۲۵۳۶۶۴
۵۰۷۳
۵۰۷۳
پ

ماجرای جدایی «نیکول کیدمن» از تام کروز

یکول کیدمن هنرپیشه چهل و هشت ساله استرالیایی، جمعه در کنفرانس London&#۰۳۹;s first Women in the World Summit in London شرک کرد و پس از سال ها درباره جدایی اش از تام کروز صحبت کرد.

کافه سینما،: نیکول کیدمن هنرپیشه چهل و هشت ساله استرالیایی، جمعه در کنفرانس London's first Women in the World Summit in London شرک کرد و پس از سال ها درباره جدایی اش از تام کروز صحبت کرد.

او گفت: اگر بخواهم کاملا صادق باشم باید بگویم آن روزها داشتم از زندگی ام فرار می کردم. در آن زمان نمی توانستم با واقعیات زندگی ام کنار بیایم و به عنوان یک هنرپیشه، خوش شانس بودم که فرصت این را داشتم به طور کامل در نقش یک انسان دیگر فرو روم و برای مدتی آدم دیگری بشوم.

کیدمن در ادامه گفت: وقتی جایزه اسکار را به خاطر همان نقش بردم،در هتل بورلی هیلز با مجسمه ای طلایی در دست نشسته بودم و احساس می کردم از همیشه تنهاترم. وقتی آن نقش نتیجه داد، متوجه شدم باید خودم را جمع و جور کنم و زندگیم را در دست بگیرم. این پروسه چندسالی طول کشید.طی آن سال ها خیلی پرکار بودم.

ماجرای جدایی «نیکول کیدمن» از تام کروز

به گزارش سرویس سینمای جهان کافه سینما، وقتی از کیدمن درباره شوهر کنونی اش کیت اوربن سوال شد، هنرپیشه استرالیایی این طور جواب داد: بهتر است بگویم، آن چنج- شش سالی که تنها بودم به نحوی اسرار آمیز به سوی کیت کشیده شده ام و در نهایت به او رسیدم و به طرز عجیبی سریع با هم ازدواج کردیم و بعد از ازدواج تازه شنناختمان از همدیگر کامل شد.

این هنرپیشه مشهور در ادامه صحبت هایش گفت: واقعیت این است که ما خیلی سریع ازدواج کردیم، ولی من به سمت این ازدواج کشیده شده بودم و می خواستمش. دلم می خواست یک شریک زندگی داشته باشم.

نیکول کیدمن د حین صحبت هایش به این نکته اشاره کرد که نه تنها خیلی سریع با کیت اورین ازدواج کرده است، بلکه از وقتی چشمم به او افتاده، دلش می خواسته باهم صاحب فرزند شوند. نیکول کیدمن گفت: و آن وقت بود که خوش شانس هم بودم و در چهل و یک سالگی مادر شدم و زنی فوق العاده برای کمک به دنیا آوردن فرزندم پیدا کردم. و دو فرزندخوانده هم دارم. در واقع مادری هستم که مادری را از طرق مختلف تجربه کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج