۲۵۲۱۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رقابت آشپزی عالیشاه و فخرالدینی +عکس

دو بازیکن سرخابی که در دربی با هم دعوا کرده و سپس با هم آشتی کرده بودند، بار دیگر مقابل دوربین‌های تلویزیونی آشتی کردند.

جام نیوز: هفته گذشته قبل از سفر تیم ملی به امارات، امید عالیشاه ملی‌پوش پرسپولیس به همراه میلاد فخرالدینی به استودیوی ضبط برنامه آشپزی خودمانی رفتند و مسابقه آشپزی دادند.

این برنامه قرار بود شب عید غدیر تحت عنوان دربی آشپزی در سلسله برنامه مسابقه آشپزی دستپخت‌های خودمانی از شبکه دوم سیما پخش شود اما صبح پنج‌شنبه گذشته وقتی هادی نوروزی فوت کرد، عالیشاه از اردوی تیم ملی تماس گرفت و از مجری برنامه خواست پخش آن را به احترام نوروزی عقب بیندازد و حالا قرار است با یک هفته تأخیر مسابقه عالیشاه و فخرالدینی که لازانیا پخته‌اند، ساعت ۱۹:۴۰ از طریق شبکه دو سیما روی آنتن برود.

آرش ظلی‌پور، مجری برنامه که همراه نسرین مقانلو هنرمند سینما و تلویزیون اجرای این مسابقه را بر عهده دارد، با تأیید خبر تماس عالیشاه گفت: «هم عالیشاه و محسن معتمدکیا، مدیر رسانه‌ای تیم ملی از امارات تماس گرفتند و هم فخرالدینی و خواهش کردند برنامه به احترام هادی با تأخیر پخش شود. امید در تهران نبود ولی با میلاد یک مصاحبه مجدد انجام دادیم و به برنامه اضافه کردیم، خودم هم در یک پلاتوی جدید، با تسلیت به خانواده نوروزی، شادی‌های این برنامه را به هادی تقدیم کردم چرا که هادی هم یکی از شرکت‌کنندگان این مسابقه بود و قرار بود هفته آینده در برنامه ما شرکت کند که اجل مهلت نداد.»

دستپخت‌های خودمانی به تهیه‌کنندگی فرید نیکجو، امشب روی آنتن می‌رود و شما می‌توانید تماشاگر رقابت آشپزی عالیشاه و فخرالدینی باشید و به هر کدام که دوست داشتید، رأی بدهید.

در ابتدای این برنامه، صحنه درگیری عالیشاه و فخرالدینی در دربی سال قبل پخش شده و مجری از آن دعوا به عنوان دستپخت ورزشی دو طرف نام برده و سپس از آنها خواسته این بار دستپخت واقعی‌شان را محک بزنند.

عالیشاه و فخرالدینی که بعد از آن دربی با هم آشتی کرده بودند، این بار هم مقابل دوربین‌های تلویزیونی آشتی کردند و با اجرای نسرین مقانلو و آرش ظلی‌پور مسابقه پخت لازانیا دادند.

امشب اگر فرصت داشتید حتماً این برنامه را ببینید. پیش از این، سوشا مکانی و امیرحسین صادقی در این برنامه شرکت کردند و با حمید حامی و مانی رهنما مسابقه دادند که تا اینجا صادقی ۶ درصد رأی داشته، رهنما ۳ درصد، سوشا ۷ درصد و حمید حامی ۴ درصد...

به گفته فرید نیکجو، تهیه‌کننده دستپخت‌های خودمانی قرار است بعد از چهلم هادی نوروزی پسرش هانی همراه یکی از بازیکنان پرسپولیس در برنامه شرکت کند.

رقابت آشپزی عالیشاه و فخرالدینی +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج