۲۵۳۷۱۲
۵۰۴۴
۵۰۴۴
پ

دستمزد باور نکردنی «جیمز باند»

«دنیل کریگ» با دریافت مبلغ سنگین به عنوان دستمزد بازی در فیلم جدید «جیمز باند»، نام خود را به عنوان پردرآمدترین مامور ۰۰۷ ثبت کرد.

خبرگزاری ایسنا: «دنیل کریگ» با دریافت مبلغ سنگین به عنوان دستمزد بازی در فیلم جدید «جیمز باند»، نام خود را به عنوان پردرآمدترین مامور ۰۰۷ ثبت کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که «دنیل کریگ» بازیگر نقش «جیمز باند» در نهایت دستمزد باورنکردنی ۶۰ میلیون دلاری را برای بازی در قسمت جدید این فیلم به جیب خواهد زد که شامل دستمزد بازی او و همچنین بخشی از سود حاصل از فروش فیلم است.

یک منبع نزدیک به کمپانی «MGM» سازنده مجموعه فیلم‌های «جمیزباند» جزئیات مالی «دنیل کریگ» در رابطه با پروژه «جیمز باند» فاش کرده است که بر این اساس ۲۴ میلون دلار دستمزد بازیگری وی است و همچنین شش میلیون دلار از تبلیغات فیلم و تا سقف سی میلیون دلار از محل سود فروش فیلم به وی تعلق خواهد گرفت.

دستمزد باور نکردنی «جیمز باند»

حتی با احتساب تورم، «دنیل کریگ» بالاترین دستمزد را در میان تمام بازیگرانی دریافت خواهد کرد تا کنون در نقش «جیمز باند» مقابل دوربین رفته‌اند.

به گزارش «یاهو نیوز»، پیش از این «پیر برزنان» دیگر بازیگر معروف فیلم‌های «جیمز باند» برای بازی در چهار فیلم از این مجموعه مبلغ ۲۴.۴ میلیون پوند دستمزد دریافت کرد، این در حالی است که «جورج لازنبی» از بازیگران قدیمی نقش مامور ۰۰۷ تنها مبلغ ۳۴ هزار دلار برای بازی در یک فیلم دریافت کرده است.

در حالی که «دنیل کریگ» هنوز قرارداد بازی در یک فیلم دیگر از مجموعه «جیمزباند» را دارد اما خودش عنوان کرده که به هیچ عنوان دیگر نمی‌خواهد در این نقش بازی کند.

کارگردانی قسمت جدید «جیمز باند» با عنوان «شبح» را همچون قسمت قبلی «سام مندز» برعهده دارد و علاوه بر «دنیل کریگ» بازیگرانی سرشناسی چون «کریستوف والتس»، «اندرو اسکات»، «لئا سیدو»، «مونیکا بلوچی» و «دیوید باتیستا» مقابل دوربین این فیلم خواهند رفت.

قسمت قبلی از این مجموعه فیلم در سال ۲۰۱۲ با عنوان «سقوط آسمانی» به کارگردانی «سام مندر» و با حضور «کریگ» مامور ۰۰۷ و «خاویر باردم» در نقش منفی با فروش ۱.۱ میلیارد دلار در سطح جهان به پرفروشترین فیلم در این مجموعه بدل شد و همچنین اولین فیلم انگلیسی بود که در این کشور به فروشی بیش از ۱۰۰ میلیون پوند دست یافت.

سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروشی جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» قرار دارد.

بیست و چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن «جیمز باند» از ششم نوامبر ۲۰۱۵ در انگلستان اکران می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج