۲۵۲۰۵۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بکام: جذبه‌ی فرگوسن باعث موفقیت او شد

هافبک پیشین سه‌شیر با اشاره به اینکه سرمربی اسطوره‌ای شیاطین سرخ هنوز هم باجذبه است عنوان کرد که او به خاطر این خصلتش موفق بود.

خبرگزاری تسنیم: دیوید بکام در دیداری که قرار است در تاریخ ۱۴ نوامبر ۲۰۱۵ (۲۳ آبان) بین تیم منتخب بریتانیا و ایرلند با تیم منتخب جهان در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شود، بار دیگر زیرنظر سرالکس فرگوسن بازی کند. بکام خبر داد که تا کنون ۶۰ هزار بلیت این بازی خیریه که عواید حاصل از آن به یونیسف خواهد رسید، به فروش رفته است. تیم جهان را کارلو آنچولتی هدایت خواهد کرد و کاپیتانش هم زین‌الدین زیدان است.

بکام با حضور در کنفرانس خبری گفت: سرالکس هنوز هم همان جذبه‌ای را دارد که در گذشته از او می‌دیدیم. چند هفته پیش در مراسمی فرگوسن را دیدم، ما عادت نداشتیم که جلوی فرگوسن نوشیدنی الکلی بخوریم، به یکباره وقتی او جلویم ظاهر شد، ناخودآگاه نوشیدنی را پشت خودم مخفی کردم. به هر حال به نظرم جذبه‌ای که سرالکس در کار داشت باعث موفقیت او شد.

وی افزود: به عنوان یک جوان همیشه نیاز دارید به افرادی نگاه کنید و از آنها الگوبرداری کنید. من شهر لندن را در سنین جوانی ترک کردم و در منچستر نیاز به کسی داشتم که همانند یک پدر برایم باشد. سرالکس هم به این شهرت داشت که ترس همراه با احترام را در شما به وجود می‌آورد.

دیوید بکام در سال ۲۰۰۳ و پس از مشاجره معروفی که با سرالکس فرگوسن در اتاق رختکن اولدترافورد پس از حذف منچستریونایتد توسط آرسنال از جام حذفی انکلیس داشت، اقدام به ترک این تیم کرد. او در این باره به حالت شوخی گفت: در روز مسابقه خیریه‌ای که قرار است ماه آینده برگزار می‌شود باید حواسم باشد که روی چه صندلی در رختکن اولدترافورد می‌نشینم.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های غیرفوتبالی‌اش در دوران بازیگری‌اش عنوان کرد: فکر می‌کنم سرالکس همیشه کاری که من خارج از دنیای فوتبال انجام می‌دادم را درک می‌کرد. برای او مهم کاری بود که بازیکنان در داخل زمین برای تیم و باشگاه انجام می‌دادند. به نظر من هم یک مربی باید چنین تفکری داشته باشد.

هافبک پیشین تیم ملی انگلیس تصریح کرد: رابطه من و فرگوسن همیشه فوق‌العاه بود. البته این رابطه همانند هر رابطه دیگری چند باری فراز و نشیب‌هایی هم داشت. من همیشه برای سرالکس احترام خاصی قائل بودم و همیشه هم هیمنطور خواهد بود.

بکام در پایان از رایان گیگز، همبازی سابق خود و دستیار فعلی سرالکس به عنوان گزینه بعدی سرمربیگری شیاطین سرخ یاد کرد و او را مناسب این کار دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج