جاباما
۲۵۲۸۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رگبار و وزش باد ۷۰ کیلومتری در تهران

مرکز فرماندهی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نسبت به رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در برخی مناطق سرعت باد به بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت هشدار داد.

خبرگزاری آنا: براساس اخبار دریافتی از مرکز پیش بینی اداره هواشناسی استان تهران، از لحظاتی دیگر تا اواخر امشب (جمعه ۱۷ مهرماه) در سطح استان تهران رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در برخی مناطق سرعت باد به بیش از ۷۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.

مرکز فرماندهی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد: بنابراین هر گونه اقدام و تمهیدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی ضروری است.

همچنین بر اساس اخطاریه شماره ۳۲ این سازمان، به سبب تداوم فعالیت سامانه بارشی طی روز شنبه در استان‌های گیلان،مازندران، گلستان و نیمه شمالی خراسان شمالی، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد، در بعضی ساعات وزش باد شدید موقتی در این نواحی پیش‌بینی می‌شود.

بنا بر این گزارش، حتمال آبگرفتگی معابر عمومی، طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد. از این رو توصیه می‌شود برای حفظ ایمنی و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی اقداماتی از قبیل خودداری از توقف در حاشیه رودخانه و مسیل ها در نواحی فوق، احتیاط در تردد جاده‌ای به سبب لغزندگی ناشی از بارش باران و همچنین کاهش دید افقی به دلیل مه آلود بودن جاده‌ها به ویژه در مناطق کوهستانی و به کار گیری تمهیدات لازم یا عدم تردد شناورهای سبک و قایق‌های تفریحی و خودداری از شنا در سواحل خزر به دلیل مواج بودن دریای خزر در این روز به‌کار گرفته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج