۲۵۳۵۷۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نورمحمدی: بازیکنان متحدتر از قبل شده‌اند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از مرگ هادی نوروزی بازیکنان پرسپولیس متحدتر از قبل شده اند و همه می خواهیم برای شادی دل او و هواداران نتایج خوبی بگیریم.

خبرگزاری فارس: رضا نورمحمدی در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی مقابل صبای قم گفت: با اینکه بازیکنان از نظر روحی در وضعیت خوبی نیستند اما همگی سعی کرده‌ایم با اتفاقی که افتاده کنار بیاییم و تمریناتمان را ادامه دهیم به هر حال ادامه مسابقات برای هواداران پرسپولیس مهم است و ما همگی هم قسم شده‌ایم تا نتایج خوبی بگیریم تا هم روح هادی و هوادارانمان را شاد کنیم.

وی ادامه داد: مقابل صبا باید به پیروزی برسیم هم به خاطر نام بزرگ پرسپولیس و هم به خاطر هادی که از آن بالا ما را می‌بیند. ما باید امتیاز خوبی بگیریم تا بتوانیم شرایطمان را در جدول رده‌بندی خوب کنیم. البته فراموش کردن هادی واقعا سخت است و همه بازیکنان خاطرات خوبی از او دارند. اما همه تلاش ما این است تا هادی و هواداران را خوشحال کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه پس از درگذشت هادی نوروزی بازیکنان این تیم متحدتر از قبل شده‌اند اظهار داشت:بعد از مرگ هادی همه بازیکنان از قبل متحدتر شده اند چرا که یکی از آرزوهای او این بود که تیم نتیجه بگیرد و خودش با بازوبند کاپیتانی جام را بالای سر ببرد حتی قبل از بازی با تراکتورسازی با من و محسن بنگر صحبت کرد و با وجود اینکه در آن بازی غایب بود اما می گفت هر طور که شده باید این بازی را ببریم حتی صحبت از تعطیلات لیگ هم انجام شد و او می‌گفت که در تعطیلات لیگ باید شرایط خوب تیم را حفظ کنیم اما حالا با از دست دادن او نه تنها پرسپولیس بلکه فوتبال ایران ضربه خورد و همه بازیکنان تحت تاثیر قرار گرفتند به طوریکه دیدید تمام فوتبال ایران داغدار شد. با این همه ما تلاش می‌کنیم تا پرسپولیس نتیجه بگیرد و باید ناراحتی خودمان را در خلوت خودمان داشته باشیم. برانکو هم بر روی مسائل روحی و روانی تیم کار می‌کند.

نورمحمدی در مورد بازی پرسپولیس مقابل صبا اظهار داشت: صبا تیم خوبی است و امسال یک مربی بزرگ مثل علی دایی دارد از طرفی دیگر ما در خانه خودمان باز می‌کنیم و محکوم به برد هستیم و باید این سه امتیاز را بگیریم و تا در جدول رده بندی بالا بیاییم.

وی افزود: البته حضور ما در ورزشگاه آزادی واقعا سخت است چرا که همیشه با هادی نوروزی به استادیوم می‌رفتیم و این مسئله در خاطر تمام بازیکنان هست. اما می‌خواهیم روز جمعه وسیله‌ای باشیم برای خوشحالی هادی و هواداران.

نورمحمدی در مورد تمدید قرارداد هادی نوروزی توسط مسئولان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: این کار ارزنده‌ای است و مطمئن باشید همه از آن استقبال می‌کنند با این کار خانواده هادی نوروزی دیگر نیاز مالی نخواهند داشت و همسر داغدیده و دو فرزند کوچکش می‌توانند بدون مشکل زندگی کنند.

مدافع تیم پرسپولیس در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر می‌کند اظهار داشت: ۴ ماه بود که متنی در اینستاگرام نمی گذاشتم اما الان فقط به یاد هادی این ها را می‌نویسم و همه آن ها از ته دلم است. ما رابطه خیلی خوبی با هم داشتیم و به این راحتی از ذهن‌ها پاک نخواهد شد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی سرخپوشان برطرف شده یا نه اظهار داشت: مسئولان باشگاه زحمت کشیدند و پول‌هایی را به بازیکنان داده‌اند اما قول‌هایی داده اند که تا دو هفته دیگر مطالبات سال قبل را به بازیکنان بدهند. خوشبختانه اسپانسر هم برای پرسپولیس فراهم شده و امیدواریم در کنار بازیکنان حق و حقوق هادی نوروزی را به خانواده اش بدهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج