۲۵۳۱۵۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمایت ژاوی از جرارد پیکه

کاپیتان پیشین بارسلونا با حمایت از هم‌تیمی قدیمی‌اش، هو شدن مدافع کاتالان‌ها در اردوی تیم ملی اسپانیا را زیر سر هواداران رئال مادرید دانست.

خبرگزاری تسنیم: ژاوی هرناندس، ستاره تیم فوتبال السد قطر در خصوص هو شدن جرارد پیکه در دیدارهای اخیر تیم ملی اسپانیا از جمله بازی خانگی شب گذشته (جمعه) ماتادورها برابر لوکزامبورگ، اظهار داشت: فکر می‌کنم هواداران دیگر باید بس کنند و دست از سوت زدن و هو کردن بکشند و در عوض حمایت‌شان را از تیم بیشتر کند. پیکه دارد برای اسپانیا بازی می‌کند. او می‌خواهد برای اسپانیا بازی کند و هواداران رئال مادرید او را هو می‌کنند و دلیلش هم چیزی است که در نیوکمپ گفت (اشاره به حضور کوین رولدان، خواننده کلمبیایی در جشن تولد ۳۰ سالگی کریستیانو رونالدو و معرفی آن مراسم به عنوان دلیلی برای اُفت کهکشانی‌ها در فصل گذشته). واقعیت همین است.

ژاوی ادامه داد: پیکه بازیکنی خارق‌العاده است و در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا تأثیرگذار بازی می‌کند. او جزو بهترین مدافعان میانی دنیاست. هواداران باید به او احترام بیشتری نشان دهند.

کاپیتان پیشین بارسلونا در ادامه به وضعیت رئال مادرید و انتقادات گسترده‌ای که اخیراً از سرمربی این تیم، رافائل بنیتس به خاطر شیوه بازی شاگردانش در دربی مادرید صورت گرفته است، اشاره داشت.

ژاوی با حمایت از سرمربی اسپانیایی کهکشانی‌ها تأکید کرد: او تازه کارش را شروع کرده است. لوئیس انریکه را هم در بدو وردش به کادر فنی بارسلونا مورد انتقاد قرار می‌دادند و در نهایت او همه جام‌ها را برد. مردم باید صبور باشند. متأسفانه فوتبال ورزشی است که درباره آن قضاوت‌ها به صورت روزمره صورت می‌گیرند. پوشش رسانه‌ای از این ورزش زیاد است و خیلی‌‌ها درباره‌اش ابراز عقیده می‌کنند. زمانی که بارسا یا رئال بازی‌های‌شان را نمی‌برند زنگ‌های خطر به صدا درمی‌آیند. انتقاد از آنها طبیعی است، اما لازم است که به این دو تیم زمانی منطقی برای اثبات توانایی‌های‌شان داده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج