۲۵۲۴۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

معرفی آلوده ترین و پاک ترين اينترنت در ایران

مروري بر ليست آلوده‌ترين استان‌هاي ارسال‌كننده بد افزارهاي اينترنتي در فروردين ماه گوياي آن است كه در اين زمينه استان مازندران در صدر قرار داشته و سمنان پاك‌ترين استان كشور به شمار مي‌رود.

خبرگزاری ایسنا: مروري بر ليست آلوده‌ترين استان‌هاي ارسال‌كننده بد افزارهاي اينترنتي در فروردين ماه گوياي آن است كه در اين زمينه استان مازندران در صدر قرار داشته و سمنان پاك‌ترين استان كشور به شمار مي‌رود.

براساس بررسي‌هاي صورت گرفته در مركز مديريت امداد و هماهنگي عمليات رخدادهاي رايانه‌اي (ماهر)، فروردين ماه امسال استان مازندران آلوده‌ترين استان كشور از نظر تعداد آدرس‌هاي ارسال كننده بدافزار شناخته شد و در اين بخش رقم ۵۹۹ را از آن خود كرد.

اما پس از مازندران استان تهران با تفاوتي فاحش در رده دوم جدول آلوده‌هاي اينترتنتي قرار گرفت و براي ميزان ارسال اين بدافزارها عدد ۲۳۳ را از آن خود كرد.

همچنين استان‌هاي بوشهر، قم و اصفهان به ترتيب رده‌هاي سوم تا پنجم آلوده‌هاي اينترنتي را به خود اختصاص دادند و همدان، هرمزگان، سيستان و بلوچستان، يزد و قزوين نيز در رده‌هاي شش تا ۱۰ جدول آلوده‌هاي اينترنتي قرار گرفتند.

اما استان‌هاي سمنان، كهگيلويه و بوير احمد، خراسان رضوي، خوزستان و اردبيل نيز به ترتيب به عنوان پاك‌ترين استان‌هاي كشور از نظر تعداد آدرس‌هاي ارسال كننده بدافزار در فروردين ماه شناخته شدند.

اسفندماه سال گذشته نيز استان قم به عنوان آلوده‌ترين و گلستان به عنوان پاك‌ترين استان‌ها شناخته شدند و استان مازندران كه فروردين ماه به عنوان آلوده‌ترين استان شناخته شده در آخرين ماه سال ۹۰ درصدي بسيار پايين‌تر داشته و يازدهمين استان آلوده كشور بوده است.

استان گلستان هم اسفند ماه سال گذشته به عنوان پاك‌ترين استان شناخته شد و پس از آن كهگيلويه و بويراحمد و كرمانشاه قرار گرفتند. در آخرين ماه سال گذشته استان‌هاي قم، همدان، آذربايجان شرقي، تهران و اصفهان به عنوان آلوده‌ترين استان‌ها از نظر تعداد آدرس‌هاي ارسال‌كننده بدافزار معرفي شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      یعنی چی خب حالا؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج