۲۵۳۷۴۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

عبدی: جای خالی هادی پرشدنی نیست

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ۲ هفته قبل بحث قرارداد با اسپانسر نهایی شد و فکر می‌کنم تا عقد این قرارداد چند هفته بیش از ۷-۶ ساعت در روز کار مداوم کردیم.

خبرگزاری فارس: حسین عبدی بعد از برگزاری جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: کارهای باشگاه بسیار زیاد است. هفته قبل به دلیل درگذشت هادی نوروزی جلسه نداشتیم و به همین خاطر امروز زمان جلسه بیشتر شد. این جلسات برای یافتن راه‌های بهتر برای موفقیت پرسپولیس است.

وی افزود: برخی مسائل از گذشته که مربوط به امور مالی است را بررسی کردیم. در مورد پرداخت‌های هفته قبل و سایر موضوعات مالی بحث شد. در مورد اسپانسر که هفته قبل خیلی‌ها صبرشان در این مورد تمام شده بود صحبت کردیم. باید قرارداد خوبی می‌بستیم. خوشبختانه این اتفاق ۲ هفته قبل رخ داد و فکر می‌کنم تا عقد این قرارداد چند هفته بیش از ۶-۷ ساعت در روز کار مداوم کردیم. امیدوارم این قرارداد به خوبی از سمت ما و شرکت تحت قرارداد پیش برود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به درگذشت هادی نوروزی تأکید کرد:‌ یکی از بهترین نفرات خود را از دست دادیم. امیدوارم باشگاه بتواند در این مورد به خوبی عمل کند. باید یاد نوروزی را زنده نگه داریم. باید همه کمک کنیم تا خاطره او زنده بماند.

عبدی در مورد احتمال رایگان شدن تماشای بازی پرسپولیس و صبا، تصریح کرد: این مسئله را پیگیری می‌کنیم و باید از طریق سازمان لیگ هم این مورد را دنبال کنیم. همه چیز در این مورد مربوط به باشگاه نیست. سازمان لیگ و پرسپولیس در این موضوع مشکل خاصی ندارند و امیدوارم در این مورد تصمیم درستی گرفته شود. چه بازی رایگان باشد و چه بلیت فروشی داشته باشد مردم پرسپولیس را دوست دارند. شما در مراسم تشییع مرحوم نوروزی دیدید که ۳۰ هزار نفر به ورزشگاه آمدند. مردم برای تماشای بازی به احترام هادی نوروزی به ورزشگاه می‌آیند. آنها حاضر هستند که بلیت بخرند و مسابقه را از نزدیک تماشا کنند.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا به جای هادی نوروزی بازیکنی جذب می‌شود، تصریح کرد: در این موارد قوانینی هست که در این مورد به ما می‌گوید باید چه تصمیمی گرفت. در این موارد آئین نامه می‌گوید چه باید کرد. نمی‌توانیم جایگزینی برای نوروزی داشته باشیم جای او همیشه خالی است. اگر کسی را جذب کنیم به خاطر جای خالی لیست است و هیچ وقت نمی‌توانیم جای نوروزی را پر کنیم.

وی در مورد طلب نوروزی گفت: همه این موارد به طور اصولی انجام می‌شود کسی نباید نگران این مسئله باشد باشگاه کار خود را به صورت اصولی انجام می‌دهد باید به آن مرحوم احترام گذاشته شود و امیدوارم در این زمینه مشکل قانونی نداشته باشیم.

عبدی در مورد دیدارهای یادبودی که برای نوروزی برگزار می‌شود، اظهار داشت: به بحث‌های خصوصی دیگران ورود نمی‌کنیم. مطمئنا باشگاه برای این مسئله برنامه دارد. هنوز در شوک هستیم و نتوانستیم در این موارد ورود کنیم. بازی مهمی در این هفته داریم اما حتما در زمان مناسب یادبود نوروزی برگزار می‌شود. اگر مسابقه‌ای گذاشته می‌شود برای تقدیر از نوروزی است و اگر باشگاه چنین کاری انجام دهد به صورت رسمی اعلام می‌شود.

وی در مورد اینکه هیأت مدیره اعلام کرده برای جذب بازیکن زمان کافی نداشته‌اند، گفت: در زمان کمی وارد کار نقل و انتقالات شدیم. روی بحث اسپانسر کار می‌کردیم. در جذب بازیکن تا لحظه آخر نام فردی که جذب می‌کردیم را اعلام نکردیم. هیچ وقت نگفتیم بازیکنی که می‌خواستیم را جذب نکردیم باشگاه بر اساس لیست برانکو جلو رفت و ۹۰-۹۵ درصد لیست را جذب کرد. در نیم فصل بحث فرق دارد برانکو در مورد تغییرات وارد گفت‌وگو می‌شود و کارها پیش می‌رود. اگر صلاح باشد و لیست مدنظر مربی را نشان دهیم معلوم می‌شود که یکی دو نفر را نتوانستیم جذب کنیم. به سایر تیم‌ها کاری نداریم و بر اساس فلسفه مربی خودمان کار می‌کنیم. بحث چشم و هم چشمی نیست. نقل و انتقالات زمان و شرایط خاص خودش را دارد برخی در نقل و انتقالات بازیکن جذب می‌کنند و برخی جذب نمی‌کنند. باید طبق اساسنامه باشگاه جلو برویم بعد از مشخص شدن مسائل مالی در رابطه با جذب بازیکن تصمیم بگیریم.

عبدی افزود: اگر بخواهیم امسال با فلسفه جدید اعضای جدید جلو برویم تفکر من به عنوان یکی از این اعضا این است که اگر ما کاری را دیر انجام دهیم بهتر از این است که آن کار را بد انجام دهیم. به همین خاطر سعی می‌کنیم همه موارد را در تصمیماتی که می‌گیریم لحاظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بحث‌هایی که در مورد نوروزی مطرح شده بیشتر پیشنهاد دوستان و رسانه‌ها بود. همه مسائل در حال بررسی است. برخی اوقات موانع قانونی هم وجود دارد. مطمئن باشید به عنوان عضو هیأت مدیره و کسی که سال ها بازیکن و مربی پرسپولیس بودم این اطمینان را می‌دهم که بیشتر احترام به ارکان باشگاه گذاشته می‌شود. ما یک جوان از دست دادیم که قابل جبران نیست. گزارش عملکرد باشگاه در مورد نوروزی را ارائه خواهم کرد. جمعه یک بازی داریم. باید تدابیری اتخاذ شود که احترام لازم به باشگاه، خانواده نوروزی و خود نوروزی گذاشته شود.

عبدی در مورد سفر به مالزی گفت: وقتی به کنفدراسیون آسیا رفتم بیشتر به دنبال گرفتن پول بودیم اما تصمیم گرفتیم در مورد ارتباط بیشتر با مسئولان صحبت کنیم تا خودمان را بهتر به استانداردها نزدیک کنیم. به عنوان پرهوادارترین تیم آسیا باید ارتباط بیشتری با کنفدراسیون آسیا داشته باشیم.

وی در مورد قرارداد با فرزند هادی نوروزی، خاطرنشان کرد: این ایده ها وجود دارد و می‌خواهند احترام به این بازیکن را نشان بدهند. برخی امور تا عملی شدن کار سختی دارد اما مهم این است که به خوبی احترام نوروزی حفظ شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج