۲۵۲۵۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اینستاگرام پرسپولیسی‌ها سیاه شد

از وقتی هادی رفته، اینستاگرام و صفحات شخصی بازیکنان پرسپولیس تبدیل شده به ماتمکده‌ای برای کاپیتان.

ایران ورزشی: از وقتی هادی رفته، اینستاگرام و صفحات شخصی بازیکنان پرسپولیس تبدیل شده به ماتمکده‌ای برای کاپیتان. غم از دست دادن هادی نوروزی برای بازیکنانی که هر روز ساعت‌ها او را در درفشی‌فر می دیدند و در اردوها و سفرها کنارش بودند آنقدر زیاد است که به این زودی‌ها فراموش نمی‌شود. بازیکنان پرسپولیس در این یک هفته بارها تصاویر هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس را آپلود کرده و با انتشار متن‌های احساسی نشان دادند چقدر از این اتفاق ناراحتند. محسن بنگر که رفاقت زیادی با هادی داشت تا کنون چهار عکس و چهار متن احساسی منتشر کرده که آخرینش حضور همراه هانی در رستوران قلعه‌نویی بود. اما جالب‌ترین پست بنگر مربوط به دو ویدئوی موازی چند ثانیه‌ای است. در یکی از این ویدئوها بنگر و نوروزی بعد از پایان یکی از تمرین‌ها در درفشی‌فر با فردی که فیلمبرداری می‌کند حرف می‌زنند و شوخی می‌کنند و در تصویر دیگر بنگر در مراسم تشییع پیکر هادی در ورزشگاه آزادی روی پیست ورزشگاه قدم می‌زند و اشک می‌ریزد. بنگر زیر این تصویر نوشته «کاش بودی هم‌اتاقی عزیز.»

اینستاگرام پرسپولیسی‌ها سیاه شد

مهرداد کفشگری که اخیرا تصویر پروفایل اینستاگرامش را اختصاص داده به تصویر غمزده هانی نوروزی در صفحه اصلی خود نوشته: «دنیا ارزش بدی نداره، تا می‌تونید خوب باشید مثل هادی» شماره ۱۸ سرخ‌ها قبلا هم نوشته بود: «دمت‌ گرم خدا، خوبا رو گلچین می‌کنی. تعطیل تعطیل تعطیل، همه چی تعطیل، زندگی بدون کاپیتان تعطیل» کفشگری هم مدتی عکس خودش همراه هادی روی نیمکت را منتشر کرده و در این چند روز چند متن احساسی را در صفحه شخصی خود قرار داده بود.

اینستاگرام پرسپولیسی‌ها سیاه شد

احمد نوراللهی که در آخرین تمرین هادی نوروزی کنار او دور زمین می‌دوید سه عکس از هادی در روزهای آخر آپلود کرده و زیر آخرین عکسش که مربوط به اولین تمرین بدون هادی بوده نوشته: «۲۴ در قلب مایی»

اینستاگرام پرسپولیسی‌ها سیاه شد

مهدی طارمی که از تهران و بابل دور بود بهترین محل برای شریک شدن در غم پرسپولیسی‌ها را اینستاگرام می‌دید. طارمی مثل دوست صمیمی‌اش نوراللهی تصویر پروفایل اینستاگرامش را یک شماره ۲۴ سفید در تم مشکی‌رنگ قرار داده است.

طارمی که دیروز در اینستاگرام نوشت از این به بعد هر گلی که بزنید را به هادی تقدیم خواهد کرد سه چهار عکس و متن احساسی برای کاپیتان از دست رفته تیمش منتشر کرد. امید عالیشاه دیگر ملی‌پوش پرسپولیس که از دست دادن کاپیتان را هنوز باور ندارد آخرین بار نوشته بود: «گاهی لال می‌شود آدم... حرف دارد ولی... کلمه ندارد... گاهی حرف‌های آدم درد دارد، صدا ندارد.» عالیشاه به جای عکس خودش یک رنگ سیاه در پروفایلش گذاشته و چند عکس و متن درباره مرگ ناگهانی کاپیتانش منتشر کرده است.

اینستاگرام پرسپولیسی‌ها سیاه شد

فرشاد احمدزاده دیگر بازیکن پرسپولیس هم مثل عالیشاه عکس خودش را برداشته و یک رنگ سیاه به نشانه عزاداری گذاشته است. احمدزاده در آخرین پستش تصویر اشک ریختن خودش و همبازیانش از دفن هادی را منتشر کرده و نوشته: «داداش کجایی بچه‌ها چقدر دلتنگن، تمرین بدون تو خیلی سخته.»

اینستاگرام پرسپولیسی‌ها سیاه شد

کمال کامیابی‌نیا که از آخرین روز حضور نوروزی در تمرین خاطرات خوبی از کاپیتان دارد تصویر پروفایلش را به یک شماره ۲۴ قرمز رنگ روی تم مشکی تغییر داده و ۵ پست برای درگذشت هادی منتشر کرده است. جالب‌ترین عکس او مربوط به خوش و بش با هادی است آن هم مربوط به بازی فصل قبل نفت- پرسپولیس که هادی نوروزی بازوبند به دست دارد و کمال که شماره ۱۱ نفت را به تن می‌کرده ظاهرا با او شوخی می‌کند، کامیابی‌نیا زیر این عکس نوشته: «متاسفم، متاسفم واسه اونایی که الان بهش میگن کاپیتان با تعصب و قبلا میگفتن بازوبند کاپیتانی برایش گشاده. متنفرم از هر چی آدم دو رو و مرده پرسته.»

اینستاگرام پرسپولیسی‌ها سیاه شد

علی علیپور، سوشا مکانی و میلاد کمندانی از دیگر پرسپولیسی‌هایی هستند که تصاویر پروفایل‌شان را سیاه کرده‌اند یا شماره ۲۴ را در قاب مشکی قرار داده‌اند. محسن مسلمان یکی دیگر از بازیکنانی که در اینستاگرام فعالیت بیشتری دارد به جای عکس خودش تصویر شادی گل هادی و شماره ۲۴ او را قرار داده و سه‌ چهار پست احساسی هم آپلود کرده است. آخرین پست مسلمان مربوط به چهار روز قبل است که او در یک متن احساسی اعلام کرده هادی به شماره ۲۴ جان و اعتبار داد و قول داده امسال یک جام تقدیم نوروزی خواهند کرد که پسرش بالای سر ببرد.

هادی اینستاگرام نداشت اما حالا ۱۳ صفحه دارد!

هادی نوروزی فوتبالیست آرام و سر به زیری بود و در شبکه‌های اجتماعی فعالیت زیادی نداشت. هر چند تصویر او کنار همسرش و آخرین سلفی دو نفره آنها در شبکه‌های مجازی دیده شد اما ظاهرا این عکس را هم خود هادی منتشر نکرده و مربوط به همسر اوست. در کمال تعجب هادی نوروزی اینستاگرام ندارد. همانطور که در دیگر شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های ارتباطی اینترنتی عضو نبوده است. با این حال بعد از مرگ هادی فقط در اینستاگرام ۱۳ صفحه برای او درست کرده‌اند و تصاویرش را منتشر می‌کنند که برخی از آنها هم فالوورهای زیادی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج