۲۵۲۷۱۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

خنثی‌سازی حمله به حرم امامین عسکریین

نیروهای امنیتی عراق با حمله به یک منزل مسکونی در حاشیه غربی شهر مقدس سامراء واقع در جنوب استان صلاح الدین عراق، دو تروریست داعشی را دستگیر کردند.

مشرق: نیروهای امنیتی عراق با حمله به یک منزل مسکونی در حاشیه غربی شهر مقدس سامراء واقع در جنوب استان صلاح الدین عراق، دو تروریست داعشی را دستگیر کردند.

نیروهای امنیتی عراق با حمله به یک منزل مسکونی در شهر مقدس سامراء واقع در جنوب استان صلاح الدین عراق، دو تروریست داعشی را دستگیر کردند. بنابر گزارش شبکه تلویزیونی "الحره"، این عملیات ظهر روز گذشته با یورش دهها تن از نیروهای ویژه ارتش و پلیس عراق به یک مخفیگاه متعلق به هسته های ترور و خرابکاری گروه تروریستی تکفیری داعش رخ داد که طی آن دو تروریست بازداشت و مقادیر فراوانی سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.

تروریستهای بازداشتی در اعترافات خود از دستور فرماندهی داعش در منطقه سامراء به تیمهای تروریستی این گروه در داخل شهر برای حمله به حرمین شریفین امامین عسگریین خبر داده اند. از مخفیگان این تروریستها دهها قبضه سلاح شامل تسلیحات انفرادی، نارنجک انداز، موشک انداز کاتیوشا، خمپاره انداز ۶۰ و ۸۰ و ۱۲۰ م.م، آرپی جی ۹، و صدها کیلوگرم انواع مهمات و موشک که قرار بود از آنها برای هدف قرار دادن مراکز پلیس و حرمین سامراء استفاده شود کشف گردید.

شهر سامراء در جنوب استان صلاح الدین به دلیل میزبانی از حرمین ائمه شیعه از حساسیت و احترام ویژه ای برای اهل سنت، شیعه و مسیحیان ساکن در آن برخوردار می باشد. گروه تروریستی تکفیری داعش از سال گذشته و همزمان با حمله سراسری مشترک با تروریستهای بعثی - صدامی به استانهای عراق، تلاشهای فراوانی را برای سیطره بر سامرا و انهدام حرمهای اهل بیت پیامبر (ص) بکار بسته که با هوشیاری نیروهای نظامی و امنیتی عراق با ناکامی مطلق مواجه شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیراکبری

      خدالعنت کنداین کافران داعشی کثیف وبزدل را انشاالله به زودی زودنسل این قوم وهابی ازروی زمین به دست مسلمانان پاک خواهدشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج