۲۵۳۷۶۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دلیل مرگ بیشتر جان باختگان منا

رییس سازمان پزشکی قانونی با بیان اینکه خفگی علت بیشترین فوت جانباختگان منا بود، گفت: تمام اجساد وارد شده به کشور شناسایی و جواز دفن برای همه ایشان صادر شد.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان پزشکی قانونی با بیان اینکه خفگی علت بیشترین فوت جانباختگان منا بود، گفت: تمام اجساد وارد شده به کشور شناسایی و جواز دفن برای همه ایشان صادر شد.

دکتر شجاعی در بازدید از ستاد بحران اداره کل پزشکی قانونی خراسان رضوی، ضمن بررسی روند معاینه اجساد جانباختگان حادثه منا دستورات لازم را صادر کرد.

وی با عرض تسلیت مجدد درگذشت حجاج در فاجعه مذکور به مقام معظم رهبری (مدظله) و تمام خانواده‌های جانباختگان حادثه منا، از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران اداره کل پزشکی قانونی خراسان رضوی تقدیر کرد و سپس در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: تاکنون بیشترین اجساد وارد شده به کشور در حادثه منا متعلق به خراسان رضوی با ۴۷ قربانی بوده است.

دکتر شجاعی در پاسخ به شایعه ورود برخی قربانیان از کشورهای آفریقایی به کشور گفت: هرگز چنین اتفاقی روی نداده است و شاید به علت شرایط بد نگهداری اجساد در عربستان، اجساد تغییر رنگ داده باشند.

رییس سازمان پزشکی قانونی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص علت نهایی مرگ قربانیان حادثه منا بیان کرد: بیشترین علت فوت، خفگی به علت ازدحام بوده است و در برخی موارد شکستگی‌هایی نیز دیده شده است.

دکتر شجاعی همچنین افزود: منتظر ورود گروه بعدی اجساد مطهر قربانیان حادثه منا هستیم و پزشکی قانونی تا اتمام کار شناسایی و معاینه به‌صورت آماده باش قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج