جاباما
۲۵۲۶۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سرمربی گیتی‌پسند برکنار شد

محمود خوراکچی، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان ظهر امروز در جلسه هیئت مدیره باشگاه اصفهانی و با رأی اعضای هیئت مدیره برکنار شد.

خبرگزاری مهر: محمود خوراکچی، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان ظهر امروز در جلسه هیئت مدیره باشگاه اصفهانی و با رأی اعضای هیئت مدیره برکنار شد.

جلسه هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان برای بررسی نتایج تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان ظهر امروز برگزار شد و در نهایت با برکناری محمود خوراکچی پایان یافت.

محمود خوراکچی، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان ظهر امروز در جلسه هیئت مدیره باشگاه اصفهانی و با رأی اعضای هیئت مدیره از کار برکنار شد.

وی که از هفته‌های ابتدایی لیگ با هدف قهرمانی راهی تیم اصفهانی شده بود، در روزهای اخیر نتایج چندان مناسبی کسب نکرد و در نهایت تیمش را در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار داد.

محمد عراقی‌زاده، قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار مهر، با تأیید این خبر گفت: جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه برای بررسی عملکرد نیم‌فصل تیم فوتسال با حضور کلیه اعضا برگزار شد و در نهایت رأی به قطع همکاری خوراکچی را دادند.

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در پایان نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با ۱۳ بازی و کسب ۲۴ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج