جاباما
۲۵۳۶۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حیدری: با نوروزی برای خودم تبلیغ نمی‌کنم

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که هدفش از برگزاری دیداری دوستانه برای مهاجم فقید این تیم بحث تبلیغاتی نبوده است.

خبرگزاری تسنیم: سپهر حیدری در خصوص اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند هیچ‌کدام از بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم فردا (دوشنبه) در دیدار یادبود هادی نوروزی بین تیم‌های یاران هادی و هنرمندان شرکت نمی‌کنند، چون بدون هماهنگی باشگاه پرسپولیس از آنها برای این بازی دعوت شده است، گفت: نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را می‌زنند. آقایان به من به عنوان یکی از مسئولان برگزاری این بازی قول دادند که حتماً در بازی شرکت می‌کنند، اما حالا زیر قول‌شان زده‌اند. مسلماً فردا هر کسی که به ورزشگاه دستگری بیاید نشان می‌دهد هادی را دوست دارد.

«من با احترام از پرسپولیسی‌ها و دیگران دعوت کردم و وظیفه‌ام بود که این کار را انجام دهم»، وی با بیان این جمله ادامه داد: ما خیلی صاف و ساده می‌خواهیم چنین بازی را برگزار کنیم، اما دوستان طور دیگری با مسئله برخورد می‌کنند. من ۴۰ نفر را برای این حضور در بازی دعوت کرده‌ام که فکر می‌کنم، حداقل ۲۵ نفر فردا به میدان بروند. همین قدر برای من کافی است.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: من نباید با روابط عمومی باشگاه در این خصوص هماهنگ می‌کردم. پنج روز پیش به محل تمرین پرسپولیس رفتم و با خوردبین و باقری در این خصوص صحبت کردم. حتی قرار شد که تمرین روز دوشنبه پرسپولیس صبح برگزار شود تا پرسپولیسی‌ها برای بازی بعدازظهر مشکلی نداشته باشند، اما حالا چیز دیگری می‌گویند. البته حضور کریم باقری و محمود خوردبین در این بازی قطعی است و قرار شده امروز هم با برانکو صحبت کنند.

حیدری تصریح کرد: خیلی جالب است که مظلومی و استقلالی‌ها تمرین فردای خود را طوری برنامه‌ریزی کرده‌اند که بتوانند به بازی برسند، اما پرسپولیسی‌ها طور دیگری برخورد می‌کنند.

وی در خصوص اینکه خیلی‌‌ها گفته‌اند برگزاری این بازی توسط سپهر حیدری به خاطر تبلیغ آکادمی فوتبالش است، گفت: برگزاری این بازی چه ربطی به آکادمی فوتبال من دارد؟! نوروزی هم‌بازی من بوده و من برای برگزاری این بازی از خانواده او مشورت گرفته‌ام. حالا چه تبلیغی در کار است؟!‌ فقط این را می‌گویم که آنهایی که فردا برای بازی به دستگردی نمی‌آیند از ته دل نوروزی را دوست ندارند. امیدوارم آنها کاری کنند تا روح نوروزی شاد شود.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خاتمه تصریح کرد: این مصاحبه‌ها و اظهارنظرها از احمدرضا عابدزاده شروع شد و پس از او دیگران مصاحبه کردند که نمی‌دانم دلیل آن چیست؟ به هر حال بازهم به معرفت نکونام، رحمتی و استقلالی‌ها که می‌خواهند بیایند، اما پرسپولیسی‌ها در بازی فردا شرکت نمی‌کنند. حالا فهمیدم خیلی‌ها که می‌گویند هادی را دوست دارند از ته دل نمی‌گویند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج