۲۵۳۳۴۸
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

چرا به سردار همدانی "ابو وهب" می گفتند؟

سردار سرلشکر شهید "حسین همدانی" جانشین فقید قرارگاه امام حسین (ع) دو روز پیش در سوریه به شهادت رسید. یکی از القابی که به "سردار همدانی" می‌دهند "ابووهب" است که این لقب به این دلیل است که یکی از فرزندان این شهید بزرگوار به اسم " وهب " نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران: سردار سرلشکر شهید "حسین همدانی" جانشین فقید قرارگاه امام حسین (ع) دو روز پیش در سوریه به شهادت رسید. یکی از القابی که به "سردار همدانی" می‌دهند "ابووهب" است که این لقب به این دلیل است که یکی از فرزندان این شهید بزرگوار به اسم " وهب " نامگذاری شده است.

**ابو وهب کیست؟

یکی از همرزمان "سردار همدانی" که خواست نامش فاش نشود درباره سردار همدانی اظهار داشت: به سردار همدانی در سوریه "ابووهب" می‌گفتند زیرا او فرزند بزرگش به نام "وهب" نام گرفته است.

وی ادامه داد: سردار همدانی شخصیت بزرگی داشت که مناعت طبع، پشت کار، خوش اخلاقی و ... از ویژگی‌های او بود که هیچگاه از تلاش بازنمی‌نشست و همواره در صف خط مقدم قرار داشت.

**ملت سوریه بیش از ملت ایران از شهادت "سردار همدانی" اندوهگین است

این همرزم شهید همدانی تاکید کرد: در سوریه "سردار همدانی" بسیار محبوب بود و بیش از آنکه امروز ایران اسلامی در غم از دست دادن "سردار همدانی" سوگوار باشد ، ملت سوریه از شهادت "سردار همدانی" اندوهگین هستند.

**دشمنان از نام شهید همدانی هراس داشتند

"امیر خجسته" نماینده مردم همدان در این زمینه اظهار داشت: وقتی من در جلسه با مردم و فرماندهان در سوریه صحبت می‌کردم، می‌گفتند نام "سردار همدانی" برای دشمنان رعب و وحشت و برای دوستان امنیت و آسایش را به دنبال دارد و وی به " ابووهب" ملقب شده بود.

آری ترس و وحشت سردار همدانی در دل تروریست‌های تکفیری داعش، احرار الشام، جبهه النصره، جیش الاسلام و ... دلهره شدیدی ایجاد کرده بود و این تروریست‌ها که در نامردی شهره هستند. سردار همدانی همچون مولایش امام حسین (ع) جانانه در جبهه‌های مقاومت ایفای نقش کرد و همچون اماحسین (ع) به درجه رفیع شهادت نائل شد. لازم به ذکر است که دو دلیل کلی برای نام ابووهب وجود دارد که یکی به دلیل نام فرزندش و دیگری به خاطر ترس و وحشتی که در دل تروریست‌ها از سردارر همدانی به وجود آمده ، است.

روحش شاد و یادش پر رهرو باد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والا ما هم که این اسم رو شنیدیم تن و بدنمون به لرزه دراومد

    • بدون نام

      روحت شاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج