۲۵۲۱۰۷
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

استیضاح وزیر نفت با ۴۰ امضا کلید خورد

عضو کمیسیون انرژی مجلس، از تهیه طرح استیضاح وزیر نفت با ۴۰ امضا در مجلس خبر داد و به مهمترین دلایل پیگیری این امر اشاره کرد.

خبرگزاری مهر: سید شکرخدا موسوی عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه تعداد امضاهای طرح استیضاح وزیر نفت به حدود ۴۰ امضا رسیده است، اظهار داشت: منتظر بودیم تا تکلیف استیضاح وزیر راه و شهرسازی معلوم شود تا بعد از آن، این طرح را به هیئت رئیسه مجلس تحویل دهیم.

وی با اشاره به مهمترین دلایل و محورهای پیگیری استیضاح بیژن زنگنه وزیر نفت گفت: نیمه تعطیل بودن پارس جنوبی که عملا کاری در آنجا صورت نمی‌گیرد، مشکلات میادین مشترک، بکارگیری افراد متهم در پرونده فساد کرسنت در مسئولیت‌های کلیدی نفت و واگذاری دکل های نفتی به شرکت‌های چینی و هندی از مهمترین دلایل این موضوع است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: مسئله انتصابات وزیر، وضعیت پالایشگاهها و تعطیلی بخشی از آنها بخاطر افزایش واردات بنزین و نیز واردات بی‌رویه بنزین به کشور و بی‌توجهی به شرایط اقتصادی کشور و موضوع اقتصاد مقاومتی در حوزه نفت از دیگر دلایل پیگیری استیضاح وزیر نفت است.

موسوی افزود: موضوع اقتصاد مقاومتی عملا جایگاهی در سیاست های وزارت نفت ندارد، با این که مدام شعار آن را سر می‌دهند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من تصور می‌کنم استیضاح وزیر نفت از جمله استیضاح‌هایی باشد که احتمال رای‌آوری آن بالا خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      اقایان 8 سال کجا بودن یه فاز پارس افتتاح نشد ؟
      انتخابات نزدیکه همتون پاکسازی میشید
      اینم مثل اخوندی رای نمیاره .. زنگنه یکی از خوباس

    • حیدری

      چرا وزیر صنعت را استیضاح نمینمایند؟

    • reza

      سلام .احتمالا امضاهاي داخل برگه استيضاح عبارتند از ؛ كوچك زاده ، رسايي ، .... كه وضع و حالشون اظهر من الشمسه . ديگه نزديك انتخابات مجلسه بايد همون 300 همون 300 هزار راي دوره قبل رو بيارن ديگه . از تهران 10 ميليوني 300 هزار راي ؟؟؟ نماينده مردم تهران در مجلس ؟؟؟؟؟

    • جمال

      به اين اقايان بايد گفت كه زور الكي نزنيدوابروي خودتونو جلوي مردم نبريد

    • بدون نام

      شما ها که اومدين به طرف داری از آقای زنگه کامنت می نویسيد از چی خبر دارين؟
      ما که کارمند ساده شرکت نفت هستيم و ندادن مزايا و اخراج رو داريم با حس می کنيم و چشم هامون می بينيم اعتراض های نماينده مجلس رو می فهميم.

    • دکتر رصایی

      من واقعا برام عجیب هست که این افرادی که نظر گذاشتن چه رابطه ای با زنگنه دارند ...واگر نه وزیر نفت آقای زنگنه اومده تا عقده ها شو سر بچه های نفت خالی کنه ..قرار داد کرسنت که میلیارد ها دلار ضرر به کشور تحمیل کرد و یک اینکه هیچ اهمیتی به نیروی انسانی نمیدهد بعد ای اشخاصی که نظر گذاشتید و میگید زنگنه خوبی الان بنده در مناطق عملیاتی کار میکنم ..یه دستکش کار ندارند د لباس کار ندارند قطعات ندارند حتی یه لیوان آب خوری هم ندارند ابزار کار ندارند کی باورش میشه که شرکت نفت وقتی آور حال میشه تا می تونن از نفر کار میکشن بعد آخر بیان بگن برای رضای خدا کار کنید پول نیست کجای دنیا اینجوری میان به کارگر یا تکنسین میگن..دیگه وزیر حقوق نفرات جدید که استخدام شدن رو ن تنها افزایش نیافت بلکه کاهش شدید داشت ...نفرات نفتی که در بدترین شرایط مشغول کارند خبر دارند که در نفت چه خبره

    • بدون نام

      سیاسی است استیضاح ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج