۲۵۳۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مارادونا به مسوولان الوصل وعده قهرماني داد

سرمربي جديد الوصل امارات به مسوولان و تماشاگران اين تيم وعده داد که اين تيم در فصل آينده ليگ امارات به عنوان قهرماني دست يابد.

سايت استاد دوحه روز شنبه نوشت : مارادونا امروز ، پس از عقد قرارداد با تيم الوصل که دو هفته قبل انجام شد ، به همراه مروان بن بيات رييس هيات مديره باشگاه الوصل در اولين کنفرانس خبري خود در دبي ، به تماشاگران اين تيم همچنين قول داد الوصل بازيهاي زيبايي را به نمايش خواهد گذاشت.

مارادونا به مسوولان الوصل وعده قهرماني داد

مارادونا در اين کنفرانس خبري از اعلام قيمت قراردادش با تيم الوصل امارات خودداري کرد اما در عين حال گفت ارقامي که روزنامه ها در اين مورد نوشته اند، صحت ندارد البته چنين رقم هايي در فوتبال دنيا ثبت شده است اما نه براي مربيان بلکه براي بازيکنان.

روزنامه ها مبلغ قرارداد مارادونا را با الوصل براي مدت دو سال ۱۰ ميليون دلار اعلام کرده اند.

مارادونا گفت: توقعات از من بالاست و من نيز سعي مي کنم روح فوتبال را همانگونه که به فوتبال کشورم تزريق کردم به فوتبال الوصل نيز تزريق کنم.

وي افزود: براي اينکار بايد تفکر فوتبال را به بازيکنانم تحميل کنم و به نظرم با شرايط خاصي که تيم الوصل امارات دارد و شناختي که از بازيکنان اين تيم بدست آورده ام مي توانيم اين کار را عملياتي کنيم .

سرمربي جديد تيم الوصل امارات افزود: براي همين مسوولان الوصل امارات با من قرارداد بستند و از اين قرارداد نيز خوشحالند.

وي اظهارداشت: از فوتبال کشورهاي منطقه بخصوص امارات شناخت دارم و اين معلومات را از برخي بازيکنان و دوستانم که در امارات کار کرده اند بدست آوردم. از اين رو به امارات آمدم تا مربيگري خود را در اين کشور ادامه دهم .

مارادونا ادامه داد: بنابراين با الوصل امارات کار خود در خاورميانه را آغاز کردم و آمده ام تا از کارنامه مربيگري خود در اين منطقه دفاع کنم .

وي درباره تجربه مربيگري اش نيز گفت : به نظرم در جام جهاني آفريقاي جنوبي با تيم آرژانتين عملکرد خوبي داشتم اما برخي از مشکلات اجرايي و اداري نگذاشت که موفق شوم زيرا در آرژانتين برخي ها نمي خواستند همکاري من با تيم ملي ادامه يابد و دوست نداشتند آرژانتين با مربيگري من به موفقيت و قهرماني دست يابد.

سرمربي جديد تيم الوصل امارات در باره برنامه هايش در اين تيم گفت: تيمي خواهم ساخت که در سطح خوبي بازي کند و مردم از فوتبال زيباي اين تيم لذت ببرند .

وي افزود: همه توانم را در اين راه بکارخواهم گرفت. هدف من قهرماني با الوصل در ليگ امارات است. بنابراين، با قدرت و اخلاص بازي خواهيم کرد و در همه ديدارهايمان از پيروزي سخن خواهيم گفت.

مارادونا يادآور شد: گرچه دست يابي به اين آرزوها کار آساني نيست اما مي خواهيم الوصل را قهرمان کنيم.

مارادونا درباره بازيکنان مورد علاقه اش گفت: بازيکن بايد با دل و جان براي تيمش تلاش کند و به فکر پول نباشد زيرا پول بازيکن نمي سازد .

وي افزود: بازيکني مورد نظرم براي تيم الوصل است که قدرت بازي کردن داشته باشد و از تجربه کافي نيز برخوردار باشد البته بازيکنان مسن که در مرحله بازنشستگي قرار گرفته اند ، منطورم نيست بلکه بازيکناني که تجربه لازم را داشته باشند و بتوانند بخوبي فوتبال کنند.

منبع : ورزش۳
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج