به خود رامبد جوان و کلماتی که به کار برد وارد کنند. مخاطبان در محترمانه ترین حالت رامبد جوان را به غرور و تکبر متهم کردند. این حجم از انتقادات به گونه ای بود که رامبد جوان مجبور شد تنها بعد ۳۰ دقیقه پس از پست اول، این بار با انتشار ویدیویی ۱۵ ثانیه ای، در مورد استفاده از کلمه «مدیون» توضیحاتی را به مخاطبان خود ارائه کند. رامبد جوان در این ویدیوی کوتاه گفت: «وقتی می گویم «مدیون» یعنی امکان اینکه این جا بتوانند «استند آپ» را این جا تجربه بکنند، منظورم بود، وگرنه هر دو آقایان نویسنده اند و کارشون هم درست و درجه یک است.»

اما این توضیح تصویری ،هنوز هم برای دنبال کنندگان رامبد جوان قانع کننده نبوده است،چون همچنان بسیاری از مخاطبان بر موضع قبلی خود هستند و در خلال این کامنت‌ها، برخی از کاربران این برنامه را به تکراری شدن هم متهم کرده‌اند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا جای تاسف داره که هر نیت وقصدی توی این مملکت سیاسی و جناحی و تقلبی و …تعبیر میشه! برنامه خندوانه با هدف شادی و سرگرمی و مسابقه برگذار میشه بعد یک مشت ادم بیکار و عقده ای بهش انگ سیاسی و تقلب میزنن! برای هر موردی مردم بیکار حرف در میارن! شایعه سازی میکنن! شور همه چیز و در میارن تا دیگه کسی شهامت و خلاقیت سازندگی نداشته باشه .

    • Malek

      خداييش حق ژوله بود اول بشه و خدارو شكر هم اول شد اقاى مسعودى هم زحمت زياد كشيد اما ژوله انگار ژنتيك كمدينه بدون هيچ استرس يا هيجان كه عرق كنه خيلى با اعتماد به نفس كارشو انجام داد

    • بدون نام

      اره مغرور شده. تلويزيون ايران همين مدلي است. نه به اون موقع كه زندگي چند تا جوون رو تو ساعت خوش با عدم نمايش تباه كردند كه جلوي بت سازي رو بگيرند نه به حالا كه فقط اجازه فعاليت به يك سري رو ميدند تا پديده بشند.

    • بدون نام

      رامبد جان نگران نباش، هرکی بزرگ میشه دشمناش هم بیشتر میشه

    • میثم

      رامبد دوستت داریم

    • میرزا

      رامبد جوان همیشه مغرور بوده.... شاید اینروزها مغرورتر شده باشد.

    • Makek

      من نميدونم زحمات اقاى جوان را نميبينيد؟اولا مغرور نشده احياناً اكر هم شده بايد بهش حق بديم تا حالا كى اوومده اينقدر برااى شادى مردم تلاش كنه وقتى خندوانه شروع ميشه در خانه ما ماهواره و تبلت و گوشى همه تعطيل ميشه و همه باهم ودور هم اين برنامه خوب را ميبينيم

    • user

      آخه یکی نیست به این بگه که ژوله نویسنده فیلم های آقای مدیری هست و کسی که فیلم های ایشون رو میبینه قطعا قطعا آقای ژوله رو هم ازقبل میشناخته...
      من که جای آقای ژوله بودم بخاطر این حرفش دیگه پامو تو برنامش نمیذاشتم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج