۲۵۲۶۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پای پلیس هم به بحران آب باز شد

یک مقام مسئول در وزارت نیرو از دستور دادستان عمومی و انقلاب برای پُر کردن تمامی چاه‌های غیرمجاز دشت ورامین و توقیف دستگاه‌های حفاری غیرمجاز چاه آب خبر داد.

خبرگزاری مهر: یک مقام مسئول در وزارت نیرو از دستور دادستان عمومی و انقلاب برای پُر کردن تمامی چاه‌های غیرمجاز دشت ورامین و توقیف دستگاه‌های حفاری غیرمجاز چاه آب خبر داد.

حسن زحمتکش گفت: با هماهنگی‌ها و تعامل نزدیک ایجاد شده با دستگاه قضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ورامین دستوری مبنی بر توقیف دستگاه‌های حفاری غیرمجاز و پُر و مسلوب المنفعه کردن کلیه چاه‌های غیرمجاز موجود را به امور منابع آب شهرستان و فرماندهی کلانتری‌های تابعه شهرستان صادر کرد.

این مقام مسئول در وزارت نیرو اظهارداشت: در این دستور تاکید شده که نیروی انتظامی و امور منابع آب در صورت رویت هرگونه دستگاه حفاری بدون مجوز حفر باید به سرعت دستگاه را توقیف و به پارکینگ منتقل کنند، همچنین در صورت مشاهده حفر چاه غیرمجاز نیز می بایست به سرعت چاه غیرمجاز در حال حفر، پُر و مسلوب المنفعه شود.

مدیر امور منابع آب ورامین با بیان اینکه خشکسالی‌های پی در پی، فرونشست زمین در دشت‌های ورامین، برداشت بی‌رویه از منابع آب های زیرزمینی و غیره به کاهش شدید منابع آبی دامن زده است، گفت: بر همین اساس و با هماهنگی های انجام شده، رئیس دادگاه جوادآباد نیز از فرونشست‌های دشت ورامین بازدید کرد که در همین بازدید بر برخورد با متخلفین و چاه‌های غیرمجاز تاکید شد.

زحمتکش تصریح کرد: متاسفانه با وجود کاهش شدید منابع آب های زیرزمینی ورامین، افراد سودجو به صورت غیرمجاز و حتی به صورت شبانه اقدام به حفر چاه یا کف شکنی و لایروبی چاه، برداشت غیرمجاز شن و ماسه و دخل و تصرف عدوانی در بستر و حریم رودخانه ها می نمایند که صدمات جبران ناپذیری به منابع آب های زیرزمینی و سطحی وارد نموده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج