جاباما
۲۵۳۳۷۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بنگر:

برانکو نشان داد از ایرانی ها، ایرانی تر است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از بهترین مهره‌هایش را از دست داد و به نظرم با رفتن هادی تیم ما ضعیف‌تر شده است.

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس یکی از بهترین مهره‌هایش را از دست داد و به نظرم با رفتن هادی تیم ما ضعیف‌تر شده است.

محسن بنگر در گفت‌وگویی در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در روزهای بعد از فوت کاپیتان این تیم صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

*: نزدیک به ۱۰ روز از فوت هادی نوروزی گذشته است شرایط بازیکنان پرسپولیس این‌ روزها چطور است؟

شرایط روحی خوبی نداریم و در شرایطی تمرین می‌کنیم که بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی قرار ندارند البته باید قبول کرد که دیگر هادی در میان ما نیست هر چند که با فوت او پرسپولیس ضعیف‌تر شده است ما یکی از بهترین مهره‌های‌مان را از دست دادیم و برای بازی مقابل صبای قم علاوه بر هادی نوروزی امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

*: البته در تمرینات چند روز اخیر ملی‌پوشان‌تان هم همراهتان نبوده‌اند؟

دقیقاً همین‌طور است ما برای بازی با صبا ۳ بازیکن اصلی‌مان را نداریم و از طرف دیگر ملی‌پوشان‌مان هم ۱۰ روزی از ما دور بوده‌اند و از وضعیت آنها هم اطلاعی نداریم.

*: مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند که قرارداد هادی نوروزی را یک فصل دیگر تمدید کنند نظرت در این خصوص چیست؟

به نظر من این کار، کار خوبی است که قرارداد هادی یک سال دیگر تمدید شود. البته به نظر من حتی می‌توانند قرارداد او را ۵ ساله تمدید کنند چرا که یک بار چنین اتفاقی افتاده و اگر آقای طاهری یا سایر مدیران پرسپولیس این کار را انجام دهند نام‌شان در تاریخ پرسپولیس جاودانه می‌شود و همه برای اموات‌شان خدابیامرزی می‌فرستند. به نظر من مسئولان باشگاه هر کاری که می‌توانند باید برای خانواده هادی انجام دهند. حتی ما می‌خواهیم پیشنهادی به باشگاه به صورت رسمی بدهیم که فعلاً پولی به ما بازیکنان نپردازند و به جای آن صد درصد قرارداد هادی نوروزی را به خانواده‌اش بدهند. ما بازیکنان مشکلی با این مسئله نداریم و به نظرم باشگاه بیش از هر چیز قرارداد هادی را با خانواده‌اش تسویه کند تا همسر و دو فرزند این مرحوم از نظر مالی به مشکل برنخورند.

*: پست آخرت در اینستاگرام خیلی معنادار بود خودت در این باره توضیح بیشتری می‌دهی؟

من حقیقت را نوشتم متأسفانه در استادیوم‌های ما مد شده که انواع فحش‌های ناموسی را به بازیکنان می‌دهند من ۸ سال در سپاهان بودم اما در اصفهان خیلی راحت به من فحاشی می‌کنند به نظر من این افراد وجدان ندارند که به این راحتی ناسزا می‌گویند و می‌بینیم که تماشاگران در شهرستان‌ها چقدر راحت فحش می‌دهند البته جای شکرش باقی است که هواداران پرسپولیس اینطور نیستند و به نظرم هواداران پرسپولیس و استقلال جزو بهترین هواداران هستند که من ندیدم فحاشی کنند. البته نه اینکه آنها هم حرفی نزنند اما مثل استادیوم‌های سایر شهرها فحاشی ناموسی انجام نمی‌شود.

*: مطلبی که در اینستاگرامت منتشر کردی این مضمون داشت که شاید الان خیلی از مردم مرده‌پرست هستند و قدر زنده‌ها را نمی‌دانند.

بله، متأسفانه این مرده‌پرستی وجود دارد و عده ای مرده پرست هستند. در صفحه اینستاگرام هادی نوروزی بعد از بازی با پدیده و سپاهان کلی به او فحاشی کردند آنجا که دیگر لیدرها نبودند که به مردم بگویند در اینستاگرام فحش بدهند. متأسفانه فرهنگ هواداران‌مان اینطور شده اما الان که هادی فوت شده لیدرها می‌گویند تماشاگران فحاشی کردند و تماشاگران هم می‌گویند که فحاشی‌ها کار لیدرها بوده است. اصلاً چرا باید فحاشی در فوتبال ما وجود داشته باشد؟ اگر من محسن بنگر بد بازی می‌کنم اما قطعاً همه تلاشم را برای پیراهنی که به تن دارم انجام می‌دهم. پس دلیلی ندارد که بخواهند به من فحش بدهند. به نظر من تماشاگران پرسپولیس و استقلال جزو بهترین تماشاگران هستند هرچند که آنها هم شاید فحاشی بکنند اما متأسفانه در شهرستان‌ها به ما فحش ناموسی داده می‌شود. هرچند که به نظرم می‌شود این مسئله را رعایت کرد. به نظر من فوت هادی نوروزی می‌تواند درس عبرتی برای همه ما باشد که زندگی چقدر کوتاه است. متأسفانه ما در اهواز فحش می‌خوریم، در اصفهان فحش می‌خوریم، در تبریز فحش می‌خوریم و هر جای دیگر که می‌رویم به ما فحاشی می‌شود.

*: البته خودت و رضا نورمحمدی رفاقت را در حق هادی نوروزی تمام کردید.

به هر حال ما رفاقت خانوادگی داشتیم. من، سیدجلال حسینی، رضا نورمحمدی و هادی نوروزی نان و نمک هم را خورده بودیم و رفت و آمد خانوادگی داشتیم اگر این طور نبودیم نمی‌توانستیم راحت بخوابیم.

*: با توجه به اینکه جمعه باید با صبای قم بازی کنید به نظرت شرایط روحی و وضعیت بازیکنان پرسپولیس برای این بازی چطور است؟

واقعاً روحیه تیم خراب است اما باید تلاش کرد تا وضعیت تیم روبه بهبود برود از طرف دیگر می‌دانم که آقایان طاهری و برانکو تلاش زیادی می‌کنند تا شرایط تیم بهتر شود. البته باید بگویم که دم برانکو گرم که نشان داد از ایرانی‌ها، ایرانی‌تر است او وقتی که خبر فوت هادی را شنید به ما گفت که بروید و هر کاری که می‌توانید برای او و خانواده‌اش انجام دهید و اگر نتوانستید کاری برای او بکنید آنقدر پیش از خانواده‌اش بمانید تا کاری از دست‌تان بیاید و او واقعاً معرفت را تمام کرد. شخصیت برانکو به گونه‌ای است که انسان به او حسودی‌اش می‌شود از طرف دیگر دم باشگاه پرسپولیس هم گرم که مسئولانش همه‌جوره بالای کار هادی ایستادند البته باید از هواداران تیم‌مان و همچنین و هواداران و لیدرها استقلال هم تشکر کنم که در مراسم هادی سنگ تمام گذاشتند و بیرون از مسجد برای هادی سینه‌زنی کردند. به هر حال در اینگونه موارد انسان دوست و دشمنش را می‌شناسد رقابت ما در زمین فوتبال است و باید یک رقابت سالم با هم داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج