۲۵۲۶۱۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عکس: Light L۱۶، دوربینی با ۱۶ لنز جداگانه!

پیش از این شاهد گجت هایی با دو یا ۳ دوربین اصلی بوده ایم ، ویژگی که همیشه برایمان جالب و البته عجیب بوده است.اما اگر بگوییم به تازگی دوربینی ساخته شده که دارای ۱۶ لنز بر روی خود می باشد چه ؟!

وب‌سایت گجت نیوز: پیش از این شاهد گجت هایی با دو یا ۳ دوربین اصلی بوده ایم ، ویژگی که همیشه برایمان جالب و البته عجیب بوده است.اما اگر بگوییم به تازگی دوربینی ساخته شده که دارای ۱۶ لنز بر روی خود می باشد چه ؟!

بله یک استارت آپ با نام Light ، اخیرا دوربینی معرفی کرده که به ۱۶ لنز جداگانه مجهز شده و قادر است تصاویری با کیفیت بالا را به ثبت برساند.جالب است بدانید این دوربین ابعادی شبیه به گوشی نکسوس ۶ داشته و ضخامتش هم تنها دو برابر نکسوس ۶ است !شرکت Light این دوربین را L۱۶ نامگذاری کرده اند و خود این شرکت آن را "یک دوربین محاسباتی چند دیافراگمه" می خواند.خب دلیل این نامگذاری هم کاملا واضح است چرا که این دوربین به ۱۶ لنز منحصر بفرد مجهز شده است.

عکس: Light L16، دوربینی با 16 لنز جداگانه!

هنگامی که شما با استفاده از این دوربین عکس می گیرید، همه ی این ۱۶ لنز به طور همزمان و در فاصله ی کانونی مختلف به منظور "ضبط کردو و گرفتن دیتای بیشتر در هر عکس" عکس می گیرند. سپس تکنولوژی Light همه ی آنها را به یک تصویر واحد ۵۲ مگاپیکسلی ترکیب می کند. شما می توانید عمق فیلد، فوکوس و نوردهی عکس را بعد از گرفتن آن تنظیم کنید.

عکس: Light L16، دوربینی با 16 لنز جداگانه!

این ۱۶ لنز بر روی اندروید قابل اجرا هستند و دارای وای فای هم می باشند که به این صورت امکان ارسال تصاویر به صورت مستقیم از این دستگاه را برای شما فراهم می کند.

این دوربین با یک زوم اپتیکال ادغام شده ی ۳۵ میلی متری تا ۱۵۰ میلی متری و یک صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی عرضه می شود.

شما می توانید این دوربین Light L۱۶ را با ۱۲۹۹ دلار پیش خرید کنید و آن را تابستان سال آینده دریافت کنید. به منظور پیش خرید آن می توانید از امروز تا ۶ نوامبر از طریق سایت Light اقدام کنید. پس از این تاریخ قیمت این دوربین تا ۱۶۹۹ دلار هم بالا می رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج