۲۵۳۴۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

موسوی: تیم ملی والیبال نیاز به تغییر دارد

محمد موسوی ملی پوش تیم والیبال معتقد است که تیم ملی والیبال برای اولین بار به المپیک صعود خواهد کرد.

ورزش سه: محمد موسوی ملی پوش تیم والیبال معتقد است که تیم ملی والیبال برای اولین بار به المپیک صعود خواهد کرد. موسوی گفت: واقعا من نمی دانم که آقای کواچ باید بماند یا برود و در این زمینه هم تصمیم گیرنده نیستم. آنچه مسلم است اینکه کادرفنی به تغییر نیاز دارد. فکر می کنم که تغییرات از لحاظ فنی روی نیمکت داشته باشیم تا از لحاظ مدیریتی هم تقویت شویم.

او ادامه داد: عملکرد ایران در لیگ جهانی خیلی عجیب نیست چون تمام تیم های دنیا یک مرحله افت و خیزی دارند که باید در این زمان مربی و فدراسیون آگاه باشند تا بتواند این اتفاق را به فرصت تبدیل کند. مثل اتفاقی که برای ایتالیا افتاد و این تیم نتوانست نتایج خوب گذشته خودش را تکرارکند و همچنین روسیه نیز همین مشکل را داشت. به عقیده من ما باید کاری بکنیم که ایران از این شرایط بیرون بیاید ما قبلا همه این تیم هایی که با آنها بازی کردیم را توانستیم ببریم مثل روسیه، لهستان و آمریکا و دور از ذهن نیست که دوباره بتوانیم آنها را شکست بدهیم.

وی افزود: من فکر می کنم که ما قطعا به المپیک خواهیم رفت و در آنجا بازی های خوبی ارائه می دهیم. المپیک تورنمنتی است که همه تیم ها در آن حضور دارند. تیم های متوسط، ضعیف و قوی ضمن آنکه سهمیه اروپایی در المپیک کم هست و باعث می شود که کار ایران به نسبت جام جهانی و لیگ جهانی راحت باشد. برای همین ما دنبال این هستیم که نتایج خوبی بگیریم و اولین حضور ما در المپیک با موفقیت همراه باشد.

موسوی در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد ضعیف ایران در مسابقات لیگ جهانی حاکی از آن است که آنها می خواستند کواچ سرمربی ایران را تغییر دهند گفت: اصلا یک چنین چیزی نیست، بازیکنان ما از لحاظ روحی روانی در شرایط خوبی نبودند و نتایجی که به دست آوردند باعث شده بود شاکله تیم ازهم پاشیده بشود و همین مساله باعث شد که ما نتوانیم مثل همیشه ظاهر شویم و همه تیم ها افت و خیز دارند و این هیچ ربطی به کادرفنی ندارد.

موسوی که امیدوار به موفقیت ایران در بازی المپیک است افزود: معمولا ایران در بازی های مهم و جلوی تیم های خوب عملکرد بهتری دارد که البته این نقطه ضعف ماست. من فکر می کنم که ما بعد از حضور در المپیک عملکرد خوبی داشته باشیم و دست پر برگردیم.

او همچنین در رابطه با تصمیم گیری فدراسیون برای ماندن یا تغییر کادرفنی گفت: من هم مثل شما فعلا پیگیر این خبر هستم و دقیقا نمی دانم که چه اتفاقی خواهد افتاد. آیا کادرفنی کاملا تغییر می کند و یا تعدادی مربیان عوض خواهد شد. لحظه حساسی است و ما دنبال این هستیم که به رقابت های المپیک راه پیدا کنیم. والیبال ما تا به حال به این رقابت ها نرفته امیدوارم هر تصمیمی گرفته می شود نتیجه خوبی در پی داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج