۲۵۳۶۶۹
۲۸ نظر
۵۰۰۵
۲۸ نظر
۵۰۰۵
پ

پیرموذن:حسینیان صالحی را تهدید به مرگ کرد

یک عضو فراکسیون رهروان ولایت در تشریح حاشیه جلسه علنی امروز در هنگام صحبت‌های علی اکبر صالحی گفت: روح الله حسینیان، آقای صالحی را تهدید کرد که اگر برجام به فرجام برسد،‌ سیمان رویش می‌ریزیم و او را می‌کشیم.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو فراکسیون رهروان ولایت در تشریح حاشیه جلسه علنی امروز در هنگام صحبت‌های علی اکبر صالحی گفت: روح الله حسینیان، آقای صالحی را تهدید کرد که اگر برجام به فرجام برسد،‌ سیمان رویش می‌ریزیم و او را می‌کشیم.

کمال الدین پیرموذن اظهار کرد: امروز در جلسه علنی آقای حسینیان پیش آقای صالحی رفت و با کمال تاسف گفت که اگر برجام به فرجام برسد تو را می‌کشیم و سیمان رویت می‌ریزیم. در واقع حسینیان صالحی را تهدید کرده است.

وی ادامه داد: در همان زمان بنده پیش آقای صالحی رفتم و ایشان گفت که حسینیان او را تهدید کرده و می‌خواهد روشن‌گری کند چون ایشان از آن بید‌ها نیست که با چنین بادهایی بلرزد.

پیرموذن با بیان اینکه صالحی تا انتهای جلسه علنی مورد تهدید برخی از نمایندگان قرار گرفت گفت: بیشترین تهدید و شلوغی از سوی حسینیان بود که بعد از روشنگری آقای صالحی برخی از نمایندگان به خصوص نبویان و زارع زاده با تجمع جلوی تریبون فریاد می‌کشیدند که بنده به همراه جلالی و فتاحی برای مراقبت از صالحی کنار او ایستاده بودیم.

وی با بیان اینکه صالحی ابوالفضل‌وار به روشنگری پرداخت گفت: خدا را شکر می‌کنم که امروز افراطیون نتوانستند کام ملت را تلخ کنند؛ ان شاء الله با تصویب جزئیات برجام شاهد اجرای آن در کشور و به دنبال آن افزایش ثروت ملی و تحقق حماسه ملی خواهیم بود.

پیرموذن با بیان اینکه جبهه پایداری و طرفدارانش به دنبال رای نیاوردن کلیات طرح برجام بودند گفت: مجلس امروز نشان داد که منافع ملی را به منافع جناحی و باندی ترجیح می‌دهد.

وی در پایان با مثبت خواندن جو مجلس تاکید کرد که امروز شاهد یاس افراطیون و جشن اعتدالیون بودیم.

در جریان بررسی کلیات طرح مربوط به نحوه اجرای برجام، صالحی به نمایندگی از دولت پشت تریبون حاضر شد و گفت که مذاکرات در چارچوب انجام شده تا امروز سکوت کردم اما چند روز پیش برای من در تلویزیون آرزوی مرگ کردند. آقایی در تلویزیون گفت که ۱۰ سال برنامه داریم این در حالی است که من ۶۶ سال دارم و متوسط عمر ۷۲ سال است. یعنی برای من آرزوی مرگ کردند.

وی همچنین گفت:‌ برادر عزیزی در مجلس اینجا آمد و خیلی عجیب با قسم جلاله می‌گوید سیمان روی تو می‌ریزیم و تو را می‌کشیم. آیا این نحوه صحبت برای کسانی است که می‌خواهند خدمت به نظام بکنند و بگویند سیمان روی شما می‌ریزیم و در قلب راکتور اراک دفنتان می‌کنیم؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ملت ایران

      آقای صالحی مردشجاع ایران هفتادمیلیون مردم ایران همراه توهستندبکوری چشم دشمنانت زحماتت ببارخواهدنشست

    • هادی جوانان

      انشالله روزی شود این زحمت ظریف و صالحی به بار بنشیند ببینیم این اقایون مخالف چطوری رنگ عوض می کنن.

    • هما

      وقتي منافع به خطر مي افتد ...... :|

    • MMK

      يك فرد به اصطلاح نماينده رفته رئيس سازمان انرژي اتمي رو تهديد به مرگ كرده!!!!
      من موندم اينا با راي كي به مجلس رفتند؟؟؟؟
      اگه صدا و سيماي اصولگراي كشور ما لطف كند جلسه علني امروز مجلس كه چهره واقعي نمايندگان اصولگرا رو به مردم نشان مي دهد در اختيار مردم بگزارد، مردم با چهره واقعي آقايان حزب اصولگرا آشنا مي شوند و حتي در دوره بعد مجلس اين نمايندگان يك راي نخواهند آورد!!!!
      لطفا اين مطلب رو انتشار بديد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما زیاد هیجان زده نشوید! ما به نماینده میگوییم اگر نماینده دولت میخواهد مملکت را به باد بدهد و وقتی نفت هم تمام شد انرژی هسته ای هم نداشته باشیم بجای سیمان، حریر روی او بریزد!!

    • بدون نام

      اینها نمایندگان مردم نیستند

    • ستاره شمالی

      عجب .....

    • قلب راکتور

      اگر قلب رآکتور اتمی با بتن پر شود باید همه دست اندرکاران این خسارت عظیم 20 ساله اتمی را تنبیه کرد که 20 سال بیخودی دویدند و این همه هزینه کردند برای هیچ.

    • محمد

      درود بر ظریف وصالحی

      پاسخ ها

      • فرشاد

        چرا؟؟ چون انرژی هسته ای و دانشمندان آن را میخواهند تقدیم آمریکا کنند و وقتی که ناتو خواست (مثل حمله ناتو به عراق و لیبی) به ایران حمله کنند حتی نظامیان ما نتوانند مقاومتی کنند و قبل از شلیک کردن اولین موشک دفاعی ایران همه موشکهای ما را بمباران کنند؟!!! و ایارن را مثل آب خوردن با خاک یکسان کنند و سپس ایران را مثل عراق و لیبی و افغانستان اشغال کنند؟! آفرین به غیرت ایرانی ات!!

    • اکبر

      خدا لعنت کنددشمنان صالحی و ظرف را 79 میلیون ملت ایران پشت رهبری و برجام هستند ودر اسفند ماه جواب دندان شکنی به این از خدابی خبران می دهیم زنده باد رهبری و تیم هسته ای

    • بدون نام

      پیرموذن از حسینیان حسابی امروز ضربه خورده از کجا معلوم راست میگه؟

    • ASD

      رنده باد مرد حقثقت گو
      روح الله حسینیان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنده باد روح الله حسینیان و مخالفین این فرجام

    • mimo

      دور بعد دیگه نباید به اصول گرایان رای داد اینها آبروی مردم و کشور رو بردن دور بعد انتخابات اصولگراها ریزش شدیدی در انتخابات دارن

    • بدون نام

      مخالفان صالحی و ظریف ،دشمنان مردم هستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیر!!! مخالفان صالحی و ظریف ،نجات دهنده گان مردم هستند چون ساده لوح نیستند!

    • بدون نام

      این آقایان باصطلاح نماینده درچه محیطی زندگی کررداند چراحرمت هیچ چیزیرا
      نگه نمی دارندقداست مجلس بوالفضول رکیک چاله میدانی می‌شکنند در حضور نمایندگان مردم تهدید به مرگ میکنند بخدا هیچ انسان بیسواد بیخردی
      چنین افتضاحی سرنمیزنه بولاه شرم آورده آبروی ملت روددرنیا زیرسوآل میبرند چراریاست مجلس اجازه همچین کاری را میدهند مگر مجلس جای این کارهاست باین کارها تن شهدا میلرزد احترام مقدسات را حفظ کنیدآقایان
      سوژه شبکهای یاوه نوشید ب را دران گرامی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر فرد باغیرت اگر میدید به نام اصلاح طلبی مملکت را به باد میدهند و تقدیم آمریکا میکنند بیشتر از این عصبانی میشود!! خصوصأ خود شما!!

    • arman

      امثال این به اصطلاح نماینده ها باید دفن شوند نه امثال ظریف ها

    • فاطمه

      کاش ملت در انتخاب های آتی خود دقت کنند

    • بدون نام

      احسنت بر صالحی خدا پشت و پناهت

      پاسخ ها

      • فرشاد

        خدا پشت و پناه حزب اللهیان و کسانی که بخاطر صلاح مملکت حاضرند مورد تمسخر مردم قرار بگیرند، است! خدا میداند از چه کسانی حمایت کند: کسانی که حسین وار راه خدا را میروند و تحت تاثیر اکثریت ناآگاه قرار نمیگیرند!

    • مهدی SS

      آخه نماینده مجلس فرستادیم که واسه اوضاع اقتصدی ملت برسه یا اوضاع سیاسی.این نمایندگان خبر ندارند ملت دیگه به ته طبقه فقر رسیدند.نمایندگان باید برن دنبال کار خودشون.توافق هسته ای به نفع ملت و سپس دولت و مملکت است

    • عباس

      الان بعضی ها که در دوران تحریم انحصار بعضی از بازارهای ایران را در دست خود داشتند از این توافق احساس خطر میکنند

    • سید مهدی

      درود بر این نمایندگان مجلسی که باصطلاح دور هم می نشینند و برای ما ملت تصمیم سازی میکنند که چگونه و با چه کیفیتی زندگی کنیم !

    • ناشناس

      نکنیداین حرفهاازنماینده افرادی است که بشمارای دادن تابیاییدمجلس وازکشتن عزیزان مابگویید من اشتباه کردم که به چنین اشخاصی رای دادم

    • نشناس

      لطفاشهدای ماراالودی خواستهای خودتان نکنید
      ( 2 )20/7/1394

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج