۲۵۳۳۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

چه کسی کاپیتان پرسپولیس می شود؟

بستن بازوبند کاپتیانی پرسپولیس این روزها معضلی برای این تیم شده است چرا که بازیکنان پرسپولیس حاضر به بستن این بازوبند نیستند.

باشگاه خبرنگاران جوان: بستن بازوبند کاپتیانی پرسپولیس این روزها معضلی برای این تیم شده است چرا که بازیکنان پرسپولیس حاضر به بستن این بازوبند نیستند.

باشگاه پرسپولیس پس از در گذشت هادی نوروزی دست به کار شد و علیرضا نورمحمدی را به عنوان کاپیتان اول پرسپولیس انتخاب کرد اما این بازیکن حاضر نیست بازوبند کاپیتانی را ببندد.

به هر حال موضوع بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس به حدی بغرنج شده است که هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس حاضر نیستند که این بازوبند را در دست ببندند و حتی پا فراتر گذاشتند و بیان کردند که پرسپولیس تا آخر فصل کاپیتان ندارد.

اینکه بازیکن پرسپولیس به احترام کاپیتان فقیدشان حاضر به بستن بازوبند کاپیتانی نیستند مسئله قابل احترامی است اما عقلانی نیست که پرسپولیس بدون کاپیتان وارد زمین مسابقه شود این موضوع خلاف قانون است.

موضوع کاپیتانی پرسپولیس بهانه‌ای شد تا نظرات رئیس تدوین مقررات حقوقی فدراسیون فوتبال را جویا شویم که در ادامه از نظر خواهیم گذراند.

نصیرزاده: حضور کاپیتان در بازی الزامی است

هوشنگ نصیرزاده درباره این مطلب گفت: موضوع نبستن بازوبند کاپیتانی خیلی جالب است چرا که یک نفر به عنوان کاپیتان باید در مراسم قرعه کشی اول بازی شرکت کند و همان نفر هم تا پایان بازی به عنوان کاپیتان شناخته می‌شود.

نصیرزاده در ادامه عنوان کرد: چطور ممکن است یک نفر تمام ماموریتهای یک کاپیتان را انجام دهد اما بازوبند را به دست نبندد. بازوبند اساس تشخیص کاپیتان از بقیه بازیکنان است که داور بدین وسیله او را بشناسد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر چه نبستن بازوبند کاپیتانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار نیست اما وظایف آن توسط یک نفر انجام می‌شود.

به هر حال یک نفر باید کاپیتان باشد و پرسپولیسی‌ها نباید احساسی برخورد کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج