۲۵۳۵۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کریمی به خاطر دایی نمی‌آید

با وجود اعلام لیست پروپیمان تیم «یاران هادی» برای بازی فردا مقابل هنرمندان اما دیروز دو چهره برجسته و فوق‌‌العاده محبوب حاضر در این جمع به نوعی انصراف‌شان را از حضور در مسابقه فردا اعلام کردند.

ایران ورزشی: با وجود اعلام لیست پروپیمان تیم «یاران هادی» برای بازی فردا مقابل هنرمندان اما دیروز دو چهره برجسته و فوق‌‌العاده محبوب حاضر در این جمع به نوعی انصراف‌شان را از حضور در مسابقه فردا اعلام کردند. ابتدا علی پروین در مصاحبه‌ای گفت: «پیگیری‌های خوبی انجام داده‌ایم و به این نتیجه رسیدیم که پس از چهلم هادی بهترین زمان برای برگزاری این مسابقه است. برنامه‌ریزی‌ها در این زمینه آغاز شده و قصد داریم یک مسابقه در شأن نام هادی برگزار کنیم.» پروین حتی به بحث درآمدزایی از این مسابقه هم فکر کرده در حالی که بازی فردا بدون انجام بلیت‌فروشی برگزار خواهد شد: «برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقه تمام جزییات را مورد بررسی قرار خواهیم داد. برای مثال اگر بحث درآمدزایی در این بازی مطرح شود حتما حساب‌ها به امضای دو فرد خوشنام و بزرگ می‌رسد تا مشخص شود درآمدهایی که این مسابقه نمادین دارد چقدر است.»

با این حساب مشخص است که پروین در مسابقه دوشنبه عصر شرکت نخواهد کرد. سلطان البته عابدزاده، کریمی و دایی را هم جزو نفراتی می‌داند که قرار است بعد از چهلم در بازی بزرگداشت او شرکت کنند اما بلافاصله پس از پروین، احمدرضا عابدزاده هم در مصاحبه‌ای گفت اصلا با او هماهنگ نکرده‌اند و در بازی فردا حاضر نخواهد بود: «با من هیچ‌گونه هماهنگی انجام نشده و تا جایی که می‌دانم با کریمی و پروین هم هماهنگ نشده است. بهتر است قبل از اینکه بخواهند کاری انجام دهند با ما هماهنگ کنند و ما را در جریان بگذارند.» وی ادامه داد: «در صحبتی که با پروین و کریمی داشتم قرار شد پس از مراسم چهلم هادی نوروزی، یک بازی باشکوه و بزرگ انجام دهیم و به بهترین شکل ممکن یاد نوروزی را زنده نگه داریم. مقدمات این کار انجام شده و در نظر داریم در این بازی از بزرگان فوتبال ایران دعوت به عمل آوریم تا مراسمی در شأن هادی برگزار شود.»

با صحبتی که عابدزاده انجام داده به نظر می‌رسد او به همراه پروین و کریمی هماهنگ کرده‌اند در بازی عصر فردا حضور پیدا نکنند. البته با توجه به حضور دایی در این مسابقه و اینکه عده‌ای بخواهند دایی و کریمی را به زور هم که شده با هم آشتی دهند، احتمال اینکه کریمی به دستگردی نرود زیاد بود اما پروین و عابدزاده که حداقل در ظاهر رابطه خوبی با دایی دارند معتقدند بازی یادواره هادی باید بعد از چهلم او برگزار می‌شده و به این خاطر از حضور در تیم یاران هادی انصراف داده‌اند.

سپهر حیدری بعد از شنیدن صحبت‌های دایی و پروین و مصاحبه‌هایی که این دو چهره انجام داده‌اند می‌گوید: «آقای عابدزاده اولین نفری بود که با ایشان تماس گرفتم و حدود نیم ساعت با هم حرف زدیم اما ایشان اعتقاد داشت بازی باید بعد از چهلم هادی برگزار شود. با این حال ما خیلی تدارک دیده بودیم و نمی‌شد این بازی را عقب بیندازیم. از طرفی من به علی پروین دسترسی نداشتم اما با محمد پروین صحبت کردم که محمد گفت پدرش می‌آید. حتی محمود خوردبین هم گفت علی پروین را می‌آورد و ما منتظر این عزیزان می‌مانیم.» وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد عابدزاده، کریمی و پروین در این مسابقه حاضر نخواهند شد، می‌گوید: «ظاهرا این بزرگواران قصد دارند بازی دیگری بعد از چهلم هادی برگزار کنند اما ما وظیفه داشتیم از این چهره‌ها دعوت کنیم. بی‌تعارف می‌گویم هر کسی بیاید قدمش روی چشم ماست. ما همه به خاطر هادی دور هم جمع می‌شویم. هر کسی آمد بزرگی کرده و هر کسی هم نیامد حتما صلاح دیده که بعدا در یک بازی دیگر شرکت کند. نظر عابدزاده و بقیه برای ما محترم است اما به نظر من الان وقت خوبی برای انجام این بازی بود و ما هم تدارک زیادی دیده بودیم که این اتفاق بیفتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج