جاباما
۲۵۱۹۴۷
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

با کانسیلر تمام معایب صورت خود را بپوشانید

برای اغلب ما كانسیلر، وسیله‌ای برای پوشاندن تیرگی زیر چشم است اما اگر راه و رسم درست كار كردن با كانسیلر را یاد بگیرید می‌توانید از آن برای پوشاندن تمام معایب صورت مثل جای زخم‌ها استفاده كنید.

با کانسیلر تمام معایب صورت خود را بپوشانید
مجله زندگی ایده آل : برای اغلب ما كانسیلر، وسیله‌ای برای پوشاندن تیرگی زیر چشم است اما اگر راه و رسم درست كار كردن با كانسیلر را یاد بگیرید می‌توانید از آن برای پوشاندن تمام معایب صورت مثل جای زخم‌ها استفاده كنید. سارا امینیان، كارشناس آرایشگری در این صفحه به شما كمك می‌كند تا بدانید كاربردهای متنوع كانسیلر چیست و چگونه به شما برای یك آرایش كامل كمك می‌كند.

كانسیلر زیر چشم چه ویژگی‌هایی دارد؟

كانسیلر زیر چشم باید یك یا دو درجه روشن‌تر از رنگ كرم‌پودری باشد كه استفاده می‌كنید. از آنجا كه پوست زیر چشم خیلی ظریف و نازك است رگ‌های آبی‌رنگ زیر آن به راحتی رنگ پوست این قسمت را كمی تغییر می‌دهد. یك كانسیلر روشن با تن زرد به راحتی می‌تواند رنگ آبی این رگ‌ها را بپوشاند و پوست این قسمت را یكدست جلوه دهد. البته برای پوست‌های خیلی روشن كانسیلر صدفی، ‌رنگ مناسب‌تری است.

با کانسیلر تمام معایب صورت خود را بپوشانید

اگر سیاهی زیر چشم بیش ‌از اندازه است...

اگر سیاهی‌ها و كبودی‌های زیر چشم بیش‌ از اندازه باشد یك كانسیلر عادی نمی‌تواند كمك چندانی بكند. در این مواقع توصیه می‌كنیم سراغ اصلاح‌كننده‌های هلویی‌رنگ و صورتی بروید تا بتوانید رنگ‌های زیر چشم را كاملا بپوشانید. در مرحله بعد سراغ یك كانسیلر با تن زرد بروید تا بتوانید روی اصلاح‌كننده قبلی را بپوشانید و زیر چشم را روشن كنید.

جای زخم را با كانسیلر زرد بپوشانید

كانسیلرها و پوشاننده‌های مختلفی در بازار وجود دارند كه هر كدام با توجه به مواد تشكیل‌‌‌دهنده خود كارایی خاصی دارند؛ مثلا كانسیلری كه برای پوشاندن سیاهی‌های زیر چشم است اصلا مناسب پوشاندن جای زخم یا تاتو نیست یا اصلا نمی‌تواند قرمزی‌ها را بپوشاند. برای پوشاندن جوش‌ها، جای زخم‌ها و تاتو باید سراغ كانسیلرهایی بروید كه تن زردرنگ دارند و تقریبا هم‌رنگ پوست صورت هستند.

كانسیلر را چطور استفاده كنید؟

۱. مقدار مناسبی از كانسیلر را در نقطه مورد نظرتان بزنید. در مورد چشم بهتر است از گوشه داخلی چشم شروع و بعد كانسیلر را به سمت بیرون پخش كنید. باید پلك پایین را با كانسیلر بپوشانید تا دیگر اصلا سیاهی‌ها و قرمزی‌ها به چشم نیایند.

۲. حالا وقت آن است كه كاری كنید كانسیلر كاملا جذب پوست شود، آرام نوك انگشت را روی كانسیلر بگذارید و كمی فشار دهید تا پوست زیر انگشت كمی گرم شود و كانسیلر به خورد پوست برود.

۳. در نهایت هم كانسیلر را با پودر كاملا محو كنید.

پودر، كامل‌كننده كانسیلر است

به بیشتر خانم‌ها توصیه می‌كنیم برای روی كانسیلر از پودری سبك با تن رنگ زرد استفاده كنند؛ البته خانم‌هایی كه پوست روشن دارند، بهتر است سراغ پودرهای روشن یا حتی سفید بروند. هنگام استفاده از پودر به این نكات دقت كنید:

۱. برسی كه برای پودر این قسمت به كار می‌برید باید كاملا اندازه فاصله چشم تا تیغه بینی باشد تا بتوانید به خوبی پودر را پخش كنید.

۲. پودر را با برس زیر چشم پخش كنید و بعد برس را كمی بتكانید و با برس تمیز تمام پودرهای اضافه را پخش كنید.

۳. پودر را روی پلك بالا هم بزنید تا حالت چشم خود را بهتر نشان دهید.

۴. استخوان زیر ابرو را فراموش نكنید، كمی پودر هم به این قسمت بزنید و در نهایت تمام نقاط اطراف چشم را یكدست كنید.

بعد از اینكه با كانسیلر معایب چهره را برطرف كردید حالا برای زیبایی بیشتر با یك فون روشن نقاطی در چهره مانند تیغه بینی، وسط پیشانی، گوشه‌های لب پایین و روی چانه را روشن‌تر كنید و با یك فون تیره دو طرف بینی، زیر گونه و غبغب و شقیقه‌ها را تیره‌تر كنید.

با کانسیلر تمام معایب صورت خود را بپوشانید

انواع كانسیلرها

كانسیلر بنفش:

این رنگ كانسیلر برای خنثی كردن حالت تورم صورت مناسب است.

كانسیلر زرد:

این تن رنگ برای هر پوستی مناسب است. این كانسیلر لكه‌های تیره را محو می‌كند.

كانسیلر نارنجی:

برای افراد سبزه، این كانسیلر بسیار مناسب است. هنگام خرید آن را در اطراف دهان تست كنید.

كانسیلر سبز:

این كانسیلر برای خنثی كردن تن قرمز پوست مناسب است. اگر دارای لكه‌های قرمز مادرزادی هستید یا می‌خواهید جوش‌های خود را بپوشانید این كانسیلر مخصوص شماست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج