جاباما
۲۵۲۰۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

بانک ملی از بانک صادرات شکایت کرد

مدیرعامل بانک ملی همچنین از طرح شکوائیه بر ضد بانک صادرات ایران خبر داد و گفت: بانک صادرات به عنوان مقصر اصلی و سرمنشأ فساد بزرگ بانکی و مشارکت در فرایند مجرمانه ، موجب وارد شدن خسارت مادی و معنوی بسیار به بانک ملی ایران شده است.

واحد مرکزی خبر: مدیرعامل بانک ملی ایران گفت : تاکنون ۱۷۵ فقره از املاک گروه امیر منصورآریا ضبط شده است.

فرشاد حیدری در تشریح اقدامات انجام شده بانک ملی درباره پرونده فساد بزرگ بانکی افزود : بانک ملی تا کنون ۲۷ فقره شکوائیه علیه افراد و شرکت های وابسته به گروه امیرمنصورآریا به مبلغ بیش از ۵ هزار و ۸۸۱ میلیارد ریال طرح کرده است.

مدیرعامل بانک ملی همچنین از طرح شکوائیه بر ضد بانک صادرات ایران خبر داد و گفت: بانک صادرات به عنوان مقصر اصلی و سرمنشأ فساد بزرگ بانکی و مشارکت در فرایند مجرمانه ، موجب وارد شدن خسارت مادی و معنوی بسیار به بانک ملی ایران شده است.

حیدری همچنین از صدور ۱۳۱ فقره اجرائیه علیه گروه آریا به مبلغ بیش از ۹۱۲ میلیارد ریال خبر داد و افزود : بانک ملی علاوه بر شرکت مستمر در جلسات کارگروه ویژه دولت به منظور بررسی تهاتر اموال گروه آریا با دیون آن از بعد قضایی نیز عاملان و مقصران ان را تعقیب می کند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به نتایج بازرسی های انجام شده از واحدهای درگیر پرونده فساد بزرگ بانکی اظهار داشت: کارکنان خاطی شناسایی و به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شده اند.

حیدری گفت : بانک ملی از کارکنانی که درمراحل دادرسی جرم یا تخلف آنان محرز شده است ، شکایت و از مقامات قضایی درخواست رسیدگی و مجازات قانونی انها را کرده است.

مدیر عامل بانک ملی تصریح کرد : به موازات افشای سوء استفاده مالی اخیر و ورود دستگاه قضایی به موضوع از شهریور ۹۰، تمامی مدارک و مستندات مربوط به منظور بهره برداری در اختیار مسئولان رسیدگی به پرونده قرار گرفت.

وی افزود: به منظور کشف ابعاد سوء استفاده مالی ، این بانک گروه هایی از بازرسان مجرب را به شعب مربوط و اداره امور شعب مناطق آزاد اعزام کرد و بیش از ۳۰۰ مجلد پرونده های گشایش اعتبار اسنادی تنزیل شده بررسی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه شود.........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج